___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Odpovědět
Uživatelský avatar
bubák
ex bubak007
Příspěvky: 2866
Registrován: 03 srp 2006

Příspěvek od bubák »

Petře já tomu pořád nerozumím :(

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4031
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvek od Šíša »

Ja uz jo :lol: :lol: :twisted:

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4031
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvek od Šíša »

Matne si vzpominam, ze se to tu nekde mihlo, lec nevim kde ... a treba se ani nemihlo, tak se pozeptam:

repasnul jsem si 31pict3(vycisten, tesneni, membrany a pod), nove tesneni pod karbec, dotahnul/zkontroloval "prechody"(tesneni na prirubach hlav a pod).

Na karbec to jede dobre, jde to za plynem, neni dira pri akceleraci, volnobeh drzi, nechcipa, netece to kolem "desetniku"...

Lec problem je v tom, ze pri deceleraci(sundani nohy z plynu) na volnobeh ty otacky motoru padaj divne - nepadnou hned na volnobezne, docela se couraj a spise to vypada, ze chvili drzi zvysene otacky a pak teprve padnou na volnobeh...

:?:

Dik

na 30pict3 mi to nedela

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12800
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Hledám šikulu, který by mi vylisoval a nalisoval kulový kouby na ramenech přední nápravy. Zkoušel jsem to kladivem, ale starý čepy se ani nehly. Navíc lisování nových bych raději řešil trošku více šetrněji.
Nějaký tip ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

tip 1: údery kladivem na osku čepu tuto vyrazit dnem čepu a vzniklou dírou prostrčit plátek pilky na železo, pižlat opatrně až se ztenčí stěna, majzlíkem prasknout, zbytek kuláku vypadne - pokud se nedaří, naříznout na dvou místech
tip 2: horní ramena jdou krásně vylisovat i ve svěráku za použití rozměrově adekvátního přípravku (např. z trubky) - vyrobit přípravek. Pro spodní ramena platí tip 1. :wink:
Nalisování zpět nejlépe lisem - práce na půl hodinky na podruhé ani to ne. Kdybys měl cestu do Brna asi bych mohl provést, ale lis mají jistě v každé autodílně :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3694
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Jednoduchy, ale elegantny sposob je najst , alebo vytocit dve silnostenne trubky odpovedajucich priemerov a vylisovat to na najbeznejsom dostupnom lise, ktory ma kapacitu do 15 T.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

to máš pravdu, ale u spodních ramen to moc nejde - skoro není o co opřít
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Daniel
Příspěvky: 149
Registrován: 30 kvě 2007
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Furt mi to nejde do hlavy...jak to tam je.

Příspěvek od Daniel »

Zdravím, už delší dobu řešim jednu věc. Koukal jsem do manuálů...a čet tady, koukal na fotky a asi blbě...(použil tlačítko hledat)
Jedná se mi o to, jak je udělanej spodek brouka..tedy z jakých dílů se skládá.hlavně boky.

Kdyz ž to vemu zepředu: Je tam hlava(kladivo) to je přibodovaný k té trubičce co vede středem auta: páteř. Kde začíná vnitřek jsou dvě čelíčka jedno menší..v tom jsou pedápy a pumpa brzdová a druhý větší a v tom je volant.Teda díra pro něj....:-) pak to pokračuje dál dozádu a to už vědět zatím nepotřebuju

No a teď když jdu na boky..tak od spodu to je jak? Na obrázku to vypadá jako, že po obvodu brouka vede najáký železo, který tvoří rámj..k tomu je přidělaný tendíl s tím vzdušným kanálem.(směrem vzhůru) A na tomnašroubovaná kastle...Teda na tom všem bo šrouby jsou zkrz.(plus teda ještě nejaké plechy....(co jsemkoukal do reparatur)


Jde mi o to...jak to je ve vrstvách...a z jakejch dílů...pač všichni řeknou..prahy..prahy...no ale nějak mi to není jasný z kterejch dílů se to skládá...


Ptám se protože jsem si řekl, že bych si nakoupil reparatury...hlavu..ten rám, podlahy a tak. A vim, že tomu nerozumim dokud to nerozdělám a tak pořádně nevím co mám koupit, jenže až to rozdělám, tak nebudu moct jezdit...takže to chci sehnat dopředu..a pak prostě rozdělat a udělat a dodělat...

Kdyby měl někdo fajn fotky..tak to by bylo super...

Děkuji všem za pomoc.
Brouk Brouk Brouk, dumy dumy dum, brm brm. Capoeira Olelee

Brouk Syřan není auto, ale životní partner.

Manuál mám.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8765
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Furt mi to nejde do hlavy...jak to tam je.

Příspěvek od yahoďák »

Daniel píše::-) pak to pokračuje dál dozádu a to už vědět zatím nepotřebuju
ale budeš to potřebovat, jak je shnilej vpředu, bude i vzadu :lol:

Nejlepší by bylo,kdyby ses podíval do katalogu náhradních dílů, tam je to v sekci karoserie rozkresleno na jednotlivé díly, to je lepší, než to sáhodlouze vysvětlovat. Něco snad bude k vidění/stažení na ftp....
Nebo si sežeń katalog reparatur od nějakého dodavatele
Obrázek

Uživatelský avatar
Daniel
Příspěvky: 149
Registrován: 30 kvě 2007
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Furt mi to nejde do hlavy...jak to tam je.

