Karburátory Weber a Dellorto

pro zpětnou vazbu na kupující a prodávající, servisy a prodejce náhradních dílů
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od Pětišroub »

Svižnou repasi vašich karburátorů, případně totéž výměnou, provede šikovný Gabriele v zemi Dellům zaslíbené, Itálii.

Email je Dual-barrel@italian-carburetors.info, případně italiancarburetors@hotmail.com a mám s ním opakovaně dobrou zkušenost. poštovné za sadu zrepasovaných a na přání otryskovaných, případně jinak upravených karburátorů do ČR je pod tisícovku.

Stálou nabídku dílů i karburací najdete na adrese: http://stores.ebay.com/ALFA1750S-CARBUR ... ARTS-STORE" onclick="window.open(this.href);return false;

Komunikace v IT nebo AJ.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
kalda
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1164
Registrován: 16 dub 2005
Bydliště: Vrchlabi, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od kalda »

a nejaky priblizny cenik mame??? :D

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od Pětišroub »

cena opravy sady dvou dvoukomorových karburátorů je 100 EUR, obsahuje vyčištění, přetěsnění, opravu nezbytně nutného (sedla, pouzdra), seřízení hladin plovákových komor a synchronizaci komor na stolici.

Pro ojednání je nutné oznámit zaslání na uvedený e-mail, karburátory bez sání a filtrů vylít, pokud možno nechat vyvětrat, poctivě zabalit a odeslat na adresu. Zpět je můžete očekávat do 7-10 dnů.

Částka za opravu a dopravu se platí nejlépe přes PayPal, nebo bankovním převodem, třeba GE Money má v el. bankovnictví formulář pro zahraniční příkazy, což je pohoda.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
jps
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 562
Registrován: 13 srp 2007
Bydliště: Praha 8

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od jps »

jen doplním, že balík s dvěma webery vážil 3,8kg a po vyplnění celního prohlášení na poště, činilo poštovné přívětivých 446kč. (vlakem, ne letecky) za 3! dny byly v Itálii ( to nechápu) ..
"chrome won´t make your car go any faster"
Obrázek

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od Lugen »

2,5 dne u nás, odpoledne po evropě :)
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od SO 545 »

U nas to tiez rozvaza osobak
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Žigi
Příspěvky: 125
Registrován: 12 bře 2005
Bydliště: Východní Čechy - Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od Žigi »

Tak já jsem další maximálně spokojený zákazník. 2 ks 40 Weber a 1 ks 45 Weber už je doma,a jako novej. Perfektní servis, moc díky 5tišrouboj za pomoc!
1303 (o\_!_/o)

JirkaB
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 405
Registrován: 19 srp 2008

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od JirkaB »

Možná smůla, ale osobně nemohu doporučit.
Velmi rychlé jednání, ale tím pro mne všechny pozitiva bohužel skončily. Renovace páru 32-34PDSIT. Vyčištěné nádherně, nepředseřízené, ani hlavní klapka, ani sytiče, šroubky nezajištěné "barvou". Po nasazení do auta musí ven, zjištěno chybějící těsnění u "předehřevu", pravděpodobně zanešený kanálek volnoběhu, který nechce jít již vyfoukat. Takže to nyní vypadá, že skončí jako ND a bude se skládat karburátor ze dvou.
Z jedné zkušenosti nemožno dělat závěry, možná jenom byl den .....
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od Kvak »

Rychlé a cena příznivá - to ano.
Doporučit - ne.

Neudělal, co jsem chtěl, udělal, co jsem nechtěl.

DellOrta mi dost pokurvil, převrtal štefty, aníž bych se o tom vůbec zmínil.
Sytič jsem chtěl opravit, bude-li to možné. Vrátilo se to bez sytiče - přišel jsem i o ten starej, tekže nemam ani mustr.
Trysky dodal jak jsem chtěl.
Vyčištěný to bylo, až na ty nejproblematičtější místa, zarezlý vyvažovací šrouby zůstaly zarezlý. Jenže to byl hlavní důvod to tam poslat.
Poslal jsem i dopis s tím, co přesně potřebuju, s obrázky, na karbutátorech byly nalepené popisky a chybějící součástky vystříhané z kartonu - aby nemohlo dojít k mýlce, o co mi jde!!!! Jenže to k ničemu nebylo.

Dojem: Seká to jak baťa cvičky. Pokud nechcete cvičky, neposílat.

Uživatelský avatar
biker666
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 961
Registrován: 09 říj 2007
Bydliště: Radkov Dubova

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od biker666 »

karburatory co posilal hugo na repas 32-34PDSIT na pohled pěkny ale křive přiruby,těsněni naopak a nefunkční volnoběžny system :roll:

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Solex 40 PDSIT

Příspěvek od Milosak_1 »

Nove plasty na ovladani vselijakych klapek, pacek atd... zamezi zbytecnou vuli a tim i pripadnou prodlevu. Vede to k presnejsimu a synchronizovanejsimu chodu obou karburtoru. Jiz zadna "dira" v plynu. Jen se to muselo seridit primo na motoru, a prestryskovat. Neni to jen "nasadit a upalovat", po takovem zasahu...
Obrázek

za pouhych 125 Euro + 25 postovne
Obrázek
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 830
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Solex 40 PDSIT

Příspěvek od vako »

Milosaku - kamariiides, ta to ne su ani Webrovky ani Dells.. maaario.. :mrgreen:
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od sSATYRr »

3x negativni reference na repasi Solex 34 PDSIT 2/3.

