no právě - zatím bych řek že asi neeHerbie píše:ted me tak napada ma dvoukanal
(sahara s domeckem) stejny vetraky 13 i 16 ?
VWětráková diskuse - chlazení apod.
Zatial som narazil na tri typy vetrakov,prvy ma sirku lopatiek 28 mm,ma ich 15 a 8 dier na nosnej casti,druhy je ten samy rozmer,ma vsak 27 lopatiek a treti ma 34 mm sirku lopatiek,ma ich 28 a ziadne diery na nosnej casti.Lopatky su taktiez inac tvarovane.Mam pocit,ze este nejaky iny typ bude existovat,no do sirky vetraku budu len dve velkosti.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
mám právě obavu, že to tak není - mám pocit, že jsem ze sahary s domečkem vyndal větrák sice modernějšího střihu, ale užší kurva užšíHerbie píše:a je to rozlousknuty
podle myho :
sahara bez domecku (jednokanaly) sire vetraku 28mm
sahara s domeckem (dvoukanaly) sire vetraku 34m
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
domeček nedomeček, na 1200 boudě bez domku jsem měl širokej. Samotnýmu je mi to divný, myslel jsem si to co Herbie. Na jednokanál 1600 bez domku mám hubenej. Prostě ten co máš, vraž do boudy a buď tam půjde, nebo ne. Problém je, když budeš mít širokou boudu a hubenej větrák, to je na hovno. V sobotu to změřím.
Počty lopatek a tvar se samo měnily, kromě toho děravej a neděravej větrák, příslušnost bohužel neznám.
Počty lopatek a tvar se samo měnily, kromě toho děravej a neděravej větrák, příslušnost bohužel neznám.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
změřeno 28mm a 34mm a mám doma obojí, i když ten větší jen jeden(zjistil jsem až když jsem vybalil Yahoďákův balíček, který jsem si dovezl zároveň s motorem), ale o víkendu to zkusím a řek bych, že jsou v saharách záměnný - páč ten širší má trochu jinej profil - podle mě budou sahary stejný, ale jak říkám ještě to o víkendu proměřím
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
z toho co mi v garáži zbylo jsem naměřil (šířka měřena přes přední a zadní díl vwětráku-venkovní rozměr, není to tedy čistá šířka lopatek)
1) šířka 30mm a 16 lopatek....s největší pravděpodobností z motoru 25/30PS
2) šířka 37mm a 28 lopatek...na 99,9% pochází z 1,6 dvoukanál a tyhle větráky mám dva...
1) šířka 30mm a 16 lopatek....s největší pravděpodobností z motoru 25/30PS
2) šířka 37mm a 28 lopatek...na 99,9% pochází z 1,6 dvoukanál a tyhle větráky mám dva...
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
to sedí - plus je vrtule 30mm a 28lopatek a to jsou 1300ky - a? jednokanál nebo doukanál (asi teda..)yahoďák píše:z toho co mi v garáži zbylo jsem naměřil (šířka měřena přes přední a zadní díl vwětráku-venkovní rozměr, není to tedy čistá šířka lopatek)
1) šířka 30mm a 16 lopatek....s největší pravděpodobností z motoru 25/30PS
2) šířka 37mm a 28 lopatek...na 99,9% pochází z 1,6 dvoukanál a tyhle větráky mám dva...
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
tak jsme pokecali a teď vysvětli, co shledáváš na utěsnění spár (kudy může unikat chladící vzduch) za takovou prasárnu.
Metoda (a materiál) by samozřejmě mohla být zvolena sofistkovanější, neznámý autor téhle úpravy zřejmě preferoval funkci před vzhledem.
A není to rozhodně provedeno tím medvědím lejnem, jak se domníváš (obvyhle má hnědou barvu, proto jeho přezdívka), nýbrž hmotou zvanou spárovák, používanou v klempířině a mající pro tuto aplikaci celkem příznivé vlastnosti.
Metoda (a materiál) by samozřejmě mohla být zvolena sofistkovanější, neznámý autor téhle úpravy zřejmě preferoval funkci před vzhledem.
A není to rozhodně provedeno tím medvědím lejnem, jak se domníváš (obvyhle má hnědou barvu, proto jeho přezdívka), nýbrž hmotou zvanou spárovák, používanou v klempířině a mající pro tuto aplikaci celkem příznivé vlastnosti.
tak jestli myslíš to co je "přilepený na kapotě" tak to neni umělá hmota, ale plech, a je to odtokový systém pro dvoumřížkovou kapotu. Pro tu čtyřmříž to docela postrádá smysl. A jak již můžeš vydedukovat, je to bazmek který zamezí tomu,aby i při velký průtrži mračen se ti na rozdělovač a všeobecně do motoru nedostala ani kapka a ty jsi nemusel mít plastovou bestii vně ma kapotěSesto píše:Viete mi povedat co je ta cierna umela hmota pod kapotou??
Na co to sluzi??
Prvy krat to mam pred ocami.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=