Příspěvek od Daniel »

yahoďák píše:
Daniel píše::-) pak to pokračuje dál dozádu a to už vědět zatím nepotřebuju
ale budeš to potřebovat, jak je shnilej vpředu, bude i vzadu :lol:
Step by step

Navíc:
Aplikujeme systemickou psychoterapii...Syřan přestává reznout..Slíbil, že se bude snažit toho zlozvyku nechat....:D

Koukal jsem na katalog reparatur v servisu Kuří...mám takovej tlustej manuál (Volkswagen oficial service manual tipe 1 ) A prostě nic..ty reparatury toho servisu mi dost pomáhaj,ale pořád prostě nevim jak to je nasobě...

Ftp..systematicky prolejzám...ale zatim nic.
Brouk Brouk Brouk, dumy dumy dum, brm brm. Capoeira Olelee

Brouk Syřan není auto, ale životní partner.

Manuál mám.

Uživatelský avatar
Daniel
Příspěvky: 149
Registrován: 30 kvě 2007
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Daniel »

Navíc jsem v reparaturách nenašel tu "traverzu" co vede dokola kolem auta..na kterou se vaří ty plechy podlah(podle mě a dává ten teplovzdušný kanál..tak nevim jestli tam teda něco takového je..nebo koukám na spodní součást něčeho jiného...
Brouk Brouk Brouk, dumy dumy dum, brm brm. Capoeira Olelee

Brouk Syřan není auto, ale životní partner.

Manuál mám.

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Danieli, láska je často slepá, nech prosím Syřana v klidu umřít, protože jinak šeredně vykrvácíš. Za ty prachy co chceš narvat do zbytečné resurekce si pořiď něco v daleko lepším stavu. :idea:
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8765
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

Danieli, to přece jen chce mrknout na ten originální katalog ND ...budeš mít jasno (žádná "traverza" tam není)...a až potom mrkneš na ceny dílů a připočteš práci klempíře a lakýrníka, budeš mít , bohužel, jasno i v tom co napsal bugz.
Obrázek

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Danieli, ideš na to nesprávnou cestou.
Chrobáka musíš chápať ako podvozok a karosériu. Nie odpredu dozadu alebo odspodu hore. ďalej si myslím, že je hlúposť nakupovať reparatúry dopredu, pretože v skutočnosti nevieš, čo všetko je hrdzavé a čo vlastne budeš potrebovať.
Takže aby si pochopil princíp, skús pozrieť na prestavbu Kryštofa, tam je jasne vidieť, čo je na podvozku a čo na karosérii.
A k poslednej otázke - žiadna traverza nie je. Podlahy sú privarené na stredový tunel a na prednú a zadnú priečku. To, čo ty nazývaš traverzou sú prahy (ktorými je vedený teplý vzduch kúrenia) a tie nie sú súčasťou podlahy, ale súčasťou karosérie. S podlahou sú spojené šrúbami. Ak je to privarené, je to zásah kutila a to Ti potom prajem veľa trpezlivosti.
...možno sa mýlim. :wink:

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Ja viem, náhled, náhled, náhled... A bugz má zrejme pravdu. Až teraz som si pozrel o aktoré auto ide.
...možno sa mýlim. :wink:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12800
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

+1
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Daniel
Příspěvky: 149
Registrován: 30 kvě 2007
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Daniel »

Skvělý díky...... přivařený to není. Krištofe, přesně tohle jsem potřeboval..už vim jak to tam je...takže je to v poho.

To Bugz..dobrej tip, popřemyšlim o tom.....jenže jaksi na něco jinýho hmm neni :-(
Brouk Brouk Brouk, dumy dumy dum, brm brm. Capoeira Olelee

Brouk Syřan není auto, ale životní partner.

Manuál mám.

Uživatelský avatar
Romulus
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 297
Registrován: 15 zář 2006
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romulus »

Zdravim chci se zeptat, zda nemá někdo zkušenosti s výměnou celých pantů u dveří?? Zda je to moc náročný, nebo stačí jen odvrtat ty nejty a přišpoubovat nový panty

Holandan
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 544
Registrován: 10 říj 2007

Příspěvek od Holandan »

Romulus píše:Zdravim chci se zeptat, zda nemá někdo zkušenosti s výměnou celých pantů u dveří?? Zda je to moc náročný, nebo stačí jen odvrtat ty nejty a přišpoubovat nový panty
Jake nejty???

TAm jsou srouby kryzove,a ty nejlip povolis udernikovym srubovakem,
to je bazmek co po narazu kladivem otaci hlavou v niz je patricny profil
srubovaku jen o kousek,vetsinou v kombinaci s WD spray otazka par minut,a ty stare pamty pak nechas jen precepovat a vratis naspet,
bo je to jak s transplantaci organiü a tvu BUG prijme nejsnaze co bylo jeho.

Holandan 8)
Vaše jistota je ve zgarbech.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12800
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Holandan píše:
Romulus píše:Zdravim chci se zeptat, zda nemá někdo zkušenosti s výměnou celých pantů u dveří?? Zda je to moc náročný, nebo stačí jen odvrtat ty nejty a přišpoubovat nový panty
Jake nejty???

TAm jsou srouby kryzove,a ty nejlip povolis udernikovym srubovakem,
to je bazmek co po narazu kladivem otaci hlavou v niz je patricny profil
srubovaku jen o kousek,vetsinou v kombinaci s WD spray otazka par minut,a ty stare pamty pak nechas jen precepovat a vratis naspet,
bo je to jak s transplantaci organiü a tvu BUG prijme nejsnaze co bylo jeho.

Holandan 8)
Chlape ty to to poslední dobou pěkně mastíš :wink: Romulus samozřejmě myslel uchycení pantu ve dveřích. U některých aut je to nutnost, protože tam bejvá velká vůle a i když máš přečepováno, tak ti dveře při otevření spadnou.
Konkrétní zkoušenosti ale nemám.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět