1600-1641-1680 (obsah motoru)
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
aha no ony jsou dvě verze a jedna je skutečně slip-in - tzn. bez úprav, ale ta je úplně marná - papírový stěny, špatnej odvod tepla, zakusuje se do hlav (malá styčná plocha) a brzo se začínají bortit - je to ultimativní obsah bez úprav bloku, ale za cenu snad nejnižší možné životnosti - tím pádem jsem ještě neviděl, neboť jsem se nezajímal.Herbie píše:aha, ja myslel ze ty valce 88mm vrtani se pouzivaji bez uprav bloku, tudiz jsou tenke
proto me zajimalo jestli to nekdo videl v chodu
protoze uz se tu resilo nekolikrat ze se to vmackava do hlav a blbe chladi
tak mi nebylo jasny proc se to vubec vyrabi
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Můžu potvrdit z vlastní zkušenosti, že průměr válců 88 mm je problém. Má šestnáctka si už po letech věrných služeb říkala o generálku a tak jsem se taky rozhodl, že zkusíme nějakou kobylku přidat. Prvních 1000 km jsem motor zajížděl, pak mu dalších 1000 km občas dopřál, a asi 1000 km si užíval o dost lepší charakteristiky motoru, zejména od spodu táhnul o dost lépe. Pak se ale zejména v táhlých stoupáních začalo ozývat sem tam takové nepravidelmé jakoby zvonění, že to vypadalo, že mu speciálek nechutná, ale ani 95 oktanů nepomohlo. No a posledních 500 km jsem byl rád, že jsem vůbec dojel domů. Takže po cca 5000 km ježdění se válce zamačkly do hlav tak, že písty na ně narážely, po rozebrání bylo vidět, že se zejména levý přední válec (ve směru jízdy) i docela špatně chladil.
Byly to opravdu docela blbě investovaný peníze.
Takže jsem koupil novou sadu válců a pístu, nyní už toho správného, tj. původního objemu, jakož pochopitelně nové hlavy 1,6 litru, a jezdíme už 5 sezónu bez problémů.
Ale je fakt, že hlavně ten zátah od spodu je horší.
Byly to opravdu docela blbě investovaný peníze.
Takže jsem koupil novou sadu válců a pístu, nyní už toho správného, tj. původního objemu, jakož pochopitelně nové hlavy 1,6 litru, a jezdíme už 5 sezónu bez problémů.
Ale je fakt, že hlavně ten zátah od spodu je horší.
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
No tak to jsem asi docela v riti. Schanel jsem pisty s valcema 1641, ale nejak se mi to nepovdlo a sehnal jsem zde zminene 88 mm slip-in. Tak a jak koukam tak se mam na co tesit. Ted jen premyslim, jestli to tam vubec dam.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
aby tu bylo něco konkrétního a pro všeobecné vzdělání uvádím tloušťky stěn jednotlivých sad válců:
4,50mm = 88mm (nutné obrobení bloku)
4,14mm = 85,5mm (série)
3,76mm = 90,5mm (nutné obrobení bloku)
3,56mm = 94mm (nutné obrobení bloku)
3,39mm = 87mm "slip in"
2,99mm = 92mm (nutné obrobení bloku)
2,89mm = 88mm "slip in"
4,50mm = 88mm (nutné obrobení bloku)
4,14mm = 85,5mm (série)
3,76mm = 90,5mm (nutné obrobení bloku)
3,56mm = 94mm (nutné obrobení bloku)
3,39mm = 87mm "slip in"
2,99mm = 92mm (nutné obrobení bloku)
2,89mm = 88mm "slip in"
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Ak Tvoj hlavny motorar vie dost o VW, tak v tom nevidim vobec ziadny problem. Pokial " deck height " je OK, geometria rozvodov OK, kompresny pomer okolo 7.8 - 8.0 : 1 a zdvih ventilov zachovany, ten motor pobezi krasne.Vsetko zavisi na perfektnom zosadeni .Skid píše:No tak to jsem asi docela v riti. Schanel jsem pisty s valcema 1641, ale nejak se mi to nepovdlo a sehnal jsem zde zminene 88 mm slip-in. Tak a jak koukam tak se mam na co tesit. Ted jen premyslim, jestli to tam vubec dam.
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
john píše:Ak Tvoj hlavny motorar vie dost o VW, tak v tom nevidim vobec ziadny problem. Pokial " deck height " je OK, geometria rozvodov OK, kompresny pomer okolo 7.8 - 8.0 : 1 a zdvih ventilov zachovany, ten motor pobezi krasne.Vsetko zavisi na perfektnom zosadeni .Skid píše:No tak to jsem asi docela v riti. Schanel jsem pisty s valcema 1641, ale nejak se mi to nepovdlo a sehnal jsem zde zminene 88 mm slip-in. Tak a jak koukam tak se mam na co tesit. Ted jen premyslim, jestli to tam vubec dam.
Jo vi o tom docela dosti. Ale vis jak. Clovek ma jen strach aby nahodou se neco nevykaslalo. Tak jen ziskavam info dopredu. Jinak diky Johne za prispevek.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)