1600cm ..1700cm
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
ved nechces menit vacku za inu ako W120 a pises, ze chces byt daily driver. Tato vacka je pre vyssie objemy a iny typ jazdenia, pretoze svoj vykon dosahuje vo vyssich otackach 4000-6000.. ta tak... a nepises aku kluku beries /4170 al.4340?/. Chces robit upravy hlav na vacsie ventily, ale ventil je priamo umerny na karbesy a tie zase musia byt natryskovane na dany obsah, ooooj a kopec veci. Na TheSamba.com niekto dnes predaval v USA 1776cc po 600milach za 600US ...a nemas co riesit
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Ano denne jazdim..kluka je to presne Kód: VK 1600, BBT: 1600(Adip)
vacku som bol rozhodnuty,ale ked kazdy hovori inak,tak naozaj neviem..A ventily po konzultaci so vsetkymi moznymi menit nebudem..lebo ma dokazali presvedcit ze to nie je dobry napad(a ja sa rad necham poucit,pokial mi to vie niekto rozumne vyhovorit)...takze ventily stock
vacku som bol rozhodnuty,ale ked kazdy hovori inak,tak naozaj neviem..A ventily po konzultaci so vsetkymi moznymi menit nebudem..lebo ma dokazali presvedcit ze to nie je dobry napad(a ja sa rad necham poucit,pokial mi to vie niekto rozumne vyhovorit)...takze ventily stock
TN-833BP www.hanzosclub.sk
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
1. první zadání pro doporučení znělo pouze jakou vačku k obsahu 1775 a 40kové karburaci - stojím si za tím, že W120 je optimálně využije.vako píše: Ja sa tiez len divim... fungovat to bude, ale kratko, ver mi.. tato skladba je dost divna..silna vacka a slabe vsetko ostatne..cudo judo.
2.až v průběhu další diskuze se došlo k tomu (podstatnému) jak se auto bude používat
3. W120 není zase nijak extrémní vačka - max. výkon v rozpětí 5100 - 5400ot/min - kam až to bude člověk přetáčet záleží na něm, ale v podstatě rozmezí otáček běžné pro dnešní motory
4. I přesto už není W120 zcela vhodná pro sériové hlavy - s tím nelze než souhlasit - ty se více negativně projeví na průběhu točivého momentu
5. skladba vršku motoru nemá až takový vliv na jeho celkovou životnost
6. o tom že základem je vždy blok a klikovka není třeba mluvit - ale důležitá je každá součástka.
7. pokud použijeme klikovku s protizávažími - což je při těchto otáčkách dost podstatné pro životnost - je záhodno použít odlehčený setrvačník.
8.vztah použitelnosti vačky a obsahu je holý nesmysl - mám na mysli, že tu a tu vačku můžeš použít až od takovýho obsahu - toto je definitivní nesmysl
a už mě to fakt nebaví
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Ale nazdar Johne, dakujem za opytanie,nechcel som dalej vypisovat,pokial nebude neaky posun.Nic moc,ale potroske..
tu su neake foto:
Blok opeckovany (je to fakt super to peckovanie) - dalej asi na cierno(praskova farba)..ale az po vrtani (pisali ste ze cierna moze byt,ale neviem ci to nebude hruba vrstva..skuste poradit)
+2dni do zadu sa zaniesol na vrtanie + sa robia aj hlavy naraz s blokom
tak isto aj hlavy (peckovane aj s ventilmy), dalej mam v plane zabrusit sedla a lestit kanale..
Zmaknute plechy okolo motora (praskova farba) + tlmice(koni predne) + spodne capy + sada valcov 90,5 (tlmice a capy som musel kupit,lebo ide sezona a vzhladom na moje kola,dost nutne)
ventily vytiahnute,vyfukove zbrusene na R6 a dnes by mali byt zabrusene sedla ventilov na 45, a nakoniec sa budu lestit aj S aj V (foto dodam)
Bohuzial na kluku a ostatne veci mi korunky teraz neostali,ale v priebehu mesiaca by sa mohlo zadarit a pokrocim v nakupoch dalej..pisal ze moc neponahlam(podla financii), ale zatial je este co robit, ako som uz pisal hore...
mozte este nieco poradit..dakujem a prosim nehadat sa
tu su neake foto:
Blok opeckovany (je to fakt super to peckovanie) - dalej asi na cierno(praskova farba)..ale az po vrtani (pisali ste ze cierna moze byt,ale neviem ci to nebude hruba vrstva..skuste poradit)
+2dni do zadu sa zaniesol na vrtanie + sa robia aj hlavy naraz s blokom
tak isto aj hlavy (peckovane aj s ventilmy), dalej mam v plane zabrusit sedla a lestit kanale..
