1600cm ..1700cm
1600cm ..1700cm
Poradte mi prosim aky zdvih ma 1600cm motor z brouka,
a skladam 1,7 do mojho VW a neviem sa rozhodnut ci kluka s protizavazim,alebo bez...a v com je lepsia a v com nie..Dakujem
a skladam 1,7 do mojho VW a neviem sa rozhodnut ci kluka s protizavazim,alebo bez...a v com je lepsia a v com nie..Dakujem
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
zdvih kľuky v 1600 je 69mm
pri zmene objemu z 1600 na cca1700 je skôr vhodnejšia sada väčších válcou.
pri zmene objemu z 1600 na cca1700 je skôr vhodnejšia sada väčších válcou.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
takto sa to riešiť nedá a keď použiješ tlačitko hľadať tak už sa tu toho popísalo dosť.
keď už riešiš vačku a ventily tak to už potom aj váhadlá,spružiny,sanie, karburáciu samozrejme hlavy výfuk atď atď ...
Koľko do toho chceš vraziť ??? Primárna otázka
keď už riešiš vačku a ventily tak to už potom aj váhadlá,spružiny,sanie, karburáciu samozrejme hlavy výfuk atď atď ...
Koľko do toho chceš vraziť ??? Primárna otázka
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
admin ma predbehol bod pre admina
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
rozmyslal som 2xWeber 40..este presne neviem..pisal som s Michalom s Adipu.A zo zaciatku som chcel robit 1835.ale musia tam ist samozrejme nove hlavy..a to uz bolo dost..napisal mi podrobny vypis suciastok ako by to robil on..este ho tu niekde mam..keby niekto chcel..citam tieto stranky uz dlho a viem ze je tu kopa odbornikov na motory. Chcel by som sa spytat ci by mi niekto nenapisal tiez taky vypis veci kt treba na tu 1,7 aby som nemusel moc Michala otravovat.dost ze k nemu chodim na veci a nemoze sa ma zbavit..ale ochotny je velmi musim pochvalit..a koruniek kolko by som investoval asi okolo 50 000..+..DAKUJEM za rady
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
tu máš trebárs 1776 ale s klasickou karburáciou ...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=389840
a je tam toho viac otvor si "predaj" na thesamba.com
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=357427
8)
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=389840
a je tam toho viac otvor si "predaj" na thesamba.com
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=357427
8)
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
zásadní věc - hlavy nemusíš kupovat stačí je nechat přestřužit ( a to zcela shodně jak pro 1835 tak pro 1775) a u těchto sad musíš nechat přestružit blok- a pokud bys snad chtěl jít do provedení slip-in 88mm vrtání 1680ccm, kde sice nemusíš nic dělat s blokem ani hlavami, ale zato získáš motor s minimální životností danou tenkou stěnou válců, malou dosedací plochou do hlav - pokud ty válce vůbec nějakou dobu vydrží, tak se postupně vtlačují do hlav. Pokud bys měl konkrétní věci, tak ti můžu spočítat optimální konfiguraci. Nejlépe začít od dostupné karburace a přidat žádaný obsah - zbytek dopočítám
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Ked si dobre precitas popis,zistis,ze ten motor za US$ 500 je sice postaveny z relativne dobrych dielov,je na nom nabehanych asi 60 tis.km a ma niekolko svornikov prasklych ,taktiez "monster cam " nedava udaje o casovani vacky,ale uz slovo monster hovori za seba...SO 545 píše:tu máš trebárs 1776 ale s klasickou karburáciou ...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=389840
a je tam toho viac otvor si "predaj" na thesamba.com
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=357427
8)
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jak říkám nepředjímej vačku pokud neznáš obsah - tím chci říct: vačky stojí všechny stejně, ale převod motoru na jinou kubaturu je rozdílně cenově náročný. Nejlépe řekni obsah + karburaci a já dopočítám vačku, teda pokud chceš optimum - ono to samozřejmě vždycky nějak pojede. Nicměně pokud bys chtěl konkrétně 284st vačku (engle w110) tak s 40IDF ti dopuručuji obsah 1775ccm s menšími tryskami nebo můžeš při tomto obsahu použít klidně i Engle W120 s bohatším osazením karburátorů. Na menší obsah než 1700ccm je vhodnější použít spíše karburaci 36.. Nebo můžeš zachovat bohatší otryskování a použít W110 se sadou 1915ccm. Obsah 1835ccm není doporučeníhodný - opět příliš slabá stěna válce. Dále budeš z bezpečnostních důvodů potřebovat nejlépe CrMo tyčky zdvihátek a silnější jednoduché pružiny ventilů a sadu nových zdvihátek.HANZO píše:Žanek ďakujem,rozmýšlal som o 2xWeber 40 IDF,neviem aký máš na ne názor..vačka 284stupňov..skús mi prosím spraviť neakú zostavu..veci budem brať všetky z adipu..Ďakujem..
