Stránka 4 z 5

Napsal: 15 čer 2005
od Žanek
Herbie píše:ted me tak napada ma dvoukanal
(sahara s domeckem) stejny vetraky 13 i 16 ?
no právě - zatím bych řek že asi nee :oops:

Napsal: 15 čer 2005
od john
Zatial som narazil na tri typy vetrakov,prvy ma sirku lopatiek 28 mm,ma ich 15 a 8 dier na nosnej casti,druhy je ten samy rozmer,ma vsak 27 lopatiek a treti ma 34 mm sirku lopatiek,ma ich 28 a ziadne diery na nosnej casti.Lopatky su taktiez inac tvarovane.Mam pocit,ze este nejaky iny typ bude existovat,no do sirky vetraku budu len dve velkosti.

Napsal: 15 čer 2005
od Herbie
a je to rozlousknuty :-)

podle myho :
sahara bez domecku (jednokanaly) sire vetraku 28mm
sahara s domeckem (dvoukanaly) sire vetraku 34m

Napsal: 15 čer 2005
od Žanek
Herbie píše:a je to rozlousknuty :-)

podle myho :
sahara bez domecku (jednokanaly) sire vetraku 28mm
sahara s domeckem (dvoukanaly) sire vetraku 34m
mám právě obavu, že to tak není - mám pocit, že jsem ze sahary s domečkem vyndal větrák sice modernějšího střihu, ale užší kurva užší

Napsal: 15 čer 2005
od john
To asi zavisi na tom,kto to pred Tebou menil.Sahara s dog house ma sirku lopatiek 34 mm na stock 1600 .

Napsal: 15 čer 2005
od prak
domeček nedomeček, na 1200 boudě bez domku jsem měl širokej. Samotnýmu je mi to divný, myslel jsem si to co Herbie. Na jednokanál 1600 bez domku mám hubenej. Prostě ten co máš, vraž do boudy a buď tam půjde, nebo ne. Problém je, když budeš mít širokou boudu a hubenej větrák, to je na hovno. V sobotu to změřím.
Počty lopatek a tvar se samo měnily, kromě toho děravej a neděravej větrák, příslušnost bohužel neznám.

Napsal: 24 čer 2005
od Žanek
změřeno 28mm a 34mm a mám doma obojí, i když ten větší jen jeden(zjistil jsem až když jsem vybalil Yahoďákův balíček, který jsem si dovezl zároveň s motorem), ale o víkendu to zkusím a řek bych, že jsou v saharách záměnný - páč ten širší má trochu jinej profil - podle mě budou sahary stejný, ale jak říkám ještě to o víkendu proměřím

Napsal: 24 čer 2005
od yahoďák
z toho co mi v garáži zbylo jsem naměřil (šířka měřena přes přední a zadní díl vwětráku-venkovní rozměr, není to tedy čistá šířka lopatek)
1) šířka 30mm a 16 lopatek....s největší pravděpodobností z motoru 25/30PS
2) šířka 37mm a 28 lopatek...na 99,9% pochází z 1,6 dvoukanál a tyhle větráky mám dva...

Napsal: 24 čer 2005
od Žanek
yahoďák píše:z toho co mi v garáži zbylo jsem naměřil (šířka měřena přes přední a zadní díl vwětráku-venkovní rozměr, není to tedy čistá šířka lopatek)
1) šířka 30mm a 16 lopatek....s největší pravděpodobností z motoru 25/30PS
2) šířka 37mm a 28 lopatek...na 99,9% pochází z 1,6 dvoukanál a tyhle větráky mám dva...
to sedí - plus je vrtule 30mm a 28lopatek a to jsou 1300ky - a? jednokanál nebo doukanál (asi teda..)

Napsal: 31 srp 2005
od yahoďák
Názorná ukázka jednoduché úpravy, která prospěje účinnosti systému:
Obrázek
Obrázek

Napsal: 21 črc 2006
od axoun

tropy

Napsal: 21 črc 2006
od black.tommy
Super v dnešním počasí asi nejlepší, good je i tip na ochranu při jízdě na špatné silnici, kterou v Čechách asi ani nemáme :lol:

Napsal: 28 úno 2007
od Pětišroub
Víte že u sériového chlazení dostává chladič oleje jen asi 15% z celkového objemu vzduchu, který dodává větrák? Zbytek jde na hlavy a válce. To platí pro dvoukanály s vysunutým chladičem.

Napsal: 28 úno 2007
od Lugen
yahoďák píše:Názorná ukázka jednoduché úpravy, která prospěje účinnosti systému:

krásnej příklad recyklace, proč hovno splachovat, když ho lze využít i jinak :lol:

Napsal: 28 úno 2007
od yahoďák
a nejlépe se na saharu nanáší štětcem, že Lugčo :wink:

Napsal: 28 úno 2007
od Lugen
yahoďák píše:a nejlépe se na saharu nanáší štětcem, že Lugčo :wink:
docela paradox yahůdko

Napsal: 28 úno 2007
od yahoďák
tak jsme pokecali a teď vysvětli, co shledáváš na utěsnění spár (kudy může unikat chladící vzduch) za takovou prasárnu.

Metoda (a materiál) by samozřejmě mohla být zvolena sofistkovanější, neznámý autor téhle úpravy zřejmě preferoval funkci před vzhledem.

A není to rozhodně provedeno tím medvědím lejnem, jak se domníváš (obvyhle má hnědou barvu, proto jeho přezdívka), nýbrž hmotou zvanou spárovák, používanou v klempířině a mající pro tuto aplikaci celkem příznivé vlastnosti.

Napsal: 28 úno 2007
od Sesto
Viete mi povedat co je ta cierna umela hmota pod kapotou??
Na co to sluzi??
Prvy krat to mam pred ocami.
Obrázek

Napsal: 01 bře 2007
od Sesto
:lol:
Obrázek

Napsal: 01 bře 2007
od Lugen
Sesto píše:Viete mi povedat co je ta cierna umela hmota pod kapotou??
Na co to sluzi??
Prvy krat to mam pred ocami.
tak jestli myslíš to co je "přilepený na kapotě" tak to neni umělá hmota, ale plech, a je to odtokový systém pro dvoumřížkovou kapotu. Pro tu čtyřmříž to docela postrádá smysl. A jak již můžeš vydedukovat, je to bazmek který zamezí tomu,aby i při velký průtrži mračen se ti na rozdělovač a všeobecně do motoru nedostala ani kapka a ty jsi nemusel mít plastovou bestii vně ma kapotě