pneumatické otevírání zadní kapoty
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
ked už tak termo hydraulika to je jednoduchšia a funguje to slušne ale radej použivam odskok ako kde ake zložite finesy
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
bratku aj mne preto ho mám
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Ale hento je fajnovejsie.
Ides do kopca kuknes na budik teplota ide hore tak sup a uz mas vrch kapoty nadvihnuty o 2-3 centy.
Taktiez by sa dalo s tym vyhrat podla teploty motora pripadne teploty vzduchu, rychlosti.
Ako je to vlastne riesene na porsche?Tam sa tiez zadny chladic zdviha podla niecoho.
Ides do kopca kuknes na budik teplota ide hore tak sup a uz mas vrch kapoty nadvihnuty o 2-3 centy.
Taktiez by sa dalo s tym vyhrat podla teploty motora pripadne teploty vzduchu, rychlosti.
Ako je to vlastne riesene na porsche?Tam sa tiez zadny chladic zdviha podla niecoho.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
no, u Porsche se spíš vysunuje přítlačné "křídlo" v závislosti na rychlosti jízdy.Sesto píše:Ides do kopca kuknes na budik teplota ide hore tak sup a uz mas vrch kapoty nadvihnuty o 2-3 centy.
Taktiez by sa dalo s tym vyhrat podla teploty motora pripadne teploty vzduchu, rychlosti.
Ako je to vlastne riesene na porsche?Tam sa tiez zadny chladic zdviha podla niecoho.
Ale hlavně v principu je asi nesmysl na geniálně jednoduché auto cpát nesmyslně komplikované věci ...ono stačí kouknout na ten teploměr oleje a když je tam moc tak udělat co? Sundat nohu z plynu, vole
A nakonec neustále omílaná pravda: pokud je systém chlazení v pořádku a kompletní, je správně napnutý klínový řemen, povrch válců a hlav není zanesen vrstvou oleje a prachu, všechna těsnění a plechy okolo motorového prostoru jsou v pořádku, pokud je motor správně seřízen a provozován na předepsaná paliva a maziva, pokud neváznou brzdy a pokud není řidič dobytek...
...tak potom je chlazení dostatečné
(a pro klid duše je možno použít "odsazení")
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Hej hej len na fotke nieje original motor ale trosku spraveny motor.Aspon tak predpokladam nakolko je tam take chladenie ake tam je.
A nohu z plynu neviem ci by som daval ked som bud na sprinte alebo si vychutnavam silny motor.
To ako keby si povedal Doldymu nedavaj tolko tomu
Ale je to pekny experiment.Lepsie povedane pekny napad.
Pohodlnost je svina.
A nohu z plynu neviem ci by som daval ked som bud na sprinte alebo si vychutnavam silny motor.
To ako keby si povedal Doldymu nedavaj tolko tomu
Ale je to pekny experiment.Lepsie povedane pekny napad.
Pohodlnost je svina.