Servis - Prochazka(Blansko) - zkusenosti

pro zpětnou vazbu na kupující a prodávající, servisy a prodejce náhradních dílů
Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Red Hot buď kľudný to ti nikto nedokáže ...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Želvák Bob
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1931
Registrován: 14 zář 2003
Bydliště: Brno - centrum

Příspěvek od Želvák Bob »

Jano píše:Nechcem tu nikoho obvinovať, ale ....
:? ... ale v podstatě nic jiného neděláš ... Obviňuješ z pomluvy a vyřizování osobních účtů a neobjektivity. Přečti si prosímtě toto auditko od začátku a uvidíš, že jsem se původně Procházky i zastával. Byl jsem jím ale donucen svůj názor změnit.
Jano píše:Obchod je zložitá vec :
- musí byť niekto kto kupuje
- musí byť niekto kto predáva
cena - otázka dohody, termín - otázka dohody, kvalita - otázka dodávateľa, resp. vykonávateľa diela.
... nějak nechápu, proč TOTO píšeš. Mě to přijde jako jednoduchá věc. Potřeboval jsem službu a byl jsem ochoten za ni zaplatit. Byl mi dodavatelem služby navržen termín a cena. Obojí bylo za strany dodavatele bez upozornění porušeno. To je FAKT - nikoli osobní invektiva.
Jano píše:Dohoda 2 strán - obe majú právo nepokračovať vo veci
Ale zároveň platí povinnost na to druhou stranu upozornit!!!
Jano píše:Je lahké, naviac anonymne o niekom povedať, že je buzerant - "Kurva " ťažko sa dokazuje, že nie!!! / manželka to nikdy nepotvrdí a frajerky nemôžeš priznať/
Výrazy, které jsi tu použil sice znám, ale snažím se jich vyvarovat, aby to bylo k věci. Naopak mnou použité výrazy "neschopnej fušér" - odpovídá kvalitě práce (např. nezapojený posilovač brzd, prohozené kábly od rozdělovače - takže to nepálilo ve správném pořadí a hlavně naúčtování 50 hodin práce na strčení motoru do busa) a "zloděj" - odpovídá odcizení vačky a klikovky (přičemž mi je jako poškozenému zcela jedno, jestli to nakonec vyhodil nebo prodal) a nakonec výraz "arogantní jednání" - což myslím výstižně vyjádřilo jeho přístup k dané věci a ochotu k jakékoli dohodě. Samozřejmě i tebou navržené výrazy by mohly být adekvátní - ale o tomto nemám povědomí a nezabývá se to tématem VW a služeb autoopravárenských.
S Pavlem Procházkou jsem si poslední 3 roky tykal a myslel jsem, že se bude chovat fér. Pavel Procházka mě zná jak pod přezdívkou Želvák Bob, tak i pod občanským jménem a osobně mě tu zná většina aktivních uživatelů. I my dva - Jano - jsme spolu několikrát mluvili. Nemám důvod si zkazit dobré vztahy s nejbližším servisem a dodavatelem náhradních dílů od svého bydliště - pokud by ovšem jeho služby byly na vyhovující úrovni. Situace je ale jiná a jsem nucen ji přijmout.

Nemůžu za to, že ty s ním máš zkušenost jinou, buď alespoň rád, že jsi nedopadl jako já. Ale zkus se vžít do mého zážitku a pak si přečti svůj příspěvek a nepomyslíš si o sobě nic lichotivého. Klidně napiš Procházkovi ať si to tady přečte (sám jsem mu řekl, že mezi broukařema tento zážitek zveřejním) a může se vyjádřit. Ale zkus se taky zamyslet nad tím - pokud mám pravdu a on nechce přijít i o poslední zbytek kšeftů na broucích v ČR - nezbyde mu nic jiného, než mě prohlásit za lháře. Ale mrkni zpětně na data mých příspěvků - najdeš tam i jak jsem mu ten motor vezl, i občasné další hlášky, a můžeš se zeptat lidí, kteří tam občas byli se mnou osobně (Jaris, Petasimi) a pak teprve obviňuj někoho ze lhaní.
Díky za pozornost a příště snad i za trochu přemýšlení před psaním.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

zkratka nekdo ma zkusenost spatnou, nekdo dobrou,
jednou je to tenhle servis, jednou je to tamten servis

dalsi vec ktera tu muze hrat roli je to, jak moc velkej kamarad je ten ci onen zakaznik, a od toho se ta "subjektivni" zkusenost muze taky odvijet
....

broukservisy (obecne) by si taky mely uvedomit ze plati "nas zakaznik (tedy platici zakaznik) nas pan a chovat se podle toho.
A nespolehat na kamaradickovstvi ze srazů

Bobovu nasranost plne chapu, protoze kdyby se mnou nekdo takhle vyjebal (notabene clovek kteryho bych leta znal a tykal si s nim)
tak bych mu asi taky dalsi lidi neposlal ze :)

---------------------------------------------------------
Teda poslal .. par sfetovanejch negru s letlampou :axe:
... a vůbec !

