1600cm ..1700cm

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
HANZO
Příspěvky: 106
Registrován: 18 říj 2006
Bydliště: Trenčín

1600cm ..1700cm

Příspěvekod HANZO » 27 lis 2006

Poradte mi prosim aky zdvih ma 1600cm motor z brouka,
a skladam 1,7 do mojho VW a neviem sa rozhodnut ci kluka s protizavazim,alebo bez...a v com je lepsia a v com nie..Dakujem

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4446
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 27 lis 2006

zdvih kľuky v 1600 je 69mm

pri zmene objemu z 1600 na cca1700 je skôr vhodnejšia sada väčších válcou.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
HANZO
Příspěvky: 106
Registrován: 18 říj 2006
Bydliště: Trenčín

Příspěvekod HANZO » 27 lis 2006

samozrejme zmena vacsich valcov,s tym aj pocitam...ale ta kluka?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19247
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 27 lis 2006

vyváženou
69 mm
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
HANZO
Příspěvky: 106
Registrován: 18 říj 2006
Bydliště: Trenčín

Příspěvekod HANZO » 27 lis 2006

Dakujem hoši..a chcem sa spytat este na vacku..kolko stupnovu by ste doporucili..chcem to na normalne vozenie,len aby to bolo sviznejsie a malo trochu prdy...a ake ventily...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19247
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 27 lis 2006

jakou plánuješ karburaci a jaký výfuk?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4446
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 27 lis 2006

takto sa to riešiť nedá a keď použiješ tlačitko hľadať tak už sa tu toho popísalo dosť.

keď už riešiš vačku a ventily tak to už potom aj váhadlá,spružiny,sanie, karburáciu samozrejme hlavy výfuk atď atď ...

Koľko do toho chceš vraziť ??? Primárna otázka
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4446
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 27 lis 2006

admin ma predbehol bod pre admina
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
HANZO
Příspěvky: 106
Registrován: 18 říj 2006
Bydliště: Trenčín

Příspěvekod HANZO » 27 lis 2006

rozmyslal som 2xWeber 40..este presne neviem..pisal som s Michalom s Adipu.A zo zaciatku som chcel robit 1835.ale musia tam ist samozrejme nove hlavy..a to uz bolo dost..napisal mi podrobny vypis suciastok ako by to robil on..este ho tu niekde mam..keby niekto chcel..citam tieto stranky uz dlho a viem ze je tu kopa odbornikov na motory. Chcel by som sa spytat ci by mi niekto nenapisal tiez taky vypis veci kt treba na tu 1,7 aby som nemusel moc Michala otravovat.dost ze k nemu chodim na veci a nemoze sa ma zbavit..ale ochotny je velmi musim pochvalit..a koruniek kolko by som investoval asi okolo 50 000..+..DAKUJEM za rady

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4446
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 27 lis 2006

tu máš trebárs 1776 ale s klasickou karburáciou ...

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=389840

a je tam toho viac otvor si "predaj" na thesamba.com

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=357427

8)
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 28 lis 2006

zásadní věc - hlavy nemusíš kupovat stačí je nechat přestřužit ( a to zcela shodně jak pro 1835 tak pro 1775) a u těchto sad musíš nechat přestružit blok- a pokud bys snad chtěl jít do provedení slip-in 88mm vrtání 1680ccm, kde sice nemusíš nic dělat s blokem ani hlavami, ale zato získáš motor s minimální životností danou tenkou stěnou válců, malou dosedací plochou do hlav - pokud ty válce vůbec nějakou dobu vydrží, tak se postupně vtlačují do hlav. Pokud bys měl konkrétní věci, tak ti můžu spočítat optimální konfiguraci. Nejlépe začít od dostupné karburace a přidat žádaný obsah - zbytek dopočítám :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 28 lis 2006

SO 545 píše:tu máš trebárs 1776 ale s klasickou karburáciou ...

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=389840

a je tam toho viac otvor si "predaj" na thesamba.com

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=357427

8)


Ked si dobre precitas popis,zistis,ze ten motor za US$ 500 je sice postaveny z relativne dobrych dielov,je na nom nabehanych asi 60 tis.km a ma niekolko svornikov prasklych ,taktiez "monster cam " nedava udaje o casovani vacky,ale uz slovo monster hovori za seba...

Uživatelský avatar
HANZO
Příspěvky: 106
Registrován: 18 říj 2006
Bydliště: Trenčín

Příspěvekod HANZO » 28 lis 2006

Žanek ďakujem,rozmýšlal som o 2xWeber 40 IDF,neviem aký máš na ne názor..vačka 284stupňov..skús mi prosím spraviť neakú zostavu..veci budem brať všetky z adipu..Ďakujem..