Obecne:
- zadny prepouzdreni, vule az 1mm
- stolici to ani nevidelo
- tesneni vymeneno pouze pod vickem plovaku, vsechny ostatni tesneni/gumicky puvodni nebo chybi uplne
- mnohdy chybi i syticova klapka.

suma sumarum:
Nablyskane, ale znicene. Predelani do provozuschopneho stavu zabere vic casu, nez celkova repase puvodniho.

zdroj: clovek, kterej za posledni mesic 3 ruznym lidem zachranoval busy s karburatory z Italie..

Tak babo rad.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od Sam »

Tak jako v mnoha jiných oborech platí zlaté pravidlo: "Do It Yourself". Volně přeloženo: Zkurvím si sám

Rada pro tebe tedy zní: Nakup TOSku, soustruh a zační hymbajs něco dělat :wink:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od Pětišroub »

Já bych to dal repasovat tomu tajemnému zachránci...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od sSATYRr »

Sameleon píše:Tak jako v mnoha jiných oborech platí zlaté pravidlo: "Do It Yourself". Volně přeloženo: Zkurvím si sám

Rada pro tebe tedy zní: Nakup TOSku, soustruh a zační hymbajs něco dělat
:)
duch je silny ale telo slabe...
pokud sectu casovy naroky jedny druhy prace a rodiny, pohybuji se permanetne v zapornym casoprostoru. Zkurvit karbec bych jeste dokazal, ale to je tak vse. Porad mi vychazi casove/financne daleko vyhodneji zaplatit odbornika, nez se v tom rypat sam s roztresenym vysledkem. A venovat radeji energii necemu podstatnejsimu.
5š píše:Já bych to dal repasovat tomu tajemnému zachránci...
no kdyz sis hodil bobrika mlceni, tak co plebejcum zbejva
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od lišák »

Sam píše:Tak jako v mnoha jiných oborech platí zlaté pravidlo: "Do It Yourself". Volně přeloženo: Zkurvím si sám
Vytesat do kamene.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od sSATYRr »

hlavni vec, co me na tyhle cinnosti odpuzuje, je nedostatek obecne zkusenosti. Pokud to cloveka zivi a ma za sebou desetileti praxe, pak je schopen vykazovat konsistentni vysledky, ktere obstoji v case.

Staci si precist prispevky na foru, co se repase karburatoru tyce, pred 5ti rokama to vsichni machali v octu, kyseline citronove - ultrazvukova mycka, standartni vybaveni velkych dilen, prisla na forum teprve nedavno.

Nechci se dostat do polohy, ze opravim vec podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi a za 5 let budu litovat, ze jsem pokurvil origo tezko sehnatelnej dil. Podobne uschnula v 90. letech rada spickovych repasi z let 70. a 80., v novem mileniu se skrzeva prsty divame na projekty rannych 90.

Jiste, zkusenost clovek ziskava neuspechy, ale pokud nicim material jen pro svuj osobni dobrej pocit/konicka, nepoustim se do toho a radeji prenechavam povolanejsim.

Odborniku na vsechno je v Cesku dvanact do tuctu.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od Pětišroub »

sSATYRr píše:
5š píše:Já bych to dal repasovat tomu tajemnému zachránci...
no kdyz sis hodil bobrika mlceni, tak co plebejcum zbejva
mlčeti zlato
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburátory Weber a Dellorto

Příspěvek od Sam »

sSATYRr píše:
duch je silny ale telo slabe...
pokud sectu casovy naroky jedny druhy prace a rodiny, pohybuji se permanetne v zapornym casoprostoru. Zkurvit karbec bych jeste dokazal, ale to je tak vse. Porad mi vychazi casove/financne daleko vyhodneji zaplatit odbornika, nez se v tom rypat sam s roztresenym vysledkem. A venovat radeji energii necemu podstatnejsimu.
Narazis hned na nekolik uskali. Zaprve, zaporny casoprostor neni omluvou, placeni odbornika ma trhliny v tom, ze apriori predpokladas, ze nejakeho sezenes.

Satyr píše:
Nechci se dostat do polohy, ze opravim vec podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi a za 5 let budu litovat, ze jsem pokurvil origo tezko sehnatelnej dil. Podobne uschnula v 90. letech rada spickovych repasi z let 70. a 80., v novem mileniu se skrzeva prsty divame na projekty rannych 90.
Dalsi problem. Ta poloha nespokojenosti je naprosto normalni. Horizont 5 let je dost vysoky. Bezne rozcarovani prichazi ihned po dokonceni dila, u delsich projektu jiz behem pripravnych a vyrobnich fazi a tak se dostavas do spiraly neustaleho predelavani a upravovani a termin dokonceni se ztraci v mlze...

Jiste, zkusenost clovek ziskava neuspechy, ale pokud nicim material jen pro svuj osobni dobrej pocit/konicka, nepoustim se do toho a radeji prenechavam povolanejsim.
Opet se spolehas na fakt, ze existuje pan nejskvelejsi, ktery te za $$$ vytahne z bryndy. Pokud o nejakem panu X vis, dej to k nemu, ja jsem presvedceny, ze pan X neexistuje.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět