zajímavé. A co když si automobilka nechá míchat vlastní olej? To taky nesmí mít na flašce, že je to olej jmenovitě pro Porsche 356?
btw - Porsche pro 356, což je nejbližší příbuzný našim motorům, doporučuje svůj 20W50. Ale nikde ho nemají. Takže jsem nenašel ani specifikace jako je API, ACEA ...
ne ,u vw ti dají láhev s číslem normy a max.distributor.ale značku nevíš,ještě mi pitomec ve skladu řekl že je to stejně z jednoho kohoutku.mám mikrofiše,ale nemám tu čtečku.jestli je tam ještě 356 nevím.ale byl tam uváděný pod číslem výrobku tím devítimístným s příponou označující obsah.A1-A2 a byl v plechovkách vw audi a většinou to byl castrol,převodový,motorový, mazací spreje a maziva.aby toho nebylo málo tak se dělaly tři balení a značení,pro distributory(tanky a sudy),pro značkové servisy (9 místný kód) a pro prodejní síť castrol gtx,gtx 2,3-gtx profesional,ultracleaner.prodejní balení se měnilo po pár letech.ale v dávnověku se občas oběvil i shell,ale povětšinou mazivaP8120045.JPG
občas se vidí ještě plechová víčka od nalévacího otvoru kde k oel ražbě bylo na prostředku raženo castrol.
Ty retro oleje s označením classic neznám,nevím co to je.kámoš co tu prodává morgany mi k tomu nic neřekl,i když je tu občas má a ke mě chodí obchoďáci a ty papouškujou jenom blbosti.
zajímavé. A co když si automobilka nechá míchat vlastní olej? To taky nesmí mít na flašce, že je to olej jmenovitě pro Porsche 356?
btw - Porsche pro 356, což je nejbližší příbuzný našim motorům, doporučuje svůj 20W50. Ale nikde ho nemají. Takže jsem nenašel ani specifikace jako je API, ACEA ...
Čau lidi, mám nějakej posranej tacháč. Dělá něco takovýho jakoby chrrr, chrrrr a ručička zběsile poskakuje nahoru a dolu. Náhon jsme měnili. Je to něco, co dokáže opravit naprostej debil, nebo mám koupit jinej? Případně pokud někdo máte, nabídněte. https://www.flat4.org/gal/albums/userpi ... al_1~0.jpg
a nebo ho nahraješ jako přílohu, pod oknem pro psaní textu příspěvku je a to nástroj "Přílohy".
a teď k tachometru: raději sežeň jiný (doporučuji inzerci, tady to zapadne) a ten nemocný zkus ve volných chvílích rozebrat a zjistit příčinu. Asi bude přidřený mechanismus nebo stržený ozubení, takže je to tak 50/50 že to půjde snadno opravit.
Debil to opravit dokáže, ale musí být trpělivej
Chtel bych se zeptat, popripade jestli by mi nemohl nekdo vyfotit jak je reseny bovden co je od klapky k vlnovci. Najednom konci je uchyt na vzduchovim filtru a lanko zahakli za klapku. Na druhym konci..... Lanko zahakli za packu co vychazi ze sahary. Uchyt bovdenu tam nemam zadnej. Potreboval bych vedet jak vypada? Co mam schanet? Popripade si vyrobit. Dekuji
Super dekuju, to jsem potreboval presne videt. Stacilo by jen lenko a nebo je lepsi jako to mate stou pruzinkou? To se da nekde koupit?
Lanko asi nebude dobře fungovat
lepší bude struna
a tu pružinu bych se pokusil minimálně napodobit
podle mě se ti nepodaří to seřídit tak aby ta klapka zavírala tak aniž bys "ohýbal" ovládací páku
nebo naopak nebude dovírat
V kufru ano, jeden svazek ke kazdemu svetlu a v nem jak svetla, tak blinkry. Ale svetla pokracuji dal skrz kufr do hrnce v blatniku pomoci gumove chranicky.
Spise ten novej navarenej cumak nema diru na blinkr kabely, holt navrtame nejak rozumne
Pokud je tam chránička mezi podběhem a světlem vcelku tak to je jiná. Já myslel že by to mohlo být průchodka - odbočka ze svazku na blinkr - průchodka do světla. Něco takového jako u 1303 je odbočka k houkačce. Na stejném místě mám i odbočení na přídavné dálkové.
mexico má na blinkry do nárazníku pro kabeláž vlastní otvor s průchodkou.kabeláž je v bužírce až do blinkrů,v kufru očko a konektor.na držáku nárazníku chyceno drcpáskou