Díky za odpovědi a za nabídky, mám 4 šroub, takže Herbie píšu sz
Ale ještě k těm 15" koukám, že v příspěvku výš má právě 15" tak proč mi prodejce říkal, že to prostě jde jen s 16"???
Mám origo, ale převářky o 4cm rozšířené, ale to asi budu muset řešit až na místě.
A ještě jeden dotaz, je nějaký rozdíl v elementech, který se navaří do nápravy na štelovani výšky ty klasické a ty s hřebínkem?
Ty s tím hřebínkem mi připadají trochu jednodušší...
A ještě jeden dotaz, je nějaký rozdíl v elementech, který se navaří do nápravy na štelovani výšky ty klasické a ty s hřebínkem?
Ty s tím hřebínkem mi připadají trochu jednodušší...
dvě různá provedení téhož
výsledek je stejnej
jestli ti jde o náročnost přestavby
tak bych řekl, že je to srovnatelný jebání
Díky za odpovědi a za nabídky, mám 4 šroub, takže Herbie píšu sz
Ale ještě k těm 15" koukám, že v příspěvku výš má právě 15" tak proč mi prodejce říkal, že to prostě jde jen s 16"???
Mám origo, ale převářky o 4cm rozšířené, ale to asi budu muset řešit až na místě.
je to sice trochu "na knop", ale do klasických 15tek se to vejde
když to radikálně snížíš, tak stejně budeš spíš muset řešit jestli se ti vejde guma do blatníku než těhlice do disku
A ještě jeden dotaz, je nějaký rozdíl v elementech, který se navaří do nápravy na štelovani výšky ty klasické a ty s hřebínkem?
Ty s tím hřebínkem mi připadají trochu jednodušší...
dvě různá provedení téhož
výsledek je stejnej
jestli ti jde o náročnost přestavby
tak bych řekl, že je to srovnatelný jebání
Mno, pokud se náprava nezužuje [-o< [-o<
Myslíme to vwážně...;o) First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Tak mam zase dotaz ohledně zúženi přední ušatý nápravy dělal to tady někdo?
Koukal jsem, že když to říznu vedle držáku na převodku řízení, tak mě to vychází cca 4cm na každý straně, takže bych nemusel řezat ani držák převodky, ani držák tlumiče řízení, tak by to nemělo být tak hrozný, má někdo nějaký typy na co si dát ještě pozor?
Díky
Tak mam zase dotaz ohledně zúženi přední ušatý nápravy dělal to tady někdo?
Koukal jsem, že když to říznu vedle držáku na převodku řízení, tak mě to vychází cca 4cm na každý straně, takže bych nemusel řezat ani držák převodky, ani držák tlumiče řízení, tak by to nemělo být tak hrozný, má někdo nějaký typy na co si dát ještě pozor?
Díky
Tak mam zase dotaz ohledně zúženi přední ušatý nápravy dělal to tady někdo?
Koukal jsem, že když to říznu vedle držáku na převodku řízení, tak mě to vychází cca 4cm na každý straně, takže bych nemusel řezat ani držák převodky, ani držák tlumiče řízení, tak by to nemělo být tak hrozný, má někdo nějaký typy na co si dát ještě pozor?
Díky
Většinou se zužuje od středu, převaří se i držáky na placku apod, nejvíc co se dalo jsou 4”/10cm to vychází u starší nápravy bez sahají do plechů v podbezich. Torzky se jenom zahřátí a udělá se zahloubeni na šrouby
Myslíme to vwážně...;o) First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Díky hoši...
Tak teď přemýšlím, že si tu zúženou nápravu raději koupím, z hlediska toho, aby vše bylo rovný a bezpečně udělaný ( ne že bych si v tom nevěřil) ale když už to nabízejí za docela slušný peníze....
Takže se ještě zeptám:
O kolik zúženou nápravu mám koupit? 2" nebo 4" jde o to, že budu dávat snížené náboje a ty rozšíří stávající na právu o 1.5 cm na každé straně, přibližně... příští rok plánuju air ride, tak chci mít vše připraveno, diky
Vím že záleží na kolech atd, to se přizpůsobím, spíš jestli ty 4" už není moc, chci jen dostat snížené náboje plus air ride úplně na zem
Tak jestli má někdo zkušenost.