Alelujajohn píše:c. ak skutocne chceme vynalozit menej usilia na zastavenie,,lepsie riesenie je kombinovat rozne priemery tesneni hlavneho valca a brzdovych valeckov / piestov brzdica.
Mechanický posilovač brzd - finty a řešení
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
to c: tu asi nikto nikdy riešiť nebude. Howgh Možno sa mylim...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
tak to tu potom ukáž... 8)
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
[quote="Žanek"není to žádná věda: menší hlavní válec a naopak větší brzdové válečky = menší síla potřebná k jejich pohybu, ale zase delší dráha pedálu - je třeba to mít přesně seřízený a častěji doseřizovávat.[/quote]
Zanku,Tvoj keyboard je rychlejsi nez ma byt...myslim,ze si to chcel napisat obratene.
Zanku,Tvoj keyboard je rychlejsi nez ma byt...myslim,ze si to chcel napisat obratene.
No ja nevim presne, ale co vim tak klasicky brzdovy valec ma prumer 19 mm ( presne 19,05 mm ) o zadnem jinem jsem neslysel nevidel a zadni prasatko ma obvykle 17 mm na typ3 19 mm takze jedine vymenit to zadni prase 17 za 19. Nebo je to jinak ?
Jakou konfiguraci ma spravne mit 1500 a 1600 kde byly kotouce vpredu jiz z vyroby ?
Tady Samba, ten z 5TP
Standardny brouci hlavny valec ma 3/4" / 19.05 mm /priemer tesniacich manziet.Za ucelom objasnenia veci povieme,ze pri plnom pracovnom kroku vytlaci 1 liter brzdovej kvapaliny.Hlavny brzdovy valec s priemerom 20.64 mm vytlaci asi o 19% viac,co robi 1.19 litra.Tento zvyseny obsah brzdovej kvapaliny z hydrodynamickeho hladiska nerobi nic ,mimo skratenia kroku brzdoveho pedalu.Sila potrebna na zastavenie je rovnaka.Tu sa mozu uplatnit ergonomicke rozdiely soferov,no zvycajne je prijemnejsie brzdit pri kratkom kroku pedalu,nez ho tlacit do podlahy.
Na znizenie operacnej sily je potrebne zvysit ucinnost brzdicov,vymenou za vacsie,alebo viacpiestove,s vacsou brzdiacou plochou dosticiek.S tym sa samozrejme musi zvacsit aj hlavny valec.
Vakuove posilovace nie su aktualne z dovodov,ze podtlakova charakteristika je znacne limitovana a posilovac by musel mat enormne velky zasobnik,alebo vakuova pumpa by musela byt vsadena do systemu,to je dalsi hltac koni uz tak slabeho motora...
Na znizenie operacnej sily je potrebne zvysit ucinnost brzdicov,vymenou za vacsie,alebo viacpiestove,s vacsou brzdiacou plochou dosticiek.S tym sa samozrejme musi zvacsit aj hlavny valec.
Vakuove posilovace nie su aktualne z dovodov,ze podtlakova charakteristika je znacne limitovana a posilovac by musel mat enormne velky zasobnik,alebo vakuova pumpa by musela byt vsadena do systemu,to je dalsi hltac koni uz tak slabeho motora...
Kdyz uz jsme u plochy desticek tak ty origo brouci co jsou na kotoucich tak ani nepresahuji pres obvod pistku, Vy tam uvas pouzivate nejake vetsi ( uz jsem o tom premyslel ale jen tak okrajove, protoze ta plocha ktera je ucinna u originalu je opravdu mala ). Treba z jineho typu nebo zakazkova vyroba ?
Tady Samba, ten z 5TP
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Johne já ti tak nerad oponuju, ale tohle prostě není pravda - síla je nutně také větší - je to jako systém pák, akorát nosným mediem je kapalina. A hlavní válce se dělají ty dva výše zmíněné plus 17mm a 22mm.john píše: nerobi nic ,mimo skratenia kroku brzdoveho pedalu.Sila potrebna na zastavenie je rovnaka.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM