Palubka -vypínače
Palubka -vypínače
Chtěl bych se zeptat, jestli mají tyto kulaté vypínače z palubky podsvícení a jestli by je měl někdo na prodej.
Díky Rado[/url]
Díky Rado[/url]
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Podsvícení nemají, jen vypínač pro varovné blinkry má červený střed a uvnitř žárovku, která bliká a signalizuje tím činnost blinkrů.
Na prodej je určitě někdo bude mít, ale musíš specifikovat které přesně - je rozdíl mezi spínačem světel (navíc jsou dva druhy - s reostatem pro nastavení intenzity osvětlení tachometru nebo bez něj pro sociální modely), spínačem stěračů - jednorychlostní nebo dvourychlostní, má v sobě navíc přepouštěcí ventil pro ostřikovač. Pak tu máme zmíněný spínač varovných blinkrů vč. kontrolky. Dolní dva jsou jen čudlíky, kterými se ovládají klapky pro regulaci čerstvého vzduchu do kabiny.
Takže směle podej inzerát v sekci Krámy ke koupi.....
Na prodej je určitě někdo bude mít, ale musíš specifikovat které přesně - je rozdíl mezi spínačem světel (navíc jsou dva druhy - s reostatem pro nastavení intenzity osvětlení tachometru nebo bez něj pro sociální modely), spínačem stěračů - jednorychlostní nebo dvourychlostní, má v sobě navíc přepouštěcí ventil pro ostřikovač. Pak tu máme zmíněný spínač varovných blinkrů vč. kontrolky. Dolní dva jsou jen čudlíky, kterými se ovládají klapky pro regulaci čerstvého vzduchu do kabiny.
Takže směle podej inzerát v sekci Krámy ke koupi.....
Yahoďáku, tak to je vyčerpávající odpověď , jak od prodavače VW teile, vykonávajíc svou práci min. 50 let! Děkuji.
Já potřebuji vyřešit takovýmto kulatým vypínačem zapojení mlhovky-proto to podsvícení- nechci vrtat další díru pro kontrolku. Jinak bych hned dal inzoš.
V našich autodílech jsem našel pouze podsvícený kolébkový vypínač, který svou krásou se hodí spíš na plynový kotel a ne do interiéru.
Nějaký nápad, jak vyřešit spínač zadní mlhovky nehyzdivě?
Já potřebuji vyřešit takovýmto kulatým vypínačem zapojení mlhovky-proto to podsvícení- nechci vrtat další díru pro kontrolku. Jinak bych hned dal inzoš.
V našich autodílech jsem našel pouze podsvícený kolébkový vypínač, který svou krásou se hodí spíš na plynový kotel a ne do interiéru.
Nějaký nápad, jak vyřešit spínač zadní mlhovky nehyzdivě?
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Dík Rado
Já (a třeba i Lugen) jsem spínač mlhovky vyřešil použitím spínače na stěrače, kontrolku jsem zapojil na Sestem správně zmíněnou volnou kontrolku vyhřívání zadního okna(v mém případě standart bez vyhřívání), nebo se dá použít kontrolka ATF - samozřejmě je-li na tachometru (mexika a některé 1303 jí už nemají), nebo je-li volná (je to kontrolka teploty hydraulického oleje u brouků s poloautomatickou převodovkou Saxomat)
No a nebo jsem si před malým časem vymyslel jiné řešení, už je to v mém Weisspunktu, chtěl jsem to odtajnit až s jeho dokončením, ale stejně už jsem to prozradil Márošovi, takže ven s tím:
Na mlhovku jsem použil spínač varovných blinkrů, který má v sobě žárovku. Tu červenou plochu jsem polepil samolepkou na "knoflíky" se symbolem světla z mojí produkce. Se samolepkou jsem si ovšem drobet pohrál a vyříznul z ní vnitřní plochu toho symbolu světla a světelných paprsků....takže při vypnutém stavu tam máme normální symbol světla, akorát vybarvený červeně, při zapnutí svítí symbol a paprsky....a na palubce máme typově shodný, oku lahodící vypínač z originální produkce VW.
Foto dodám snad zítra....
Já (a třeba i Lugen) jsem spínač mlhovky vyřešil použitím spínače na stěrače, kontrolku jsem zapojil na Sestem správně zmíněnou volnou kontrolku vyhřívání zadního okna(v mém případě standart bez vyhřívání), nebo se dá použít kontrolka ATF - samozřejmě je-li na tachometru (mexika a některé 1303 jí už nemají), nebo je-li volná (je to kontrolka teploty hydraulického oleje u brouků s poloautomatickou převodovkou Saxomat)
No a nebo jsem si před malým časem vymyslel jiné řešení, už je to v mém Weisspunktu, chtěl jsem to odtajnit až s jeho dokončením, ale stejně už jsem to prozradil Márošovi, takže ven s tím:
Na mlhovku jsem použil spínač varovných blinkrů, který má v sobě žárovku. Tu červenou plochu jsem polepil samolepkou na "knoflíky" se symbolem světla z mojí produkce. Se samolepkou jsem si ovšem drobet pohrál a vyříznul z ní vnitřní plochu toho symbolu světla a světelných paprsků....takže při vypnutém stavu tam máme normální symbol světla, akorát vybarvený červeně, při zapnutí svítí symbol a paprsky....a na palubce máme typově shodný, oku lahodící vypínač z originální produkce VW.
Foto dodám snad zítra....
Děkuji
Už je doma, pěkná práce.
Dávám (+) punkt
Dávám (+) punkt
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
knoflíky pro ovládání větrání mají v sobě čtvercový otvor a jsou navaknuty na čtvercovou "osičku"...tahem jdou sundat.
Při povolování té hliníkové matice co drží vlastní spínač v plechu přístrojovky doporučuji zalepit okolí palubky silnější páskou....pokud se pro povolení nepoužívá originál klíč (něco na styl širokého šroubováku, ale má uprostřed vybrání, aby šel nasadit přes hřídelku, která vyčnívá ze spínače po demontáži knoflíku), ale šroubovák, dojde snadno k jejímu poškrábání....
Při povolování té hliníkové matice co drží vlastní spínač v plechu přístrojovky doporučuji zalepit okolí palubky silnější páskou....pokud se pro povolení nepoužívá originál klíč (něco na styl širokého šroubováku, ale má uprostřed vybrání, aby šel nasadit přes hřídelku, která vyčnívá ze spínače po demontáži knoflíku), ale šroubovák, dojde snadno k jejímu poškrábání....
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
K povoľovaniu hliníkovej matice : stačí zobrať dvojkorunáčku /neviem presne treba to skúsiť nechce sa mi to hľadať v garáži/ a s flexou je pekne vybrúsiť aby bolo miesto na " čudlík " vypínača.
Bez problémov povolíte maticu a nič nepoškodíte.
Bez problémov povolíte maticu a nič nepoškodíte.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
dvojkorunáčky schovat do automatu na pípšou
stejně jako u nalévacího hrdla oleje vzít kousek trubky odpovídajícího průměru a pilníkem (pilkou) ubrat tak, aby zbyly jen packy k povolení.
stejně jako u nalévacího hrdla oleje vzít kousek trubky odpovídajícího průměru a pilníkem (pilkou) ubrat tak, aby zbyly jen packy k povolení.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
praku najväčšia sranda je že rádius "koruny" sedí s rádiusom drážky čiže to sedí na 100%.
Ja to riešim takto už asi 10rokov. Nič nenamieta ani NBS. 8)
Ja to riešim takto už asi 10rokov. Nič nenamieta ani NBS. 8)
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž