Mechanický posilovač brzd - finty a řešení

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
5amba
Příspěvky: 219
Registrován: 15 bře 2005
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 5amba »

To JOHN:

Jenom k tomu brzdovemu valci Typ3 > je tento valec stejny s broucim ? Nebo je tam jen jiny zpusob upevneni ?
Ptam se protoze opravarenska sada je stejna do obou a je tam vlastne cely vnitrek. ( gumicky pistky pruzinky )
Tady Samba, ten z 5TP

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Pokial viem,su dva typy uchytenia.Jeden je Circlip ,druhy je srubovany.
Myslim,ze vsetky dvojokruhove maju prirubu na prisrubovanie.Starsie jednookruhove boli na circlip.
Pri vymene hlavnych valcov je potrebne dat pozor,z akeho typu brzd pochadzaju.Valec z diskovych brzd sa nesmie pouzivat na bubnove brzdy.
Naposledy upravil(a) john dne 28 čer 2006, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

circlip=objímka

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

john píše:Valec z diskovych brzd sa nesmie pouzivat na bubnove brzdy.
tady jsem na vědomostní mělčině :oops: - můžeš osvětlit rozdíl?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Tu to bude trochu komplikovane.
Do roku 73,vsetky modely s bubnovymi brzdami mali na hlavnom brzdovom valci " residual pressure valve ".Je to sesthranny fitting ,ktory je nasrubovany do tela valca a do neho je nasrubovana brzdova trubka.
Auta s diskovymi brzdami pouzivaju namiesto spominanych ventilov limitovacie vrtanie / priemeru 3.5 mm /
Modely od r.73,ktore maju bubnove brzdy,pouzivaju tiez limitovacie vrtanie namiesto ventilkov rezidualneho tlaku.Prave tieto sa nesmu vymenit za model z diskovymi brzdami.
Tieto valce maju rozlisovacie znacky .Hlavny brzdovy valec ma pre rozoznanie zahlbenie na naliatku vedla privodu kvapaliny z nadrzky.Valec urceny na diskove brzdy ma na montaznej prirube " V " zarez.
Tie rozdiely medzi valcami maju co robit s mnozstvom udrzovaneho rezidualneho tlaku kvoli udrzaniu konstantnej vole oblozenia u diskovych brzd a zjavne to nepracuje pri bubnovych brzdach.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

tak teď je snad řečeno úplně vše :)
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

dedekm
Příspěvky: 16
Registrován: 18 srp 2009
Bydliště: Polička

Re: Mechanický posilovač brzd - finty a řešení

Příspěvek od dedekm »

Mohl by mi někdo zaslat fotky jak je v reálu namontován mechanický posilovač brzd . Koupil jsem ho , ale není mi jasná montáž do auta .

Odpovědět