skvěle shrnuto .... eee skoroPětišroub píše:jinak tedy "rychlost nástupu brzdné síly" nebo jak to nazvat je na všech 4 kolech stejná, je to přeci kapalinový okruh a zpoždění do zadních brz je zanedbatelné, důležitý je poměr mezi silou hlavního válce a silou, jaké válečky působí na brzdové čelisti (destičky).
Mechanický posilovač brzd - finty a řešení
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Pětišroub píše:vyzkoušený to má tenhle pán a to stačí:
http://www.glenn-ring.com/Beetle.html
já mám komponenty zatím po krabicích
Hezke, ale pise tam ze ma zadni bubny z typu 3 i s prednima trmenama a namixovanym zbytkem o brzd.valci ani tuk.
Tady Samba, ten z 5TP
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Ano ale asi nieje účel brzdiť auto šmykom všetkými kolesami to by bolo neovládatelné preto sa v autách používa obmedzovač buď vo válci alebo po ceste k zadným brzdám.Žanek píše:Tady má navrch jednookruh - neboť tlak v kapalině je v celém objemu konstantní5amba píše: Bo predky uz budou flokovat a vzadu nic ? ( dvouokruhovy valec ).
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Jo, ael co vim tak ten omezovac ma spojitost se zatizemin zadni napravy. Funkguje to tak ze kdyz mas auto nalozene a brzdis tak brzdis v poho protoze zadek je stale dole, kdyz je auto prazdne a brzdis tak se ti zadek zvedne protoze je lehky ( hlavne u veci vse v predu ) a tady teprve nastupuje omezovac brzdneho tlaku ( aby se ti neblokly zdni kola ) a vetsinou to funguje na mechanickem principu ( namontovan na zadni naprave ).SO 545 píše:Ano ale asi nieje účel brzdiť auto šmykom všetkými kolesami to by bolo neovládatelné preto sa v autách používa obmedzovač buď vo válci alebo po ceste k zadným brzdám.Žanek píše:Tady má navrch jednookruh - neboť tlak v kapalině je v celém objemu konstantní5amba píše: Bo predky uz budou flokovat a vzadu nic ? ( dvouokruhovy valec ).
Pokud je nejake takove zarizeni u brouka tak jsem ho jeste nevidel
Tady Samba, ten z 5TP
Nevim jak u brouka, v kulaťáku je. (Omezovač brzdného účinku zadní nápravy aby bylo jasno - a je někde poblíž zadní nápravy)5amba píše:Jo, ael co vim tak ten omezovac ma spojitost se zatizemin zadni napravy. Funkguje to tak ze kdyz mas auto nalozene a brzdis tak brzdis v poho protoze zadek je stale dole, kdyz je auto prazdne a brzdis tak se ti zadek zvedne protoze je lehky ( hlavne u veci vse v predu ) a tady teprve nastupuje omezovac brzdneho tlaku ( aby se ti neblokly zdni kola ) a vetsinou to funguje na mechanickem principu ( namontovan na zadni naprave ).SO 545 píše:Ano ale asi nieje účel brzdiť auto šmykom všetkými kolesami to by bolo neovládatelné preto sa v autách používa obmedzovač buď vo válci alebo po ceste k zadným brzdám.Žanek píše:Tady má navrch jednookruh - neboť tlak v kapalině je v celém objemu konstantní
Pokud je nejake takove zarizeni u brouka tak jsem ho jeste nevidel
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
u brouka je prd - rozdělení brzdné síly je dáno právě různým průměrem prasátek vzadu/vpředu - navíc u brouka je zadní náprava bržděna mnohem větší silou (poměrně k přední) než u aut s motorem vepředu.
A konstantní tlak je i v dvouokruhovém systému, ale jen když je všechno 100%ně odvzdušněno a nestrháno.
A konstantní tlak je i v dvouokruhovém systému, ale jen když je všechno 100%ně odvzdušněno a nestrháno.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Zpet k problemu. Ma teda nekdo podlozeno jake je spravna konfigurace brzdove systemu ( kotouce - bubny ) u brouka od r. 68 a mladsi
teda presne prumer dvouokruhoveho hlavniho brzdoveho valce a prumer zadnich prasatek.
Moje informace je valec 19,5 prase 17 , je to jinak nebo ne ?
teda presne prumer dvouokruhoveho hlavniho brzdoveho valce a prumer zadnich prasatek.
Moje informace je valec 19,5 prase 17 , je to jinak nebo ne ?
Tady Samba, ten z 5TP
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jo to je i má informace - takto to sedí pro kotouče. Pokud jsou vepředu bubny tak tam je prase 22mm. A pokud někdo dává dozadu větší gumu než dopředu tak se doporučuje dát dozadu 19,05mm prase.5amba píše:Moje informace je valec 19,05 prase 17 , je to jinak nebo ne ?
Naposledy upravil(a) Žanek dne 28 čer 2006, celkem upraveno 1 x.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
protože má motor vepředu a relativně lehkou prdel - to co utlačí posilovač to utlačíš taky - jen se musíš sakra zapřít - posilovač je o pohodlí ne o větší síle, tam kde je pořádná páka je ta výsledná síla shodná, jen se člověk bez posilovače víc nadře - jde o to jak je sestava pedál/páka vymyšlená .Auta s posilovačem s ním počítají a páka je tedy kratší, proto se zdá pedál s vypnutým motorem tvrdší.yahoďák píše:To bych sem netahal - felda a jakékoliv jiné moderní auto má menší bubny proč? Protože má posilovač.
Naposledy upravil(a) Žanek dne 28 čer 2006, celkem upraveno 1 x.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
To je sice pravda, ale prece jenom ty kotouce nemaji takovy ten "fadink"Pětišroub píše:končím diskusi, je někdo proti? nikdo. Zdržel se někdo hlasování - není tomu tak, děkuji vám.
5amba: tvoje informace jsou správné. Brouk s normálním motorem a obnoveným a seřízeným brzdovým systémem má dostatek síly na zastavení v každé situaci.
neboli brzdi vice mene furt stejne. HOWG [smilie=wavey.gif]
Tady Samba, ten z 5TP
T3 hlavny brzdovy valec 19.05 mm,zdvih 36 mm
zadne prasiatko 22.2 mm
Priemer bubna 248.1 mm / vnutorny /
1200 / 1300 predne bubny vnutorny priemer 230.1 mm
prasiatko 22.2 mm
hrubka oblozenia 3.8 - 4.0 mm
Ostatne modely s bubnami vpredu :
priemer bubna 248.1 mm
prasiatko 23.81 mm
hrubka oblozenia 3.8 - 4.0 mm
Kotucove brzdy :
priemer valca brzdica 40.4 mm
priemer disku 277.0 mm
hrubka oblozenia 11.5 mm
Zadne bubny
priemer bubna 230.0 mm
prasiatko 17.46 mm
hrubka oblozenia 3.8 - 4.0 mm
zadne prasiatko 22.2 mm
Priemer bubna 248.1 mm / vnutorny /
1200 / 1300 predne bubny vnutorny priemer 230.1 mm
prasiatko 22.2 mm
hrubka oblozenia 3.8 - 4.0 mm
Ostatne modely s bubnami vpredu :
priemer bubna 248.1 mm
prasiatko 23.81 mm
hrubka oblozenia 3.8 - 4.0 mm
Kotucove brzdy :
priemer valca brzdica 40.4 mm
priemer disku 277.0 mm
hrubka oblozenia 11.5 mm
Zadne bubny
priemer bubna 230.0 mm
prasiatko 17.46 mm
hrubka oblozenia 3.8 - 4.0 mm