Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
Buča
Příspěvky: 114
Registrován: 04 kvě 2009
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od Buča »

Johne, mohl bys prosím neznalcům osvětlit, proč je to špatná volba? Tyhlety pushrod veci znám jen z fotek F1 a např. Aston Martina.
...Let the good times roll...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od Sam »

Je libo OHC na T4 bloku ?
Přílohy
dist09.jpg
dist10.jpg
dist10.jpg (183.51 KiB) Zobrazeno 9599 x
dist17.jpg
dist18.jpg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od SO 545 »

Pekne. Prispevok na urovni.
Nieco viac o tom ne vies ?
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od Sam »

Ale máme. Jen jsem nevěděl, jestlo to tady někoho zajímá. Dostal jsem se k tomu v podstatě přes jiným OHC motor a to slavný závodní prototyp kde se snoubí xxxxx s yyyyy hlavami. O tom ale jindy a jinde. :twisted:

Tak zatím jen malá ochutnávka, až bude chvilka, trochu to rozeberu. Zvhledem k tomu, že celý projekt vznikl v PC a CNC dílně, není o podobné vizualizace nouze.
Přílohy
movie24.gif
movie24.gif (228.32 KiB) Zobrazeno 9427 x
Naposledy upravil(a) Sam dne 02 bře 2010, celkem upraveno 1 x.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
knopiš2
Příspěvky: 92
Registrován: 12 lis 2007
Bydliště: Vysočina...hrad Pernštejn na dohled
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od knopiš2 »

Buča píše:Johne, mohl bys prosím neznalcům osvětlit, proč je to špatná volba? Tyhlety pushrod veci znám jen z fotek F1 a např. Aston Martina.
to mě taky zajímá, v čom je to špatné :?: - a je to špatné globálně, nebo jen konkretně u vw Johne? dík za info :)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od john »

Nejako mi to uslo...
Koncept je dobry hlavne u monopostov a sportovych aut, kde je dobry pristup k jednotlivym komponentom.Ked si predstavis , ze na VW cele assembly sedi pod nadrzou a z boku to kryje vnutorny blatnik, udrzba a nastavenie sa stane skoro nemozne.Taktiez mam pocit, ze urcite diely ako yokes / uchytenie tlmica v strede a na aktivovanom konci / je poddimenzovane.Uz od pohladu su pruziny velmi tuhe, odhadujem okolo 150 pound.Celkova konstrukcia je vcelku amaterska, zjavne urobena bez vaznych predbeznych kalkulacii a pokial si spominam, pouzite capy boli z Volva, alebo Ford Zephyr , alebo z niecoho podobneho....slovom vyzera to OK, ale funkcne ? mam silne pochyby...o legalite nehovorim...

Uživatelský avatar
knopiš2
Příspěvky: 92
Registrován: 12 lis 2007
Bydliště: Vysočina...hrad Pernštejn na dohled
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od knopiš2 »

...to je fakt, u brouka trochu nepraktický, kokrétní konstrukce poddimenzovaná, ale systém je ok, hlavní výhoda je asi geometrie při propružení a menší neodpružený hmoty... Nebo je ještě nějaká zásadní výhoda push-rod ?
Ptám se jen ze zajimavosti o techniku - tak mě pak nekamenujte, že vymyšlim zbytečnosti :wink: :lol: dík Johne

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od Petr914 »

...horní i dolní rameno lichoběžníkový...zavěšený nezávisle...

..."lehkost" zavěšení...je to lehoučký a přesto pevný jako skála...někdy to taky praská s fatálníma následkama(Lotus)...

...rychlost při změnách nastavení celýho systému a jednoduchá zaměnitelnost jeho komponent...

...absolutní přesnost v nastavení...který je pro každý kolo nezávislý na zbytku...

...kila se stěhujou směrem ke středu vozu...

...a samozřejmě obrovskej vliv na neopružený hmoty vozu...jaks správně poznamenal...

...ale prakticky to využiješ jen na monopostu...nebo autě s odkrytejma závěsama...Lotus Seven kupříkladu...

