To JOHN:
Jenom k tomu brzdovemu valci Typ3 > je tento valec stejny s broucim ? Nebo je tam jen jiny zpusob upevneni ?
Ptam se protoze opravarenska sada je stejna do obou a je tam vlastne cely vnitrek. ( gumicky pistky pruzinky )
Mechanický posilovač brzd - finty a řešení
Pokial viem,su dva typy uchytenia.Jeden je Circlip ,druhy je srubovany.
Myslim,ze vsetky dvojokruhove maju prirubu na prisrubovanie.Starsie jednookruhove boli na circlip.
Pri vymene hlavnych valcov je potrebne dat pozor,z akeho typu brzd pochadzaju.Valec z diskovych brzd sa nesmie pouzivat na bubnove brzdy.
Myslim,ze vsetky dvojokruhove maju prirubu na prisrubovanie.Starsie jednookruhove boli na circlip.
Pri vymene hlavnych valcov je potrebne dat pozor,z akeho typu brzd pochadzaju.Valec z diskovych brzd sa nesmie pouzivat na bubnove brzdy.
Naposledy upravil(a) john dne 28 čer 2006, celkem upraveno 1 x.
Tu to bude trochu komplikovane.
Do roku 73,vsetky modely s bubnovymi brzdami mali na hlavnom brzdovom valci " residual pressure valve ".Je to sesthranny fitting ,ktory je nasrubovany do tela valca a do neho je nasrubovana brzdova trubka.
Auta s diskovymi brzdami pouzivaju namiesto spominanych ventilov limitovacie vrtanie / priemeru 3.5 mm /
Modely od r.73,ktore maju bubnove brzdy,pouzivaju tiez limitovacie vrtanie namiesto ventilkov rezidualneho tlaku.Prave tieto sa nesmu vymenit za model z diskovymi brzdami.
Tieto valce maju rozlisovacie znacky .Hlavny brzdovy valec ma pre rozoznanie zahlbenie na naliatku vedla privodu kvapaliny z nadrzky.Valec urceny na diskove brzdy ma na montaznej prirube " V " zarez.
Tie rozdiely medzi valcami maju co robit s mnozstvom udrzovaneho rezidualneho tlaku kvoli udrzaniu konstantnej vole oblozenia u diskovych brzd a zjavne to nepracuje pri bubnovych brzdach.
Do roku 73,vsetky modely s bubnovymi brzdami mali na hlavnom brzdovom valci " residual pressure valve ".Je to sesthranny fitting ,ktory je nasrubovany do tela valca a do neho je nasrubovana brzdova trubka.
Auta s diskovymi brzdami pouzivaju namiesto spominanych ventilov limitovacie vrtanie / priemeru 3.5 mm /
Modely od r.73,ktore maju bubnove brzdy,pouzivaju tiez limitovacie vrtanie namiesto ventilkov rezidualneho tlaku.Prave tieto sa nesmu vymenit za model z diskovymi brzdami.
Tieto valce maju rozlisovacie znacky .Hlavny brzdovy valec ma pre rozoznanie zahlbenie na naliatku vedla privodu kvapaliny z nadrzky.Valec urceny na diskove brzdy ma na montaznej prirube " V " zarez.
Tie rozdiely medzi valcami maju co robit s mnozstvom udrzovaneho rezidualneho tlaku kvoli udrzaniu konstantnej vole oblozenia u diskovych brzd a zjavne to nepracuje pri bubnovych brzdach.
Re: Mechanický posilovač brzd - finty a řešení
Mohl by mi někdo zaslat fotky jak je v reálu namontován mechanický posilovač brzd . Koupil jsem ho , ale není mi jasná montáž do auta .