Zmaknute plechy okolo motora (praskova farba) + tlmice(koni predne) + spodne capy + sada valcov 90,5 (tlmice a capy som musel kupit,lebo ide sezona a vzhladom na moje kola,dost nutne)
ventily vytiahnute,vyfukove zbrusene na R6 a dnes by mali byt zabrusene sedla ventilov na 45, a nakoniec sa budu lestit aj S aj V (foto dodam)
Bohuzial na kluku a ostatne veci mi korunky teraz neostali,ale v priebehu mesiaca by sa mohlo zadarit a pokrocim v nakupoch dalej..pisal ze moc neponahlam(podla financii), ale zatial je este co robit, ako som uz pisal hore...
mozte este nieco poradit..dakujem a prosim nehadat sa
TN-833BP www.hanzosclub.sk
- o tom farbeni sa tu uz popisalo dost, tak preto som si nebol tym farbenim isty(nie vsetko pekne musi byt aj dobre a v tom sa ja stale premaham,rad vsetko cackam),ale ok.
- S tou klukou fajn napad, ale chcem novu a ako som uz pisal,nikde neponahlam,stale mam v aute 1200,kt este volaco odjazdi.
- W120 (ale ty si na nu nazor aj tak asi nezmenil?)
- S tou klukou fajn napad, ale chcem novu a ako som uz pisal,nikde neponahlam,stale mam v aute 1200,kt este volaco odjazdi.
- W120 (ale ty si na nu nazor aj tak asi nezmenil?)
TN-833BP www.hanzosclub.sk
Zatial ti mozem len napisat, ze brusenie sediel na ventiloch mi robily pod 45 uhlom
ale..
brusenie sediel na hlave je zlozitejsie a zatial nemam este 100 informacie co bude najlepsie..sedla su dost tvrde,takze sa nebudu brusit frezkou,ale kamenom.pokial budu zachovale(co asi nie)-stacilo by to len brusnou pastou(necham na odbornika posudit)
Ale teraz mi ide hlavne o to ci treba dodrzat vsetky 3 uhly,lebo hlavny je 45stupnov.co viem, tak sa na MB hlavy dodrzuju len uhly 2 a vsetko v pohode.
ako vravim nemam v tom este jasno a pouzil som aj tlacitko HLADAT ako pisete kazdemu novemu,ale tu toho o bruseni vobec nic moc neni..kazdopadne sa to musi neako dat spravit tak, aby to bolo dobre..
Ak mas neake rady..sem.diky
ale..
brusenie sediel na hlave je zlozitejsie a zatial nemam este 100 informacie co bude najlepsie..sedla su dost tvrde,takze sa nebudu brusit frezkou,ale kamenom.pokial budu zachovale(co asi nie)-stacilo by to len brusnou pastou(necham na odbornika posudit)
Ale teraz mi ide hlavne o to ci treba dodrzat vsetky 3 uhly,lebo hlavny je 45stupnov.co viem, tak sa na MB hlavy dodrzuju len uhly 2 a vsetko v pohode.
ako vravim nemam v tom este jasno a pouzil som aj tlacitko HLADAT ako pisete kazdemu novemu,ale tu toho o bruseni vobec nic moc neni..kazdopadne sa to musi neako dat spravit tak, aby to bolo dobre..
Ak mas neake rady..sem.diky
TN-833BP www.hanzosclub.sk
Dakujem, uhly som uz vedel..dnes spravim konzultaciu, nakreslim, poslem foto a skusim navrh ako na to a ci to pojde aj na masine a ake brusne nastroje bude treba vyrobit a nie ako sa pisalo ze je k tomu treba pevnu ruku(to sa mi zda hlupost)...
to by bolo potom treba trochu
to by bolo potom treba trochu
TN-833BP www.hanzosclub.sk
FREZOVANIE SEDIEL (navod)
Nie je tu na celom fore skoro nic o frezovaní(bruseni) sediel,tak som nasiel nieco a trochu upravil ako som slubil.(aj ked trochu neskor)
Pokial kuzelova plocha nejde opravit zabrusenim s ventilom, kt v nom pracuje opravi sa frezou (obr1.)
