Predovka 5-ti kvalt do brouka ?
Nema velku cenu rozoberat detailne tento problem.Je par moznosti vymeny prevodovky, no k tomu je treba presne vediet, co chceme dosiahnut, za akych podmienok a kolko sme ochotni za to zaplatit.Kazda z tychto moznosti obnasa mensie - vacsie modifikacie podozku, co tiez nie je praca pre kazdeho.Je samozrejme , ze s kazdou vymenou prevodovky za iny model , alebo motora / prevodovky, system chladenia musi byt zmeneny, alebo upraveny, co tiez nie je v dosahu bezneho kutila.
Taktiez je dobre si uvedomit, ze standardna brouci prevodovka ma 4. rychlost pod 1 : 1 , co ju radi do " overdrive". Dalsie znizenie prevodu vyvola len nedostatocnu funkciu chladiaceho systemu s naslednou destrukciou motora.
Taktiez je dobre si uvedomit, ze standardna brouci prevodovka ma 4. rychlost pod 1 : 1 , co ju radi do " overdrive". Dalsie znizenie prevodu vyvola len nedostatocnu funkciu chladiaceho systemu s naslednou destrukciou motora.
Uprava podvozku aj pri IRS naprave je nutna. Zvycajne sa to riesi odstranenim strednej / zuzenej / casti torznej trubky, zavarenim trubky v miestach rezu a zosilenim vyrezanej casti ramu.Herbie píše:to je moc peknySO 545 píše:http://www.mendeolatransaxles.com/homepage.php
zajimalo by me zda je potreba delat nejaky upravy na podvozku
mebo to lze instalovat bez nejakych extra velkych uprav na IRS placku
nejaka jednoducha kombinacia drziakov a silentblokov nie je odpoved, 5 stupnova prevodovka je znacne dlhsia .
jste borci, díky
mám mexico z roku 83, tedy mokrá orig.. Nechal jsem si precizně předělat motor 1300 z němce z r. 1972 na 1600, povedl se kousek jeden, jede jak o život, tak jsem si říkal, že jeho potenciál musím nějak "popohnat" kupředu a jak se zdá, věc je složitější než jsem si myslel ....
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
Mveverko,
proc sis nekoupil rovnou motor 1600ccm? Nebo neco jeste vetsiho? Nebo spis z jakeho duvodu Ti prislo lepsi predelat trinactku na sestnactku, kdyz ty se vyrabely - ci dokonce jeste vyrabeji?
proc sis nekoupil rovnou motor 1600ccm? Nebo neco jeste vetsiho? Nebo spis z jakeho duvodu Ti prislo lepsi predelat trinactku na sestnactku, kdyz ty se vyrabely - ci dokonce jeste vyrabeji?
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...
and when I die I expect to find him laughing...
Re: Predovka 5-ti kvalt do brouka ?
tak co je nového ve světě pětikvaltů?
Na osvěžení si dáme jeden šestikvalt ve VW skřini od renomované společnosti..víte jaké?
Na osvěžení si dáme jeden šestikvalt ve VW skřini od renomované společnosti..víte jaké?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predovka 5-ti kvalt do brouka ?
Hewland. Ale vypadá to že není ve skříni, ale volně pohozen vedle.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Predovka 5-ti kvalt do brouka ?
Novy trend vo vymene prevodoviek je pouzitie Subaru box na VW motor, je to vsak dost drahe...
Re: Predovka 5-ti kvalt do brouka ?
Zaslechl jsem, že do Čech konečně dorazí první pětikvalt od legendárního Berga se svorem, tak si to snad budeme moci prohlédnout naživo..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predovka 5-ti kvalt do brouka ?
Bez fotek je topic co? Ano.....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Predovka 5-ti kvalt do brouka ?
Tohle je Berg. používá se sériová, nebo aftermarketová (na obrázku je konkrétně magnesiový aftermarket) hlavní část skříně, střední i koncový díl jsou Bergovy odlitky, uvnitř jsou buď prodloužené původní hřídele, nebo aftermarketové hřídele z jednoho kusu (v začátcích Berg používal sešroubováním prodloužené hřídele což doteď nevím jak konkrétně vypadalo) a pětka je na nich vždy vysunutá až do koncového dílu převodovky.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)