kola na naše VW stroje
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: kola na naše VW stroje
Když jsou takhle vyrezlé límce tak nebude lepší je hodit do hutí a pořídit jiné ?
Každý celek se skládá z detailů.
Re: kola na naše VW stroje
ja nemám superku, takže toto dilema nemámVojta&Niky píše: ↑11 srp 2022Taky jsem nad tim přemýšlel a upřímně nevim. Co tam vozíš Ty?? 4,5x15??
do klasickýho brouka se disk 5.5 palce do rezervy prostě nevejde
... a vůbec !
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: 27 kvě 2018
Re: kola na naše VW stroje
Tak čtvrtinu jsi už vyhodil. Kup 1 jiný.
Re: kola na naše VW stroje
Předpokládám že jsi je kupoval proto že jsou originál Lemmerz .... když je opískuješ zbyde tam kulový . Nechal bych opískovat pouze lemy z vnitřní strany a zbytek louh . Znám kluka co to vozí do Itálie , ale hrubou práci si musíš nachystat sám
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: kola na naše VW stroje
Nevím zda nyní, ale já nechával louhovat některé díly před časem v Medlešicích páč to mám kousek za barákem.
http://www.louhovani.cz/
Každý celek se skládá z detailů.
Re: kola na naše VW stroje
tam to i nalakují ? Ten borec to vozí do fabriky kde to louhují , pískují nebo obojí dle přání zákazníka a hned lakují ... ca 1500,- kus ... to chtěl loni včetně dopravy . Jak je to letos bych musel zjistitlišák píše: ↑12 srp 2022Nevím zda nyní, ale já nechával louhovat některé díly před časem v Medlešicích páč to mám kousek za barákem.
http://www.louhovani.cz/
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: kola na naše VW stroje
Nejsem pritel vozit praci pres hranice, kor kdyz jsou to veci, ktere lze udelat bez problemu doma.
Jak jiz bylo psano vyse, lemy bych zevnitr opiskoval a nasledne zavaril a vybrousil. Vnitrek pod plastem novy lak. Vnitrek rafku zatim nebyl odhalen, tak tezko radit. Pohledovou cast rafku zachovat, max mirna retus u lemu, kde se bude varit.
A nebo ten louh a celolak, jen at po letech nelitujes. Louh rozdelas ve stavebnim skopicku klidne i na balkone na sidlisti.
Jak jiz bylo psano vyse, lemy bych zevnitr opiskoval a nasledne zavaril a vybrousil. Vnitrek pod plastem novy lak. Vnitrek rafku zatim nebyl odhalen, tak tezko radit. Pohledovou cast rafku zachovat, max mirna retus u lemu, kde se bude varit.
A nebo ten louh a celolak, jen at po letech nelitujes. Louh rozdelas ve stavebnim skopicku klidne i na balkone na sidlisti.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: kola na naše VW stroje
Ne, tam to nelakují, ale ty jsi také psal pouze o louhu.čáryfuk píše: ↑12 srp 2022tam to i nalakují ? Ten borec to vozí do fabriky kde to louhují , pískují nebo obojí dle přání zákazníka a hned lakují ... ca 1500,- kus ... to chtěl loni včetně dopravy . Jak je to letos bych musel zjistitlišák píše: ↑12 srp 2022Nevím zda nyní, ale já nechával louhovat některé díly před časem v Medlešicích páč to mám kousek za barákem.
http://www.louhovani.cz/
Screenshot_20220812-225620.png
Každý celek se skládá z detailů.
Re: kola na naše VW stroje
Ahoj,
máte někdo zkušenosti s pneu Maxxis MA-1 205/75 R 14 95S - bílý lem?
Realita je taková, že mi můj bus letos už tak 2x nebezpečně nezatočil na mokru do zatáčky ( já volantem ale jo )
Moje pneu mají pořád vysoký vzorek - pravda jsou 7 let staré... nalítáno tak 15 tsc. km...
Kamarád má výše uvedené gumy zatím krátce, chtěl bych slyšet Vaše zkušenosti, než se pustím do schvalovacího kolečka a zápisu do TP.
A zakoupení na novou sezonu. Někdo doporučí i nějaké jiné...
Děkuju
máte někdo zkušenosti s pneu Maxxis MA-1 205/75 R 14 95S - bílý lem?
Realita je taková, že mi můj bus letos už tak 2x nebezpečně nezatočil na mokru do zatáčky ( já volantem ale jo )
Moje pneu mají pořád vysoký vzorek - pravda jsou 7 let staré... nalítáno tak 15 tsc. km...
Kamarád má výše uvedené gumy zatím krátce, chtěl bych slyšet Vaše zkušenosti, než se pustím do schvalovacího kolečka a zápisu do TP.
A zakoupení na novou sezonu. Někdo doporučí i nějaké jiné...
Děkuju
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: kola na naše VW stroje
Jezdím klasiku Barum Vanis 185 R14C.. Měl jsem je i na služebním Vitu, měli 80tis km a furt na mokru ok..gitan píše: ↑13 pro 2022Ahoj,
máte někdo zkušenosti s pneu Maxxis MA-1 205/75 R 14 95S - bílý lem?
Realita je taková, že mi můj bus letos už tak 2x nebezpečně nezatočil na mokru do zatáčky ( já volantem ale jo )
Moje pneu mají pořád vysoký vzorek - pravda jsou 7 let staré... nalítáno tak 15 tsc. km...
Kamarád má výše uvedené gumy zatím krátce, chtěl bych slyšet Vaše zkušenosti, než se pustím do schvalovacího kolečka a zápisu do TP.
A zakoupení na novou sezonu. Někdo doporučí i nějaké jiné...
Děkuju
Nevěřím na mokru žádným briketam co fungují jen na blátě.. Je to jediný co tě drží na silnici.. Nehledě na to že to dělá bordel za jízdy..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: kola na naše VW stroje
Někdo se tady ptal, zda lze používat bezdušové pneu na starých ráfcích, které jsou určeny pro pneu s duší. Správně by se to nemělo, pokud ráfek nemá alespoň jeden bezpečnostní pás "hump"- v mezní situaci hrozí uvolnění pneu na ráfku a okamžitá ztráta tlaku. Pokud má jeden, je označován písmenem H1, pokud má oba, pak H2.
Naopak lze použít duše v bezdušovém pneu, ale jen za určitých podmínek
viz Pirelli
Naopak lze použít duše v bezdušovém pneu, ale jen za určitých podmínek
viz Pirelli
- Jenda Povoda
- Příspěvky: 100
- Registrován: 09 lis 2008
- Bydliště: Kde sem, tam sem, ted sem zrovna kol Českýho Šternberka
- Kontaktovat uživatele:
Re: kola na naše VW stroje
Duše v bezdusovem pneu má dle mých zkušeností omezenou životnost. Bezdusove pneu má z vnitřní strany gumy takové vroubky, které duši neustále jemně odiraji, až ji prodrou. Otestováno na 25tis km přes Afriku. Prvních 15tis v pohodě. Takže na víkendovy provoz dobrý
J - Povoda
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
Re: kola na naše VW stroje
Konkrétní zkušenost nemám, ale zarazil mě ten hmotnostní index (95S?). Není to málo? Měl jsem za to, že na busy by mělo být minimálně 102...
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: kola na naše VW stroje
To už si musí každý rozhodnout sám za sebe a případně pak s pojišťovnou a soudem. V zásadě platí, že ráfky, které nemají bezpečnostní výstupky (humps), se NESMÍ provozovat bez duše. A obráceně, ráfky, které tyto výstupky mají, se NESMÍ provozovat s duší. Stejně to platí pro drátěná kola, dělená kola apod. = tj. s duší, i když pláště mají označení jako bezdušové. Je třeba dát duše vždy nové a případně používat pudr a hlavně správné huštění.Jenda Povoda píše: ↑14 pro 2022Duše v bezdusovem pneu má dle mých zkušeností omezenou životnost. Bezdusove pneu má z vnitřní strany gumy takové vroubky, které duši neustále jemně odiraji, až ji prodrou. Otestováno na 25tis km přes Afriku. Prvních 15tis v pohodě. Takže na víkendovy provoz dobrý
https://www.oldtimer-markt.de/aktuell/O ... e-Schlauch
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: kola na naše VW stroje
Pojistovna? Zaplatila nekdy nekomu neco?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: kola na naše VW stroje
mě zaplatila, z povinného ručení toho, kdo to do mě napálil.
Ale ono by to právě mohlo být obráceně - na to upozorňuje klic:
pokud zaviníš nehodu a nemáš stk ... auto nemělo co dělat na silnici ... má jiné rozměry ráfků a pneu než v dokladech, nebo pneu sjeté pod limit ...nemělo co dělat na silnici...
a v takovém případě pojišťovna zaplatí škodu poškozenému, ale pak to bude vymáhat na viníkovi (stejně jako v případě, že nehodu způsobíš "pod vlivem")
Re: kola na naše VW stroje
Jo,někdy to je boj,někdy bez problémů.Hodně záleží na likvidátorovi,to je prakticky jedinej kdo je s tebou ve styku,na něj se dobře připrav.
Co se týče STK a jiných věcí je v zákoně o dopravě věta,že pokud nehoda nebyla v přímé souvislosti s technickým stavem vozidla,není důvod pro odmítnutí pojistného plnění.Pojišťovna totiž není instituce která může posuzovat technický stav.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: kola na naše VW stroje
Když jsem uvažoval před 15 ti lety bezdušové obutí, hledal jsem broučí rafky s "hups". Ale nemel jsem všechny. V pneuservisu mi řekli, že je to jedno, že i felicia mela distky bez hupsu a vyrobce tam daval bezdušáky. Takze jsem pozdeji obul bezdušově i ponorku a bez problému. Naopak ješte předtím, asi pred 20ti lety jsem mel názor jak pises ty a nechal dát duše do bezdušových pneu. A jedna se asi po dvou tisících km prodřela o ostrý vnitřek plášťě. Takže po těchto zkušenostech vsech kpmbinací jedině bezdušákyklic píše: ↑14 pro 2022To už si musí každý rozhodnout sám za sebe a případně pak s pojišťovnou a soudem. V zásadě platí, že ráfky, které nemají bezpečnostní výstupky (humps), se NESMÍ provozovat bez duše. A obráceně, ráfky, které tyto výstupky mají, se NESMÍ provozovat s duší. Stejně to platí pro drátěná kola, dělená kola apod. = tj. s duší, i když pláště mají označení jako bezdušové. Je třeba dát duše vždy nové a případně používat pudr a hlavně správné huštění.Jenda Povoda píše: ↑14 pro 2022Duše v bezdusovem pneu má dle mých zkušeností omezenou životnost. Bezdusove pneu má z vnitřní strany gumy takové vroubky, které duši neustále jemně odiraji, až ji prodrou. Otestováno na 25tis km přes Afriku. Prvních 15tis v pohodě. Takže na víkendovy provoz dobrý
https://www.oldtimer-markt.de/aktuell/O ... e-Schlauch
Re: kola na naše VW stroje
Ať si každý jezdí, jak mu to vyhovuje. Ráfky s hrbem měla nejen Felicie, ale dokonce i Škoda 110.
Najezdil jsem desítky tisíc s dušema v bezdušovějch gumách a nic. Asi záleží na tom, kdo, co a jak to tam montuje. Taky jsem zažil gumaře, no ...stačí.