george píše:
A vypada to moc pekne. Dal jsem ji zatim nad naraznik.
ale bacha na vzdálenost od zadního brzdového světla....někde to tu tuším taky je napsaný ale v zákoně se píše že přídavná mlhovka musí bít vzdálena minimálně 100m od brzdového. není to přesná citace ael snad je to srozumitelné
Nechci dosáhnout nesmrtelnosti svým dílem,ale tím, že nezemřu.
george píše:
A vypada to moc pekne. Dal jsem ji zatim nad naraznik.
ale bacha na vzdálenost od zadního brzdového světla....někde to tu tuším taky je napsaný ale v zákoně se píše že přídavná mlhovka musí bít vzdálena minimálně 100m od brzdového. není to přesná citace ael snad je to srozumitelné
george píše:
A vypada to moc pekne. Dal jsem ji zatim nad naraznik.
ale bacha na vzdálenost od zadního brzdového světla....někde to tu tuším taky je napsaný ale v zákoně se píše že přídavná mlhovka musí bít vzdálena minimálně 100m od brzdového. není to přesná citace ael snad je to srozumitelné
100m?? to bude asi problem
no uteklo mi jedno "m" je to 100mm
Nechci dosáhnout nesmrtelnosti svým dílem,ale tím, že nezemřu.
Můžu mít dotaz asi je hloupej, ale nějak jsem to nehledal a neřešil až teď, zadní mlhovka je povinná i když bych měl třeba veteránskou atestaci, musí bejt na autě namontovaná furt? Ne jí tam dát jen když jedu na technickou?
na technickou se chodí proč, aby se zjistilo zda-li je vozidlo schopné provozu na pozemních komunikacích, když máš veteránskou testaci, znamená to snad, že neprovozoješ vozidlo na pozemních komunikacích
takže
ano je poviná pro všechny i kdybys byl sultán
zajímavé že sen to na kupě veteránů na relí neviděl....tatry a aerovky...apod... asi s tím jezdí nadsultáni...
Hele...jestli máš vzadu tlapy nebo podkovy....namontuj to do nich....a je to...mám na té podělané STK klid...
Naposledy upravil(a) soe2 dne 24 bře 2011, celkem upraveno 1 x.
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Pokud neches mit mlhovku na voze z duvodu dobove nekorektnosti, resenim jsou "zelene" znacky. Tam se zodpovidas veteran klubu, ktery posoudi, jestli to ci ono na voze mit/nemit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
soe2 píše:zajímavé že sen to na kupě veteránů na relí neviděl....tatry a aerovky...apod... asi s tím jezdí nadsultáni...
Hele...jestli máš vzadu tlapy nebo podkovy....namontuj to do nich....a je to...mám na té podělané STK klid...
ma dedkovske svetla
Ja ji nemam ani se zpateckou a zatim (musim to zaklepat) jsem s tim nemel nikdy problem. Ale natazene kabely na to mam.
couvačka povinnost neni, mlhovka ano, ani zelená začka mě od této povinnosti neosvobozuje, pravda nechodim s něma na technickou, na který by mě za to jebali. To že jí někdo nemá, jeho boj?! Někdo hajluje na veřejnosti, někdo krade a taky se to nesmí.
Lugen píše:couvačka povinnost neni, mlhovka ano, ani zelená začka mě od této povinnosti neosvobozuje, pravda nechodim s něma na technickou, na který by mě za to jebali. To že jí někdo nemá, jeho boj?! Někdo hajluje na veřejnosti, někdo krade a taky se to nesmí.
Tím si nejsem tak zcela jistý. Nechodíš na STK ale technický stav kontroluje krajská komise, která testuje právě technický stav vozidla. Logicky se musí řídit nějakým předpisem Tam nutnost mlhovky není uvedena, klubová testace, kontrolující historickou původnost dokonce jakékoliv nedobove změny oproti originálu nepřipouští.
Resumé. Dle mého skromného názoru nemusí mít vůz se zelenou značkou nic z výdobytků modernějších vozů (ať je to mlhové světlo, bezpečnostní pásy, atp.)