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
spravime z toho 1775,2xWeber 40IDF..a tu vačku by si mi doporučil teda aku?? a chcem sa este spytat ako sa budu musiet upravit hlavy,lebo spalovaci priestor sa nam zvacsi, bude sa to musiet asi vyfrezovat..hm?
Toto by mali byt asi sada kt treba na 1775.(apom tak mi to vyslo) Kód: VK AC 198 850, BBT: 1704 -je to z adipu..Dakujem
Toto by mali byt asi sada kt treba na 1775.(apom tak mi to vyslo) Kód: VK AC 198 850, BBT: 1704 -je to z adipu..Dakujem
TN-833BP www.hanzosclub.sk
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
sada je třeba 90,5*69 - nemám teď čas to ověřovat - k téhle sadě můžeš klidně jít do W120 u hlavy se jen zvětší vrtání pro válec z 94mm na 98mm stejně jako u bloku kde to je sériově 90mm a zvětšuje se tuším na 96mm. Jinak s hlavama nic nedělat - pokud se zachová stejný odskok pístu v horní úvrati od horní hrany válce - sériově u 1600ccm cca 1,3 - 1,7mm tak by se měl kompresní poměr zvýšit jen na stále rozumných 8,5:1HANZO píše:spravime z toho 1775,2xWeber 40IDF..a tu vačku by si mi doporučil teda aku?? a chcem sa este spytat ako sa budu musiet upravit hlavy,lebo spalovaci priestor sa nam zvacsi, bude sa to musiet asi vyfrezovat..hm?
Toto by mali byt asi sada kt treba na 1775.(apom tak mi to vyslo) Kód: VK AC 198 850, BBT: 1704 -je to z adipu..Dakujem
Naposledy upravil(a) Žanek dne 28 lis 2006, celkem upraveno 1 x.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Najlepsie, ked si nechas vyskladat motor u odbornika, nie je to take jednoduche len nakupit a vyskladat ked si laik. Cela vec sa asi oci okolo PSu /ako hovoria bratia cesi/ a od toho zalezi, vacka, hlavy, kluka, ojnice, vahadla, loziska a skrina. Z obycajnej 1600cc ako zaklad pre 1776 podla toho co ti pisal Zanek je to nieco cez 80 skutocnych koni. Ale da sa postavit aj 120 PS 1776cc, no nie za 50 000. Len dobra kluka stoji okolo 400 US. John vie o tom asi najviac.. Najlepsie sa to rata..kolko PS tolko tisic ako investicia.
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
john píše:Ked si dobre precitas popis,zistis,ze ten motor za US$ 500 je sice postaveny z relativne dobrych dielov,je na nom nabehanych asi 60 tis.km a ma niekolko svornikov prasklych ,taktiez "monster cam " nedava udaje o casovani vacky,ale uz slovo monster hovori za seba...SO 545 píše:tu máš trebárs 1776 ale s klasickou karburáciou ...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=389840
a je tam toho viac otvor si "predaj" na thesamba.com
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=357427
8)
ja som mu to neradil kúpiť ale aby si pozrel čo sa dá postaviť a z čoho
http://www.customspeedparts.de/content/ ... chnung.php
na tejto stránke máš pár vzorcov podľa ktorých sa dá vypočítať trebárs karburácia,objem,kompresný pomer ...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Vako viem ze do motora sa da napchat strasne moc penazi..ale ja dam len tolko kolko bude.A motor nejdem skladat sam.Mam na to jednoho odbornika,venuje sa sice trosku inym motorom,ale chceme to vyskusat a verim mu.robi super motory. Preto sa pytam Vas co uz skusenosti mate a som naozaj rad ze mi vzdy poradite..
TN-833BP www.hanzosclub.sk