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 28 lis 2006

HANZO píše:Žanek ďakujem,rozmýšlal som o 2xWeber 40 IDF,neviem aký máš na ne názor..vačka 284stupňov..skús mi prosím spraviť neakú zostavu..veci budem brať všetky z adipu..Ďakujem..
jak říkám nepředjímej vačku pokud neznáš obsah - tím chci říct: vačky stojí všechny stejně, ale převod motoru na jinou kubaturu je rozdílně cenově náročný. Nejlépe řekni obsah + karburaci a já dopočítám vačku, teda pokud chceš optimum - ono to samozřejmě vždycky nějak pojede. Nicměně pokud bys chtěl konkrétně 284st vačku (engle w110) tak s 40IDF ti dopuručuji obsah 1775ccm s menšími tryskami nebo můžeš při tomto obsahu použít klidně i Engle W120 s bohatším osazením karburátorů. Na menší obsah než 1700ccm je vhodnější použít spíše karburaci 36.. Nebo můžeš zachovat bohatší otryskování a použít W110 se sadou 1915ccm. Obsah 1835ccm není doporučeníhodný - opět příliš slabá stěna válce. Dále budeš z bezpečnostních důvodů potřebovat nejlépe CrMo tyčky zdvihátek a silnější jednoduché pružiny ventilů a sadu nových zdvihátek.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
HANZO
Příspěvky: 106
Registrován: 18 říj 2006
Bydliště: Trenčín

Příspěvekod HANZO » 28 lis 2006

spravime z toho 1775,2xWeber 40IDF..a tu vačku by si mi doporučil teda aku?? a chcem sa este spytat ako sa budu musiet upravit hlavy,lebo spalovaci priestor sa nam zvacsi, bude sa to musiet asi vyfrezovat..hm?
Toto by mali byt asi sada kt treba na 1775.(apom tak mi to vyslo) Kód: VK AC 198 850, BBT: 1704 -je to z adipu..Dakujem

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 28 lis 2006

HANZO píše:spravime z toho 1775,2xWeber 40IDF..a tu vačku by si mi doporučil teda aku?? a chcem sa este spytat ako sa budu musiet upravit hlavy,lebo spalovaci priestor sa nam zvacsi, bude sa to musiet asi vyfrezovat..hm?
Toto by mali byt asi sada kt treba na 1775.(apom tak mi to vyslo) Kód: VK AC 198 850, BBT: 1704 -je to z adipu..Dakujem
sada je třeba 90,5*69 - nemám teď čas to ověřovat - k téhle sadě můžeš klidně jít do W120 :wink: u hlavy se jen zvětší vrtání pro válec z 94mm na 98mm stejně jako u bloku kde to je sériově 90mm a zvětšuje se tuším na 96mm. Jinak s hlavama nic nedělat - pokud se zachová stejný odskok pístu v horní úvrati od horní hrany válce - sériově u 1600ccm cca 1,3 - 1,7mm tak by se měl kompresní poměr zvýšit jen na stále rozumných 8,5:1
Naposledy upravil(a) Žanek dne 28 lis 2006, celkem upraveno 1 x.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19247
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 28 lis 2006

průměr otvoru v hlavách se musí nechat vyfrézovat podle vnější ho průměru příruby válců

následně musíš změřit objem spalovacího prostoru a spočítat kompresní poměr tak aby byl přiměřený..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 826
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod vako » 28 lis 2006

Najlepsie, ked si nechas vyskladat motor u odbornika, nie je to take jednoduche len nakupit a vyskladat ked si laik. Cela vec sa asi oci okolo PSu /ako hovoria bratia cesi/ a od toho zalezi, vacka, hlavy, kluka, ojnice, vahadla, loziska a skrina. Z obycajnej 1600cc ako zaklad pre 1776 podla toho co ti pisal Zanek je to nieco cez 80 skutocnych koni. Ale da sa postavit aj 120 PS 1776cc, no nie za 50 000. Len dobra kluka stoji okolo 400 US. John vie o tom asi najviac.. Najlepsie sa to rata..kolko PS tolko tisic ako investicia.
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4446
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 28 lis 2006

john píše:
SO 545 píše:tu máš trebárs 1776 ale s klasickou karburáciou ...

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=389840

a je tam toho viac otvor si "predaj" na thesamba.com

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=357427

8)


Ked si dobre precitas popis,zistis,ze ten motor za US$ 500 je sice postaveny z relativne dobrych dielov,je na nom nabehanych asi 60 tis.km a ma niekolko svornikov prasklych ,taktiez "monster cam " nedava udaje o casovani vacky,ale uz slovo monster hovori za seba...



ja som mu to neradil kúpiť ale aby si pozrel čo sa dá postaviť a z čoho :wink:

http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/vergaserberechnung.php

na tejto stránke máš pár vzorcov podľa ktorých sa dá vypočítať trebárs karburácia,objem,kompresný pomer ...
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
HANZO
Příspěvky: 106
Registrován: 18 říj 2006
Bydliště: Trenčín

Příspěvekod HANZO » 28 lis 2006

Vako viem ze do motora sa da napchat strasne moc penazi..ale ja dam len tolko kolko bude.A motor nejdem skladat sam.Mam na to jednoho odbornika,venuje sa sice trosku inym motorom,ale chceme to vyskusat a verim mu.robi super motory. Preto sa pytam Vas co uz skusenosti mate a som naozaj rad ze mi vzdy poradite..


Zpět na “Broučí fórum”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host