Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Johne, mohl bys prosím neznalcům osvětlit, proč je to špatná volba? Tyhlety pushrod veci znám jen z fotek F1 a např. Aston Martina.
...Let the good times roll...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Je libo OHC na T4 bloku ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Pekne. Prispevok na urovni.
Nieco viac o tom ne vies ?
Nieco viac o tom ne vies ?
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Ale máme. Jen jsem nevěděl, jestlo to tady někoho zajímá. Dostal jsem se k tomu v podstatě přes jiným OHC motor a to slavný závodní prototyp kde se snoubí xxxxx s yyyyy hlavami. O tom ale jindy a jinde.
Tak zatím jen malá ochutnávka, až bude chvilka, trochu to rozeberu. Zvhledem k tomu, že celý projekt vznikl v PC a CNC dílně, není o podobné vizualizace nouze.
Tak zatím jen malá ochutnávka, až bude chvilka, trochu to rozeberu. Zvhledem k tomu, že celý projekt vznikl v PC a CNC dílně, není o podobné vizualizace nouze.
- Přílohy
-
- movie24.gif (228.32 KiB) Zobrazeno 9469 x
Naposledy upravil(a) Sam dne 02 bře 2010, celkem upraveno 1 x.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- knopiš2
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12 lis 2007
- Bydliště: Vysočina...hrad Pernštejn na dohled
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
to mě taky zajímá, v čom je to špatné - a je to špatné globálně, nebo jen konkretně u vw Johne? dík za infoBuča píše:Johne, mohl bys prosím neznalcům osvětlit, proč je to špatná volba? Tyhlety pushrod veci znám jen z fotek F1 a např. Aston Martina.
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Nejako mi to uslo...
Koncept je dobry hlavne u monopostov a sportovych aut, kde je dobry pristup k jednotlivym komponentom.Ked si predstavis , ze na VW cele assembly sedi pod nadrzou a z boku to kryje vnutorny blatnik, udrzba a nastavenie sa stane skoro nemozne.Taktiez mam pocit, ze urcite diely ako yokes / uchytenie tlmica v strede a na aktivovanom konci / je poddimenzovane.Uz od pohladu su pruziny velmi tuhe, odhadujem okolo 150 pound.Celkova konstrukcia je vcelku amaterska, zjavne urobena bez vaznych predbeznych kalkulacii a pokial si spominam, pouzite capy boli z Volva, alebo Ford Zephyr , alebo z niecoho podobneho....slovom vyzera to OK, ale funkcne ? mam silne pochyby...o legalite nehovorim...
Koncept je dobry hlavne u monopostov a sportovych aut, kde je dobry pristup k jednotlivym komponentom.Ked si predstavis , ze na VW cele assembly sedi pod nadrzou a z boku to kryje vnutorny blatnik, udrzba a nastavenie sa stane skoro nemozne.Taktiez mam pocit, ze urcite diely ako yokes / uchytenie tlmica v strede a na aktivovanom konci / je poddimenzovane.Uz od pohladu su pruziny velmi tuhe, odhadujem okolo 150 pound.Celkova konstrukcia je vcelku amaterska, zjavne urobena bez vaznych predbeznych kalkulacii a pokial si spominam, pouzite capy boli z Volva, alebo Ford Zephyr , alebo z niecoho podobneho....slovom vyzera to OK, ale funkcne ? mam silne pochyby...o legalite nehovorim...
- knopiš2
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12 lis 2007
- Bydliště: Vysočina...hrad Pernštejn na dohled
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
...to je fakt, u brouka trochu nepraktický, kokrétní konstrukce poddimenzovaná, ale systém je ok, hlavní výhoda je asi geometrie při propružení a menší neodpružený hmoty... Nebo je ještě nějaká zásadní výhoda push-rod ?
Ptám se jen ze zajimavosti o techniku - tak mě pak nekamenujte, že vymyšlim zbytečnosti dík Johne
Ptám se jen ze zajimavosti o techniku - tak mě pak nekamenujte, že vymyšlim zbytečnosti dík Johne
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
...horní i dolní rameno lichoběžníkový...zavěšený nezávisle...
..."lehkost" zavěšení...je to lehoučký a přesto pevný jako skála...někdy to taky praská s fatálníma následkama(Lotus)...
...rychlost při změnách nastavení celýho systému a jednoduchá zaměnitelnost jeho komponent...
...absolutní přesnost v nastavení...který je pro každý kolo nezávislý na zbytku...
...kila se stěhujou směrem ke středu vozu...
...a samozřejmě obrovskej vliv na neopružený hmoty vozu...jaks správně poznamenal...
...ale prakticky to využiješ jen na monopostu...nebo autě s odkrytejma závěsama...Lotus Seven kupříkladu...
...P.S....John určitě ještě přidá nějakou vychytávku...
..."lehkost" zavěšení...je to lehoučký a přesto pevný jako skála...někdy to taky praská s fatálníma následkama(Lotus)...
...rychlost při změnách nastavení celýho systému a jednoduchá zaměnitelnost jeho komponent...