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Lugen píše:couvačka povinnost neni, mlhovka ano, ani zelená začka mě od této povinnosti neosvobozuje, pravda nechodim s něma na technickou, na který by mě za to jebali. To že jí někdo nemá, jeho boj?! Někdo hajluje na veřejnosti, někdo krade a taky se to nesmí.
Tím si nejsem tak zcela jistý. Nechodíš na STK ale technický stav kontroluje krajská komise, která testuje právě technický stav vozidla. Logicky se musí řídit nějakým předpisem Tam nutnost mlhovky není uvedena, klubová testace, kontrolující historickou původnost dokonce jakékoliv nedobove změny oproti originálu nepřipouští.
Resumé. Dle mého skromného názoru nemusí mít vůz se zelenou značkou nic z výdobytků modernějších vozů (ať je to mlhové světlo, bezpečnostní pásy, atp.)
no a tam se píše:
§ 4
Provoz historického vozidla
na pozemních komunikacích
Historické vozidlo při provozu na pozemních komunikacích lze provozovat, jen pokud je vybaveno předepsaným počtem osvětlovacích zdrojů podle zvláštního právního předpisu (§ 18 vyhlášky č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích.), a není-li jimi vybaveno od výrobce vozidla, musí být vozidlo vybaveno předepsaným počtem přídavných osvětlovacích zdrojů umístěných na osvětlovací rampě. U historických vozidel může být předepsáno doprovodné vozidlo se žlutým výstražným světlem pro zajištění bezpečné přepravy nadrozměrných vozidel nebo vojenských bojových vozidel, určena jeho maximální rychlost a další podmínky při jeho provozu na pozemních komunikacích, které stanoví v žádosti o provedení testování historického vozidla předseda krajské testovací komise. Tyto skutečnosti musí být zaznamenány v průkazu historického vozidla.
hm...tak na totok se v naprosté většině případů pravděpodobně sere....
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Lugen píše:couvačka povinnost neni, mlhovka ano, ani zelená začka mě od této povinnosti neosvobozuje, pravda nechodim s něma na technickou, na který by mě za to jebali. To že jí někdo nemá, jeho boj?! Někdo hajluje na veřejnosti, někdo krade a taky se to nesmí.
Tím si nejsem tak zcela jistý. Nechodíš na STK ale technický stav kontroluje krajská komise, která testuje právě technický stav vozidla. Logicky se musí řídit nějakým předpisem Tam nutnost mlhovky není uvedena, klubová testace, kontrolující historickou původnost dokonce jakékoliv nedobove změny oproti originálu nepřipouští.
Resumé. Dle mého skromného názoru nemusí mít vůz se zelenou značkou nic z výdobytků modernějších vozů (ať je to mlhové světlo, bezpečnostní pásy, atp.)
no a tam se píše:
§ 4
Provoz historického vozidla
na pozemních komunikacích
Historické vozidlo při provozu na pozemních komunikacích lze provozovat, jen pokud je vybaveno předepsaným počtem osvětlovacích zdrojů podle zvláštního právního předpisu (§ 18 vyhlášky č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích.), a není-li jimi vybaveno od výrobce vozidla, musí být vozidlo vybaveno předepsaným počtem přídavných osvětlovacích zdrojů umístěných na osvětlovací rampě. U historických vozidel může být předepsáno doprovodné vozidlo se žlutým výstražným světlem pro zajištění bezpečné přepravy nadrozměrných vozidel nebo vojenských bojových vozidel, určena jeho maximální rychlost a další podmínky při jeho provozu na pozemních komunikacích, které stanoví v žádosti o provedení testování historického vozidla předseda krajské testovací komise. Tyto skutečnosti musí být zaznamenány v průkazu historického vozidla.
OK, tak jsem si nastudoval paragraf 18 a krom prednich mlhovce ani slovo.... tak jak dal ? Musim si ji na auto namontovat, nebo ne ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912