Stránka 2 z 2
Napsal: 22 bře 2007
od FEVER
FEVER píše:No, už to tady padlo... ocelové lanko roztočit ve vrtačce
Aby se netřepilo tak chytit oba konce do sklíčidla a leštit vzniklou smyčkou...
To je taková rada nerada
To bylo asi moc itelektuální. Já si jenom na závěr zhodnotil vlastní příspěvek
jako, že to nebylo nic převratného a nijaké velké umění...
Napsal: 22 bře 2007
od Pětišroub
jo tak. Ona je to totiž fakt jediná pořádná metoda. Osvědčilo se starý spojkový lanko a pořádně ho tam prohnat, ovšem po směru kroucení jinak se rozmotá a zakousne. A pozor ať vám nenafackuje takže rukavice, dlouhý rukáv a brýle ssebou.
Napsal: 22 bře 2007
od Leer
takže odpoledne to roztočím
....pokud budu celej dozvíte se výsledek 8)
Napsal: 22 bře 2007
od john
Zaujimala by ma jedna vec : ako casto dochadza k upchaniu predohrevu pri pouzivani mineralnych olejov,v porovnani s Multigrade,alebo syntetickymi olejmi...Nemam o tom predstavu,pretoze predohrev sania nemam na ziadnom motore...
Napsal: 22 bře 2007
od Herbie
a co na to Jan Tleskac ?
GL-4 nebo GL-5
dobry a ted vaznej dotaz
Myslis Johne ze by to mohlo mit nejaky zasadni vliv ?
Napsal: 22 bře 2007
od john
Myslim,ze ano.Predohrev je ucpany karbonom,ktoreho tvorba a usadzovanie v motore je daleko vyssia pri pouzivani mineralnych olejov.
Napsal: 29 bře 2007
od Leer
takže jako nejlepší se potvrdil drát, který se pěkně vrtačkou roztočí a vymlátí všec co jde odloupnout...děkuji za přínosnou debatu...