...absolutní přesnost v nastavení...který je pro každý kolo nezávislý na zbytku...
...kila se stěhujou směrem ke středu vozu...
...a samozřejmě obrovskej vliv na neopružený hmoty vozu...jaks správně poznamenal...
...ale prakticky to využiješ jen na monopostu...nebo autě s odkrytejma závěsama...Lotus Seven kupříkladu...
...P.S....John určitě ještě přidá nějakou vychytávku...
You can't win 'em all...
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Same ja som to registroval hned od zaciatku, ako si to hodil na Flat4.. davaj, davaj, nasu bandu to isto fest zaujima..Sam píše:Ale máme. Jen jsem nevěděl, jestlo to tady někoho zajímá. Dostal jsem se k tomu v podstatě přes jiným OHC motor a to slavný závodní prototyp kde se snoubí KDF blok s tatrováckými hlavami. O tom ale jindy a jinde.
Tak zatím jen malá ochutnávka, až bude chvilka, trochu to rozeberu. Zvhledem k tomu, že celý projekt vznikl v PC a CNC dílně, není o podobné vizualizace nouze.
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
ako pise vako.
zaujimave bude vidiet spriahnutie vaciek
zaujimave bude vidiet spriahnutie vaciek
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
OHC motor, ktery jsem nakousl minule je v podstate opraseni pamatky konstruktera Ludwiga Apfelbecka. Tento clovek pracoval pro BMW a je autorem mnoha patentu v oblasti spalovacich motoru. Byl velky zastance OHC a od nej pochazi patenty na 4ventilove usporadani. Nalezl jsem dokonce prepis jednoho patentu v cestine.
Zde Ludwing Apfelbeck.
Ve sve knize "'Wege zum Hochleistungs Viertaktmotor" se mimo jine rozebira prave implantace OHC hlav na T4 motor. Zminuje se take, ze s touto konstrukci se da z 1000ccm obsahu ziskat pres 100HP vykonu.
Puvodni Apfelbeckova hlava.
Dobove osazeni na T4 blok.
Apfelbeckova hlava ma dva saci a jeden vyfukovy ventil. O zapalovani a spravne prohoreni smesi se staraji dve svicky na valec.
CNC projekt uvedeny vyse pochazi z dilny norskych nadsencu a v soucasne dobe je ve velkem stadiu vyvoje.
Zakladem je tedy T4 blok, vrtani/zdvih 98x66, tedy 1991ccm, predpokladane max. otacky 8500rpm.
Valce jsou NICASIL vlastni vyroby a pro plneni bude pouzito plne programovatelne vstrikovani.
Zde Ludwing Apfelbeck.
Ve sve knize "'Wege zum Hochleistungs Viertaktmotor" se mimo jine rozebira prave implantace OHC hlav na T4 motor. Zminuje se take, ze s touto konstrukci se da z 1000ccm obsahu ziskat pres 100HP vykonu.
Puvodni Apfelbeckova hlava.
Dobove osazeni na T4 blok.
Apfelbeckova hlava ma dva saci a jeden vyfukovy ventil. O zapalovani a spravne prohoreni smesi se staraji dve svicky na valec.
CNC projekt uvedeny vyse pochazi z dilny norskych nadsencu a v soucasne dobe je ve velkem stadiu vyvoje.
Zakladem je tedy T4 blok, vrtani/zdvih 98x66, tedy 1991ccm, predpokladane max. otacky 8500rpm.
Valce jsou NICASIL vlastni vyroby a pro plneni bude pouzito plne programovatelne vstrikovani.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Nádhera, jestlipak tohle dovedou až k seriové výrobě kitů na přestavbu? To by bylo něco...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Je to dost pravděpodobné. Zatím se počíta se čtyřmi prototypy s obsahem 2.0l, 2.4, 2.9 a 3.0lyahoďák píše:Nádhera, jestlipak tohle dovedou až k seriové výrobě kitů na přestavbu? To by bylo něco...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Je to krasnej pohled a vypada to pritom uzasne jednoduse.
Vwase nocni sichta...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Same velka vdaka za super ozivenie tohto topicu.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
není tuning jako tuning..tuning nemusí nutně znamenat laminát, LED a tuny kitu...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- spirit of speed
- Příspěvky: 185
- Registrován: 09 zář 2007
- Bydliště: Pelhřimov
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Můžu mít jednu otázku ?
Proč se ta klikovka nechává třískově obrábět ( nemá horší mechanické vlastnosti než kovaná) ??
Proč se ta klikovka nechává třískově obrábět ( nemá horší mechanické vlastnosti než kovaná) ??
... rock 'n' roll ...
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Odpoved je jednoducha...zhotovit vykovok tradicnym sposobom by bolo ukrutne drahe...
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
a nejde to ostrouhávat nějak rychleji, ořezat vodou nebo flexou nebo kdoví čím? njo, asi ne, co
nasávač
Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW
Rezal som dve kluky na special V8 ...je to nekonecna praca a potom nasleduje obrobenie rovnako ako na videu...s rozdielom, ze nebolo potrebne odstranit tak vela materialu..