VWětráková diskuse - chlazení apod.

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

:-) jojo, prezdivka plamenak se chytla

Pavel.pl
plameňák fóra flat4.org
Příspěvky: 28
Registrován: 02 bře 2004
Bydliště: praha,3,

Příspěvek od Pavel.pl »

:lol:
dedek58

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

To Lisak

Příspěvek od htd »

To je chlazeni z tatry?

Obrázek

Obrázek

původní topic: "To Lisak" přesunut do větrákové diskuzem, kam patří...
Y

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lišák »

Ten větrák jsem koupil s rozpracovaným motorem. Mohl by být z Tatry, ale já bych spíš tipoval PV3S. Je ale otočený, protože vrtule, alespoň co si pamatuji z vojny byla uvnitř. Nápad to není můj, ale i to co předcházející majitel měl rozpracováno jsem kompletně předělal. Motor jsem rozdělal, vyčistil, sestavil. Teď jestě dodělávám kryt z laminátu.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Dneska jsem si dal cestu z Praglu do Loun a z5 a i kdyz jsem jel 90-100Km/h a mel vsechny letni upravy (mrizkovana kapota), tak teplota oleje byla nekde na 105 stupnich (normalne mivam tak 90)

Proto se ptam, jaky pridavny system namontovat, abych teplotu snizil ?
Pridavna olejova vana ? Nebo naporovej chladic ? (preferuji neco snadno namontovatelne bez velkych zasahu do soucastneho stavu)
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od htd »

ja bych volil naporak

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

htd píše:ja bych volil naporak
Hmm, co to obnasi ? a kam ten naporak dat, abych ho na ceskych silnicich hned neurazil ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od htd »

Sameleon píše:
htd píše:ja bych volil naporak
Hmm, co to obnasi ? a kam ten naporak dat, abych ho na ceskych silnicich hned neurazil ?
vepredu na naraznik... pod spz
hadice cca 2-3tis.
naporak z Mercedesu 500- x kc
a praci...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

já myslim že "to" ještě jde. Vymýšlet dodatečné chlazení úplně sériového motoru se mi zdá jako zbytečnost. Vem si že já v dědkovi bez problému uchladil taky 16ku dvoukanál a to i v parném létě...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od htd »

kazdy motor ma jine moznosti :wink: neni 16ka jako 16ka

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Suhlasim s 5S,hladaj pricinu,radsej nez pridavat dalsi bolehlav.Motor bezi teplejsie pri chudobnej zmesi,volny klinovy remen,kvalita benzinu,nastavenie ventilovej vole a zapalovania ,nepriamy dovod su visiace brzdy,geometria a vsetko ,co moze sposobit ,ze motor pracuje tazsie na udrzanie rovnakej rychlosti.
Pri externom chladici nebol spomenuty termostaticky ventil,ktory je vcelku nutny.Nehovorim o hadiciach,ktore musis prehnat po celej dlzke auta.Pokial to nie su trubky zo zavitovym ukoncenim a kompresnym spojom s ohybnymi hadicami,je tam silne riziko straty oleja.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Tak jsem dnes udelal generalku zapalovani (kabely, rozdelovac, predstih) a musim rict, ze motor si prede jako [smilie=smiliecat.gif] a i teplota se vratila na normalni hodnoty.
Takze si sypu popel na hlavu a ode dneska uz vim, ze resit priciny a ne dusledky se vyplati nejenom v oboru IT :P
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Sameleon píše:Tak jsem dnes udelal generalku zapalovani (kabely, rozdelovac, predstih) a musim rict, ze motor si prede jako [smilie=smiliecat.gif] a i teplota se vratila na normalni hodnoty.
Takze si sypu popel na hlavu a ode dneska uz vim, ze resit priciny a ne dusledky se vyplati nejenom v oboru IT :P
výborně :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Pětišroub píše:zajímavosti:

větrák na 1200...24 lopatek
větrák na 1300/1500...28 lopatek
větrák na 1600...28(?) lopatek, ale o 5 mm širší než předchozí větráky.
a nenašel by se ten rozměr - ke kterému je třeba přičíst těch 5mm - potřebuju se tím doma prohrabat a proměřit a vůbec nevím jestli mám aspoň jeden 16kovej - tzn. přesný rozměr 16kový lopatky nebo 13kový, ale určitě "přesnej" :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Prosím někoho kdo má doma oba typy větráků aby mi změřil šířku lopatky :cry: !!!!
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

sakra, včera jsem byl v garáži. :(
to to asi moc nepomohlo co :twisted:
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

prak píše:sakra, včera jsem byl v garáži. :(
to to asi moc nepomohlo co :twisted:
však to vydrží - jen si na mě zkus vzpomenout až tam budeš příště - dík :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

Zanku na rozmer se vykasli
proste vem vsechny vetraky co mas poloz je vedle sebe a ten co bude o 5mm vyssi nez ty ostatni je 1600 :-)

jinak sem na to vcera taky zapomnel kdyz sem byl v garazi :-)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

no já mám vyndaný jen dva a oba jsou stejný a oba by teoreticky mohli být i tak i tak - páč obojí jsou bastlíci :roll: - takže bych si je jako změřil a protože jsem realista tak si asi pak dám inzerát, že sháním 16kovej větrák :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

ted me tak napada ma dvoukanal
(sahara s domeckem) stejny vetraky 13 i 16 ?
... a vůbec !

Odpovědět