Brouk 70-71: co se skrývá pod touhle plastovou palubkou? Pokud ji vyhodím lze to pod palubkou lehce předělat na starší typ (kovové palubovky)? Máte s tím zkušenosti? Nebo se raději do takové akce nepouštět?
U tak pěknýho zachovalýho brouka, navíc v orig kabriu bych se do toho rozhodně nepouštěl! Pokud je to tedy obrázek tvého brouka. 1302 moc není, navíc v kabriu. Zkus to vydržet to nedělat, uvidíš, že to za čas oceníš
Nemate nekdo prosim zkusenosti s piskovanim kastle na brouka? Bez strechy, jde mi hlavne o kufr a motorovej prostor a podbehy….co to zhruba vyjde a jak se dela to aby to hned nechytlo lisku?
U tak pěknýho zachovalýho brouka, navíc v orig kabriu bych se do toho rozhodně nepouštěl! Pokud je to tedy obrázek tvého brouka. 1302 moc není, navíc v kabriu. Zkus to vydržet to nedělat, uvidíš, že to za čas oceníš
Foto je stažené z netu (bohužel Brouk není můj), zítra se jedu podívat na jeden inzerát, tak jsem ověřovala, co by se dalo s podobnou palubovkou udělat. ..ale to jsou jen mé výmysly. Hlavně, aby byl Brouk zdravý, plastovou palubovku mu odpustím
Otázka podle mě zní jestli tenhle motor bude pasovat do Brouka 66, což by mělo jít a i tak to bude takovej všeho mix. Prostě majitel si staví svůj sen.....
Na 99% to je A převodovka. To jedno procento potvrdí part number odlitku skříně a nosu převodovky. Předpokládám, že začíná 113.
A převodovka je skříň se synchrony, to ale Boldor dobře ví. Souhlasím s Lubošem, že to bude z posledního ovála nebo K. Ghia.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Na 99% to je A převodovka. To jedno procento potvrdí part number odlitku skříně a nosu převodovky. Předpokládám, že začíná 113.
A převodovka je skříň se synchrony, to ale Boldor dobře ví. Souhlasím s Lubošem, že to bude z posledního ovála nebo K. Ghia.
Lišily se tyto synchronní skříně také uvnitř ? Myslím převody, rychlá pomalá a tak, nic jsem o tom zatím neslyšel.