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 830
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vako »

Na Ebay sa posielaju takzvane "feedback" hodnotenia jak predajcu, tak kupcu - serioznost atd. Preco neskusit zahlasovat tu..? Aj negativna reklama pre rozumneho predajcu, je dovod na zamyslenie a ak je seriozny, bude sa snazit byt nasledne TOP.. Ak na to sere..bohuzial, idem k inemu..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

:roll:

Jano, nejsem si jistý, jestli jsi byl zcela při vědomí, když jsi psal svoje příspěvky.
1) používáš slovo "anonymně" ... Bob skutečně není anonym, ale dostatečně znáná osobnost, neschovává se a nemusí.
2) pokud zmiňuješ zásluhy p. Procházky na pořádání srazu, kde se díky němu můžeme bavit, tak motáš jablka s hruškama....tohle je auditko o spokojenosti s jeho službama jakožto autodílny, ne jako pořadatele srazu (za což mu samozřejmě patří díky)...ostatně srazy pořádá dobrovolně a není to z jeho starny asi charita, jinak by to nedělal.
3) pokud si přečteš Bobovo příspěvky od začátku - za celou tu dobu, co se dotyčná kauza táhne, tak nutně musíš uznat, že asi není všechno v pořádku - je jen otázka, nakolik je to způsobeno laxností a přístupem servisu, nebo nakolik špatnou komunikací, nedohodou nebo neporozuměním obou stran....a k tomu se můžou vyjádřit jen zainteresovaní, pokud bude P. chtít, udělá to, nemusíš mu dělat advokáta.
4) tvoje výrazivo musím okomentovat ... to si nech na doma, Bob se k věci vyjadřoval spisovným a slušným jazykem...a po tom všem ho za to obdivuju, já bych se asi neudržel....

5) ať je to taky pozitivní: díky za kladnou referenci na tento servis.
Obrázek

Uživatelský avatar
BUSdriver.sk
Příspěvky: 153
Registrován: 05 dub 2006
Bydliště: BUS/alebo si nepamatam
Kontaktovat uživatele:

GO motora

Příspěvek od BUSdriver.sk »

Moja skusenost: dokonca hned moja prva s BUSovym motorom, zaciatocnik najde Prochazku lahko, kazdy klub ma nanho odkaz, robi specialne veci, nepovie Vam ze nie a tak clovek nevaha. Dokonca ukaze aj fotky na pocitaci zrazy a aj projekty ktore robil kde demostruje ze vsetko je zachytene fotakom a zakaznik ma istotu a predstavu z fotiek. Doniesol som motor 1600 ktory potreboval GO. Do mesiaca som mal tel. ze hotovo, cena ma prekvapila 35 000CZK. Bavili sme sa vmestit sa tak do 20 000czk. Ale ok, naskrabal som korunky, vystrelil prenho. Aby som to uzavrel o co islo. GO motora vlastne bolo: 'SPECI' hlavy valcov, nove plechy, nastriekana sahara na cierno, vyfuk, vybrus bloku, vymenniky tepla. Vlastne som si kupil iba diely ktore mi tam surovo dali a cca do 2000km odisli loziska na kluke. Blok v riti, valec jeden prasknuty, takze som zistil ze vlastne ziadna GO vo vnutri nebola. Iba to tak vyzeralo a stalo tolko penazi. Ale beriem to tiez v klidku bolo 1x a aj posledny. Nakoniec som velmi rad ze sa to stalo lebo som si nasiel KVALITNYCH LUDI a dobrych kamaratov ktory mi pomozu. Ale doporucovat nikomu nebudem a urcite budem ludi odhovarat. Teda pokial o to stoja...
we are one
-<Mayky>-

Jano
vtipkár fóra flat4.org
Příspěvky: 177
Registrován: 04 bře 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jano »

Pekné ráno,
dakujem za kritiku, ale považoval by som za objektívnejšie mať topic, ktorý by hodnotil všetky servisy kam chodíme.
Nezabúdajme na to, že každý z nás má rôzne skúsenosti so servismi, niekto pozitívne další negatívne.

NAVRHUJEM ZALOZIT TOPIC NA MERANIE SPOKOJNOSTI NAM ZNAMYCH SERVISOV

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

ale takové topicy tady máme - pro Šindeláře, JMK Jaško, Procházka, Dudík..každý se může v patřičném topicu vyjádřit na základě vlastních zkušeností. A to jak pozitivně, tak negativně.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Jano
vtipkár fóra flat4.org
Příspěvky: 177
Registrován: 04 bře 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jano »

Mal som na mysli asi toto:
. spoločný topic
. hlasovacia otázka je jeden servis
- spokojnosť, ano-nie

Predpokladám, že účelom napr. tohoto topicu je podať majiteľovi servisu spatnú vazbu, aby sme my dostali v budúcnosti lepšie služby.

Porovnanie servisov hlasovaním považujem za objektívnejšie a učelnejšie.
/Je lahké o niekom povedeť, že je buzerant ..../

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

nikdo o nikom neprohlásil, že je buzerant. Vzájemné porovnání servisů je neobjektivní, každý servis má jiný okruh a jiný počet zákazníků a je příliš mnoho faktorů podle kterých si zákazníci servis vybírají - roli hraje například vzdálenost od bydliště apod. Ti chytří dokonce servis decentralizují, to znamená vužijí jeden servis pro opravu karoserie, jiný servis pro opravu motoru, lak zadají specializované firmě a tím docílí, že žádná část práce nebude zfušovaná.

Proto navzájem porovnat servisy nejde.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

kuco
Příspěvky: 29
Registrován: 09 srp 2005

Příspěvek od kuco »

Jano, tu nejde o meranie spokojnosti... Nazov topicu je ..... - ZKUSENOSTI. nie je to nic ine iba popisovanie skusenosti jednotlivych clenov fora s broukarskymi servismi, nic viac, nic menej... cely tento topic je samozrejme o subjektivnych pocitoch prispievatelov a kazdy si z toho moze vybrat to, co sa mu paci... ja osobne som iba rad, ze sa tu mozem docitat tieto veci a neopakovat chyby ostatnych, pretoze moja penazenka a trpezlivost nie je bezodna.... ty si tu napisal, ze si s nim spokojny a tiez je to len tvoj osobny nazor a skusenost a osatni ta tiez nejdu obvinovat so zaujatosti a kamaradickovania...
takze klidek a nohy v teple....

Uživatelský avatar
čáryfuk
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1586
Registrován: 15 srp 2006

Příspěvek od čáryfuk »

kuco píše:Jano, tu nejde o meranie spokojnosti... Nazov topicu je ..... - ZKUSENOSTI. nie je to nic ine iba popisovanie skusenosti jednotlivych clenov fora s broukarskymi servismi, nic viac, nic menej... cely tento topic je samozrejme o subjektivnych pocitoch prispievatelov a kazdy si z toho moze vybrat to, co sa mu paci... ja osobne som iba rad, ze sa tu mozem docitat tieto veci a neopakovat chyby ostatnych, pretoze moja penazenka a trpezlivost nie je bezodna.... ty si tu napisal, ze si s nim spokojny a tiez je to len tvoj osobny nazor a skusenost a osatni ta tiez nejdu obvinovat so zaujatosti a kamaradickovania...
takze klidek a nohy v teple....
přesně tak.
Bobova zkušenost je smutná zkušenost a pro mnoho znás je to velké +,že nás Bob s tímto seznámil a nenechal si to pro sebe.
Pravda je taková že peníze,které za práci(ať si posoudí každý sám za sebe za jak odvedenou práci) Bob zaplatil už pravděpodobně nikdy neuvidí a mezi námi není to zrovna zanedbatelná částka a nelze opomenout ani věci,které se ztratili.Což je také velká záhada.
S tímto nepřímo souvisí otázka jestli je Česká broukařská scéna vůbec pro pana Procházku zajímavá a jestli ho neodvádí od mnohem lukrativnějších zakázek.Pokud vím tak na 1.místě je pro něho stavění jiných vwzduchem chlazených strojů za hranice našeho státu.
Tak se na to dívám já a je to čistě můj osobní názor na věc.