...P.S....John určitě ještě přidá nějakou vychytávku...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 830
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od vako »

Sam píše:Ale máme. Jen jsem nevěděl, jestlo to tady někoho zajímá. Dostal jsem se k tomu v podstatě přes jiným OHC motor a to slavný závodní prototyp kde se snoubí KDF blok s tatrováckými hlavami. O tom ale jindy a jinde. :twisted:

Tak zatím jen malá ochutnávka, až bude chvilka, trochu to rozeberu. Zvhledem k tomu, že celý projekt vznikl v PC a CNC dílně, není o podobné vizualizace nouze.
Same ja som to registroval hned od zaciatku, ako si to hodil na Flat4.. davaj, davaj, nasu bandu to isto fest zaujima.. :mrgreen:
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od SO 545 »

ako pise vako.
zaujimave bude vidiet spriahnutie vaciek
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od Sam »

OHC motor, ktery jsem nakousl minule je v podstate opraseni pamatky konstruktera Ludwiga Apfelbecka. Tento clovek pracoval pro BMW a je autorem mnoha patentu v oblasti spalovacich motoru. Byl velky zastance OHC a od nej pochazi patenty na 4ventilove usporadani. Nalezl jsem dokonce prepis jednoho patentu v cestine.

Obrázek
Zde Ludwing Apfelbeck.

Ve sve knize "'Wege zum Hochleistungs Viertaktmotor" se mimo jine rozebira prave implantace OHC hlav na T4 motor. Zminuje se take, ze s touto konstrukci se da z 1000ccm obsahu ziskat pres 100HP vykonu.

Obrázek
Puvodni Apfelbeckova hlava.

Obrázek
Dobove osazeni na T4 blok.

Apfelbeckova hlava ma dva saci a jeden vyfukovy ventil. O zapalovani a spravne prohoreni smesi se staraji dve svicky na valec.
CNC projekt uvedeny vyse pochazi z dilny norskych nadsencu a v soucasne dobe je ve velkem stadiu vyvoje.
Zakladem je tedy T4 blok, vrtani/zdvih 98x66, tedy 1991ccm, predpokladane max. otacky 8500rpm.
Valce jsou NICASIL vlastni vyroby a pro plneni bude pouzito plne programovatelne vstrikovani.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od yahoďák »

Nádhera, jestlipak tohle dovedou až k seriové výrobě kitů na přestavbu? To by bylo něco...
Obrázek

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od Sam »

yahoďák píše:Nádhera, jestlipak tohle dovedou až k seriové výrobě kitů na přestavbu? To by bylo něco...
Je to dost pravděpodobné. Zatím se počíta se čtyřmi prototypy s obsahem 2.0l, 2.4, 2.9 a 3.0l
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od udeeska »

Je to krasnej pohled a vypada to pritom uzasne jednoduse.
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od SO 545 »

Same velka vdaka za super ozivenie tohto topicu.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od Pětišroub »

není tuning jako tuning..tuning nemusí nutně znamenat laminát, LED a tuny kitu...

Obrázek

Obrázek

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
spirit of speed
Příspěvky: 185
Registrován: 09 zář 2007
Bydliště: Pelhřimov

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od spirit of speed »

Můžu mít jednu otázku ?
Proč se ta klikovka nechává třískově obrábět ( nemá horší mechanické vlastnosti než kovaná) ??
... rock 'n' roll ...

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od john »

Odpoved je jednoducha...zhotovit vykovok tradicnym sposobom by bolo ukrutne drahe...

simak
leštič starých součástek
Příspěvky: 926
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: asinus mundi

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od simak »

a nejde to ostrouhávat nějak rychleji, ořezat vodou nebo flexou nebo kdoví čím? njo, asi ne, co :?
nasávač

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Dnesne upravy alebo ak chcete TUNING VW

Příspěvek od john »

Rezal som dve kluky na special V8 ...je to nekonecna praca a potom nasleduje obrobenie rovnako ako na videu...s rozdielom, ze nebolo potrebne odstranit tak vela materialu..

Odpovědět