VWětráková diskuse - chlazení apod.
To Lisak
To je chlazeni z tatry?
původní topic: "To Lisak" přesunut do větrákové diskuzem, kam patří...
Y
původní topic: "To Lisak" přesunut do větrákové diskuzem, kam patří...
Y
dragbug.com team
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Ten větrák jsem koupil s rozpracovaným motorem. Mohl by být z Tatry, ale já bych spíš tipoval PV3S. Je ale otočený, protože vrtule, alespoň co si pamatuji z vojny byla uvnitř. Nápad to není můj, ale i to co předcházející majitel měl rozpracováno jsem kompletně předělal. Motor jsem rozdělal, vyčistil, sestavil. Teď jestě dodělávám kryt z laminátu.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Dneska jsem si dal cestu z Praglu do Loun a z5 a i kdyz jsem jel 90-100Km/h a mel vsechny letni upravy (mrizkovana kapota), tak teplota oleje byla nekde na 105 stupnich (normalne mivam tak 90)
Proto se ptam, jaky pridavny system namontovat, abych teplotu snizil ?
Pridavna olejova vana ? Nebo naporovej chladic ? (preferuji neco snadno namontovatelne bez velkych zasahu do soucastneho stavu)
Proto se ptam, jaky pridavny system namontovat, abych teplotu snizil ?
Pridavna olejova vana ? Nebo naporovej chladic ? (preferuji neco snadno namontovatelne bez velkych zasahu do soucastneho stavu)
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
vepredu na naraznik... pod spzSameleon píše:Hmm, co to obnasi ? a kam ten naporak dat, abych ho na ceskych silnicich hned neurazil ?htd píše:ja bych volil naporak
hadice cca 2-3tis.
naporak z Mercedesu 500- x kc
a praci...
dragbug.com team
Suhlasim s 5S,hladaj pricinu,radsej nez pridavat dalsi bolehlav.Motor bezi teplejsie pri chudobnej zmesi,volny klinovy remen,kvalita benzinu,nastavenie ventilovej vole a zapalovania ,nepriamy dovod su visiace brzdy,geometria a vsetko ,co moze sposobit ,ze motor pracuje tazsie na udrzanie rovnakej rychlosti.
Pri externom chladici nebol spomenuty termostaticky ventil,ktory je vcelku nutny.Nehovorim o hadiciach,ktore musis prehnat po celej dlzke auta.Pokial to nie su trubky zo zavitovym ukoncenim a kompresnym spojom s ohybnymi hadicami,je tam silne riziko straty oleja.
Pri externom chladici nebol spomenuty termostaticky ventil,ktory je vcelku nutny.Nehovorim o hadiciach,ktore musis prehnat po celej dlzke auta.Pokial to nie su trubky zo zavitovym ukoncenim a kompresnym spojom s ohybnymi hadicami,je tam silne riziko straty oleja.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem dnes udelal generalku zapalovani (kabely, rozdelovac, predstih) a musim rict, ze motor si prede jako [smilie=smiliecat.gif] a i teplota se vratila na normalni hodnoty.
Takze si sypu popel na hlavu a ode dneska uz vim, ze resit priciny a ne dusledky se vyplati nejenom v oboru IT
Takze si sypu popel na hlavu a ode dneska uz vim, ze resit priciny a ne dusledky se vyplati nejenom v oboru IT
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
výborněSameleon píše:Tak jsem dnes udelal generalku zapalovani (kabely, rozdelovac, predstih) a musim rict, ze motor si prede jako [smilie=smiliecat.gif] a i teplota se vratila na normalni hodnoty.
Takze si sypu popel na hlavu a ode dneska uz vim, ze resit priciny a ne dusledky se vyplati nejenom v oboru IT
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
a nenašel by se ten rozměr - ke kterému je třeba přičíst těch 5mm - potřebuju se tím doma prohrabat a proměřit a vůbec nevím jestli mám aspoň jeden 16kovej - tzn. přesný rozměr 16kový lopatky nebo 13kový, ale určitě "přesnej"Pětišroub píše:zajímavosti:
větrák na 1200...24 lopatek
větrák na 1300/1500...28 lopatek
větrák na 1600...28(?) lopatek, ale o 5 mm širší než předchozí větráky.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
sakra, včera jsem byl v garáži.
to to asi moc nepomohlo co
to to asi moc nepomohlo co
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.