No tak to snad jedině vaahaa se ti tam vloupal a ten motor ti vyměnil. Jestliže byl motor oplechovanej a točil se větrák, tak taky nechápu co by to mohlo bejt. Festový to bejt nemůže.
Tak motor běží, ale nejde řadit
Když motor sednul na převodovku, tak tam neseděl, ale musel jí setrvák vybrousit . Což je divný, páč převodovka je na 16ku. Fakt další záhada Ve čtvrtek se uvidí
No tak tam asi nebyla převodovka ze šestnastky. Třeba na tom motoru předtím, na té 1,6tce bal setrvák a přítlačák s lamelou jen 180ka. Myslím že to na 1,6ku namontovat jde. Takže jestli ten brouk měl původně třebas 1.2 tak by to mohlo bejt. Zeptej se admina, ten přece poppisuje jak rozšiřoval převodovku. Určitě to už řešil.
Převodovka má označení DC tedy je z 1500 /1600 4.125 Type 3 IRS from 8/68 - viz převodovky v FAQ. Jezdil jsem se 12kou (lamela 180mm),a teď tam chci dát 16ku (215mm). Nebude problém mezi setrvákem a klikovkou?
"Třeba na tom motoru předtím, na té 1,6tce bal setrvák a přítlačák s lamelou jen 180ka. " - To by ta spojka nevydržela, ne??
Proč je problém dát 16kovej motor na 16kovou převodovku?
je nevim, ale mozna bude problem ten 215 setrvak
to je busova zalezitost 16-tky mely prece 200 mm
navic existujou minimalne dva druhy ozubeni setrvaku
takze nejprve se mel vzit samostatne setrvak, zjistit jak moc do ty prevodovky pasuje a podle toho vybrousit
ale ne vybrousit tim ze to budu rvat motorem zuby nezuby
ale pken rucne s motorem venku
i kdyz to nechas vyhoblovat takhle brutal motorem
nebude to stacit, stejnak to musis jeste doladit rucne s motorem venku
a nechat tam nejakou vuli
ne, tak sem to nemyslel
ale i do brouku se montovaly dva druhy ozubeni
prvni rozdil je 6V a 12V starter, kazdej ma jinej pastorek, teda i setrvaky jsou jiny
a nedavno sem mel v ruce starter 12V se stejnym pastorkem jako mel 6V
takze predpokladam ze v tom bude peknej mismas