(obr1) 1-vodiaci a unášací trn frézy, 2-fréza
1. Prekontroluje sa, popripade sa opravi vedenie ventilu. Na trn, ktoreho stopka odpoveda priemeru ventilu sa nasadi kuzelova freza a zarovna sa jej sedlo.
Dalsimi frezami sa sedlo opracuje podla obr 2.
Priemer a sirka sedla sa kontroluje podla otlacenia na "taliri" ventilu. Sedlo sa natre primeranou farbou a pootocenim ventila v sedle sa prenese jeho poloha na ventil. Sedlo musi byt otlacene uprostred kuzelovej plochy ventilu.
2. Na sedlo alebo kuzelovu plochu ventila sa nanesie vrstva jemnej zabrusovacej pasty a vlozi sa do vedenia ventilu. Pritlacenim do sedla a kyvavym pootacanim sa ventil zabrusuje. Niekolkokrat sa opakuje, potom sa vytiahne a znova prekontroluje.Stycne plochy sedla a aj ventilov musia byt rovnomerne matne sede.
(Obr.2)Postup operacii pri frezovani sedla ventilu
Po zabruseni sa musi dostatocne odstranit brusna pasta i z kanalov kam mohla zatiecť a preskusa sa tesnost ventilov..
Mozno to admin aj tak prehodi do ineho topicu.
Johne ty si to uz robil,na co hlavne si mam dat pozor???
teraz zhanam frezky a ked bude hotovo tak pofotim..
Nie je tu na celom fore skoro nic o frezovaní(bruseni) sediel,tak som nasiel nieco a trochu upravil ako som slubil.(aj ked trochu neskor)
Pokial kuzelova plocha nejde opravit zabrusenim s ventilom, kt v nom pracuje opravi sa frezou (obr1.)
(obr1) 1-vodiaci a unášací trn frézy, 2-fréza
1. Prekontroluje sa, popripade sa opravi vedenie ventilu. Na trn, ktoreho stopka odpoveda priemeru ventilu sa nasadi kuzelova freza a zarovna sa jej sedlo.
Dalsimi frezami sa sedlo opracuje podla obr 2.
Priemer a sirka sedla sa kontroluje podla otlacenia na "taliri" ventilu. Sedlo sa natre primeranou farbou a pootocenim ventila v sedle sa prenese jeho poloha na ventil. Sedlo musi byt otlacene uprostred kuzelovej plochy ventilu.
2. Na sedlo alebo kuzelovu plochu ventila sa nanesie vrstva jemnej zabrusovacej pasty a vlozi sa do vedenia ventilu. Pritlacenim do sedla a kyvavym pootacanim sa ventil zabrusuje. Niekolkokrat sa opakuje, potom sa vytiahne a znova prekontroluje.Stycne plochy sedla a aj ventilov musia byt rovnomerne matne sede.
(Obr.2)Postup operacii pri frezovani sedla ventilu
Po zabruseni sa musi dostatocne odstranit brusna pasta i z kanalov kam mohla zatiecť a preskusa sa tesnost ventilov..
Mozno to admin aj tak prehodi do ineho topicu.
Johne ty si to uz robil,na co hlavne si mam dat pozor???
teraz zhanam frezky a ked bude hotovo tak pofotim..
TN-833BP www.hanzosclub.sk
ano su to tie miery kt su v obrazku S/V.tie frezy by nemali byt drahe..no zatial ich nemam,ale zhanam ich u "starych skodovkarov".pretoze uhly su rovnake ako aj na starych MB,akurat sa lisi sirka 45stunoveho uhla kt je o nieco mensi.uvidim co zozeniem a ako sa mi to podari spravit.
TN-833BP www.hanzosclub.sk
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
škodováckým frezam sa asi do tohto matroša veľmi nebude chcieť.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž