Mechanický posilovač brzd - finty a řešení

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
5amba
Příspěvky: 218
Registrován: 15 bře 2005
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 5amba » 27 čer 2006

Žanek píše:
john píše: nerobi nic ,mimo skratenia kroku brzdoveho pedalu.Sila potrebna na zastavenie je rovnaka.
Johne já ti tak nerad oponuju, ale tohle prostě není pravda - síla je nutně také větší - je to jako systém pák, akorát nosným mediem je kapalina. A hlavní válce se dělají ty dva výše zmíněné plus 17mm a 22mm.


Nejsou nahodou ty 17 a 22 z busa ( podtlak - bezpodtlaku ) ?
Tady Samba, ten z 5TP

Uživatelský avatar
5amba
Příspěvky: 218
Registrován: 15 bře 2005
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 5amba » 27 čer 2006

john píše:My pouzivame Brembo,alebo Porsche brzdice.Je jasne,ze urcite upravy su nevyhnutne..


To jsem cekal, mel jsem na mysl original trmeny jen tam dat nejake vetsi desky (.. a je vyhrano )
Tady Samba, ten z 5TP

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 27 čer 2006

17 je jednookruhovej ze starýho broučidla (byl tam jen pár let) a 22 je jednookruhovej z ponorky - kde je průměru adekvátní větší páka na pedál a taky to plní 6 prasátek narozdíl od broučích 4.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
5amba
Příspěvky: 218
Registrován: 15 bře 2005
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 5amba » 27 čer 2006

Žanek píše:17 je jednookruhovej ze starýho broučidla (byl tam jen pár let) a 22 je jednookruhovej z ponorky - kde je průměru adekvátní větší páka na pedál a taky to plní 6 prasátek narozdíl od broučích 4.


jednookruhovy to je to co jsem nechtel slyset, kdo nezazil nerozumi
Tady Samba, ten z 5TP

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 27 čer 2006

5amba píše:jednookruhovy to je to co jsem nechtel slyset, kdo nezazil nerozumi
já zažil a přesto zase upřednostním jednoduchost - zatím jsem měl víc problémů se dvěma okruhy na válci
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 27 čer 2006

5S : tu to zachadza do tuheho...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19247
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 27 čer 2006

je to mazec
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
5amba
Příspěvky: 218
Registrován: 15 bře 2005
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 5amba » 27 čer 2006

Takze vlastne ten mechanicky posilovac je nejjednodussi reseni :idea:
Tady Samba, ten z 5TP

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 27 čer 2006

Sudiac podla pedalov pravostranneho riadenia,nevidim moznost 30% znizenia aplikovanej sily.

Uživatelský avatar
5amba
Příspěvky: 218
Registrován: 15 bře 2005
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 5amba » 27 čer 2006

To: John ten valec 20,64 je jednookruh z typu 3 ? ( a ty vytlaky kapalin jsou asi v deci a ne v litrech ? )

Ma nekdo presnou konfiguraci brzdoveho systemu v brouku s kotoucema?
Primo z tovarny ? prumer brzd.valce a zadnich prasatek ?
Tady Samba, ten z 5TP

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19247
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 27 čer 2006

s motory 1200 -1600 : nejlepší řešení je dopředu kotouče, dozadu T3 brzdy a je vykydáno.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
5amba
Příspěvky: 218
Registrován: 15 bře 2005
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 5amba » 27 čer 2006

Protoze nejsem jeste moc zbehly v typech 3 tak jsem az ted zjistil ze tam jsou rozmery zadnich prasatek 22,2 a variant 23,8 tedy prumer 19 bude asi ze starsich brouku.

Pomalu se v tom zacinam zamotavat :cry:
Tady Samba, ten z 5TP

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 27 čer 2006

konfigurace - kotouče, zadní válečky 17mm a hlavní válec 19,05mm
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 27 čer 2006

To 5amba : 20.64 dvojokruh sa montoval na bug , Karman a T3 od r.67

Uživatelský avatar
5amba
Příspěvky: 218
Registrován: 15 bře 2005
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 5amba » 27 čer 2006

Pětišroub píše:s motory 1200 -1600 : nejlepší řešení je dopředu kotouče, dozadu T3 brzdy a je vykydáno.


Jo to je hezke a podle mne by mely ty zadni brzdy zacit brzdit o neco driv a kdyz tam necham stejny valec a dam vetsi zadni prasatka tak tam musim dostat vic kapaliny coz pri stejne velkem hlavnim brzdovem valci asi moc nepude ? Bo predky uz budou flokovat a vzadu nic ? ( dvouokruhovy valec ).

To co pises mas vyzkouseno ?
Tady Samba, ten z 5TP

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 27 čer 2006

5amba píše: Bo predky uz budou flokovat a vzadu nic ? ( dvouokruhovy valec ).
Tady má navrch jednookruh - neboť tlak v kapalině je v celém objemu konstantní :wink:
Naposledy upravil(a) Žanek dne 27 čer 2006, celkem upraveno 1 x.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19247
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 27 čer 2006

vyzkoušený to má tenhle pán a to stačí:

http://www.glenn-ring.com/Beetle.html

já mám komponenty zatím po krabicích

:oops:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19247
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 27 čer 2006

jinak tedy "rychlost nástupu brzdné síly" nebo jak to nazvat je na všech 4 kolech stejná, je to přeci kapalinový okruh a zpoždění do zadních brz je zanedbatelné, důležitý je poměr mezi silou hlavního válce a silou, jaké válečky působí na brzdové čelisti (destičky).
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
5amba
Příspěvky: 218
Registrován: 15 bře 2005
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 5amba » 27 čer 2006

john píše:To 5amba : 20.64 dvojokruh sa montoval na bug , Karman a T3 od r.67


Ptam se proto ze ja mam v mych materialech 20,64 jednookruh a 19,05
dvouokruh.
Obrázek
Obrázek
Tady Samba, ten z 5TP

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 27 čer 2006

Ten pan vrazil do toho sialene peniaze.Asi si oblieka Versacci koselu...


Zpět na “Broučí fórum”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti