Stránka 2 z 2

Napsal: 22 bře 2007
od FEVER
FEVER píše:No, už to tady padlo... ocelové lanko roztočit ve vrtačce :roll: Aby se netřepilo tak chytit oba konce do sklíčidla a leštit vzniklou smyčkou...

To je taková rada nerada :?
:D To bylo asi moc itelektuální. Já si jenom na závěr zhodnotil vlastní příspěvek :wink: jako, že to nebylo nic převratného a nijaké velké umění...

Napsal: 22 bře 2007
od Pětišroub
jo tak. Ona je to totiž fakt jediná pořádná metoda. Osvědčilo se starý spojkový lanko a pořádně ho tam prohnat, ovšem po směru kroucení jinak se rozmotá a zakousne. A pozor ať vám nenafackuje takže rukavice, dlouhý rukáv a brýle ssebou.

Napsal: 22 bře 2007
od Leer
takže odpoledne to roztočím :twisted: ....pokud budu celej dozvíte se výsledek 8)

Napsal: 22 bře 2007
od john
Zaujimala by ma jedna vec : ako casto dochadza k upchaniu predohrevu pri pouzivani mineralnych olejov,v porovnani s Multigrade,alebo syntetickymi olejmi...Nemam o tom predstavu,pretoze predohrev sania nemam na ziadnom motore...

Napsal: 22 bře 2007
od Herbie
a co na to Jan Tleskac ?
GL-4 nebo GL-5 :)
:)

dobry a ted vaznej dotaz

Myslis Johne ze by to mohlo mit nejaky zasadni vliv ?

Napsal: 22 bře 2007
od john
Myslim,ze ano.Predohrev je ucpany karbonom,ktoreho tvorba a usadzovanie v motore je daleko vyssia pri pouzivani mineralnych olejov.

Napsal: 29 bře 2007
od Leer
takže jako nejlepší se potvrdil drát, který se pěkně vrtačkou roztočí a vymlátí všec co jde odloupnout...děkuji za přínosnou debatu...