Uživatelský avatar
Želvák Bob
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1931
Registrován: 14 zář 2003
Bydliště: Brno - centrum

Příspěvek od Želvák Bob »

:? ... abych se vyjádřil k poměru kladných a záporných referencí ...
Je nás na fóru hodně a jistě NĚJAKÉ zkušenosti s touto dílnou má více lidí. Ale nechtějí je zveřejnit. Proč asi? Jeden člověk mi poslal SZ se svojí zkušeností a nebyla příznivá - ale nechtěl to dát ven, protože si myslel, že třeba po pár letech s nimi obnoví styky. Takže to musíme respektovat. V Brněnském busklubu máme 4 zkušenosti. Poměr je 3:1 v neprospěch dílny. Ta jedna pozitivní se ale týkala pouze seřízení karburátoru a dělal to Zdeněk, který už tam není zaměstnán. Busíkáři z Brna sem moc nechodí - spíš vyjímečně - a jen vyjímečně něco napíšou. Mají svoje stránky a fórum (kam zase nechodím já, protože funguje spíš jako chat a to je pro mě nepraktické). Takže jejich zkušenosti zůstanou asi utajeny. Ale buďte si jistí, že se je pokouším tlačit do napsání a vložení sem - aby to bylo venku - tak snad jednou ...

Jinak se přidávám k prosbě o vyčištění tohoto topicu od balastu.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

hore
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Příspěvek od sSATYRr »

teda jeste k Bobovi:
on ve svy skromnosti jeste zapomnel dodat bezvadnou storku s prochazkou a brzdama pri ty motorovy busi anabazi:

motor byl sice po "generalce" (ano, ten co vydrzel akorat 150km), ovsem mily pan mechanik zapomnel, ci snad jiz sily nestacily zapojit posilovac brzd. Coz Bob pote, co mu Jaris u Prochazky alespon zprehazel zapalovaci kably tak jak maji byt, aby byl vubec schopen odjet, na prvni stopce docela ocenil. Bohudiky tehda nic nejelo, nebot v lepsim pripade by dnes Bob prestavoal buginu na invalidni upravu.


Kdyztak to Bobe nak pooprav ci dopln...
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

no ted jeste jde o to jestli ty problemy a spatne reference nejsou zpusobeny treba jen zamestnanci Prochazkovic servisu, tedy jestli by Pavel nemel ty svoje podrizeny bud vyprcat nebo vyhazet
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Ať je to vina jeho nebo ne - jde o jeho firmu - a minimálně by měl uznat reklamaci - třeba v případě výše zmíněné GO 16ky motoru by prostě měl tu generálku udělat a to tak že zadarmo a pořádně :?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Prochy 17
Příspěvky: 1
Registrován: 23 črc 2012

Re: Servis - Prochazka(Blansko) - zkusenosti

Příspěvek od Prochy 17 »

Želváku vůbec nevíš co mluvíš :wink: To že s Prochazkama vycházíš si fakt nemyslím :D PS: ta tvoje buggy je odporná a divím se že stím jezdíš :D

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Servis - Prochazka(Blansko) - zkusenosti

Příspěvek od OB »

Prochy 17 píše:Želváku vůbec nevíš co mluvíš :wink: To že s Prochazkama vycházíš si fakt nemyslím :D PS: ta tvoje buggy je odporná a divím se že stím jezdíš :D
U problému, který je mezi Želvákem a Pavlem Procházkou jsem nějak mezi. Nepřikláním se ani na jednu stranu.
Ale co píšeš ty Prochy to si strč do pr...le. Protože to mezi nás nepatří. A pokud takhle budeš napadat jednu stranu, tak sem raději nechoď.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Re: Servis - Prochazka(Blansko) - zkusenosti

Příspěvek od Krystof »

Pánové, a hlavne Prochy. Toto je už niekoľko rokov starý problém a už sa tu riešil. Ak by sa p. Procházka k tomu vyjadril, bolo by to tu objektívne. Želvák dal svoj pohľad na vec, chýba druhá strana. Tvoja reakcia je výkrik do tmy. Chvíľu ho necháme a potom pošleme kam patrí. Nič nerieši, nie je to konkrétna skúsenosť a preto tu nemá čo hľadať. Prosím, nerozpitvávajte to tu ďalej. Raz sa možno dozvieme aj druhý názor.
...možno sa mýlim. :wink:

Odpovědět