john píše: nerobi nic ,mimo skratenia kroku brzdoveho pedalu.Sila potrebna na zastavenie je rovnaka.
Johne já ti tak nerad oponuju, ale tohle prostě není pravda - síla je nutně také větší - je to jako systém pák, akorát nosným mediem je kapalina. A hlavní válce se dělají ty dva výše zmíněné plus 17mm a 22mm.
Nejsou nahodou ty 17 a 22 z busa ( podtlak - bezpodtlaku ) ?
17 je jednookruhovej ze starýho broučidla (byl tam jen pár let) a 22 je jednookruhovej z ponorky - kde je průměru adekvátní větší páka na pedál a taky to plní 6 prasátek narozdíl od broučích 4.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
Žanek píše:17 je jednookruhovej ze starýho broučidla (byl tam jen pár let) a 22 je jednookruhovej z ponorky - kde je průměru adekvátní větší páka na pedál a taky to plní 6 prasátek narozdíl od broučích 4.
jednookruhovy to je to co jsem nechtel slyset, kdo nezazil nerozumi
Protoze nejsem jeste moc zbehly v typech 3 tak jsem az ted zjistil ze tam jsou rozmery zadnich prasatek 22,2 a variant 23,8 tedy prumer 19 bude asi ze starsich brouku.
Pětišroub píše:s motory 1200 -1600 : nejlepší řešení je dopředu kotouče, dozadu T3 brzdy a je vykydáno.
Jo to je hezke a podle mne by mely ty zadni brzdy zacit brzdit o neco driv a kdyz tam necham stejny valec a dam vetsi zadni prasatka tak tam musim dostat vic kapaliny coz pri stejne velkem hlavnim brzdovem valci asi moc nepude ? Bo predky uz budou flokovat a vzadu nic ? ( dvouokruhovy valec ).
jinak tedy "rychlost nástupu brzdné síly" nebo jak to nazvat je na všech 4 kolech stejná, je to přeci kapalinový okruh a zpoždění do zadních brz je zanedbatelné, důležitý je poměr mezi silou hlavního válce a silou, jaké válečky působí na brzdové čelisti (destičky).