Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 05 čer 2006

yahoďák píše:ty hlavy jsou zrovna vyfocený tak, že není poznat jestli je dosedací rovina pro přárubu sání rovná nebo šikmo vůči ose válců...ale jestli Žanek tvrdí, že jsou 1500 (asi podle čísla?) tak jo,
číslo vůbec neberu v potaz :lol: - to hledat by mě nebavilo - prostě mrknu a vidím ........ jsi drzý čert
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvekod Krystof » 05 čer 2006

yahoďák píše:ty hlavy jsou zrovna vyfocený tak, že není poznat jestli je dosedací rovina pro přárubu sání rovná nebo šikmo vůči ose válců...


Myslím, že to vidno. Fotka je robená kolmo na dosadaciu plochu víka ventilov (hrana vľavo hore na fotke kolmo na stôl). Na štiftoch sacieho potrubia vidno, že plocha je naklonená doľava - štifty smerujú mimo kolmú os fotografie. Z hľadiska perspektívy je vzdialenosť tej spomenutej hrany a štiftov zanedbateľná (geometriu na VŠ som mal za 1, takže by to tak mohlo byť. :wink: , ale o motoroch sa bavte vy...)
Obrázek

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8714
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 05 čer 2006

asi jo, ale není to tak patrné, jak by bylo na pohledu natočeném o 90°- od příruby výfuku.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 05 čer 2006

Jardové - nejde jen o stupně - ta dosedací plocha se drobet liší i vzhledově a vzdálenost šteftíků je jiná od kraje díry :wink: . A 13ková hlava má zase menší vybrání na válec a tam je zase pěkně patrná tlouštka stěny mezi tím vybráním a dírou na šteft u 16ky je to tak cca 2,5mm u 13ky je to o 2mm víc - a to pozná člověk okem ohne problem.
Je to 15ka jednokanál a hotovo - jsem si jist 8)
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvekod Krystof » 05 čer 2006

Díki Žanku, ja som sa len vytešoval z praktického využitia axiometrie (nepliesť si to s axounometriou :wink: ). O motoroch toho viem tak akurát.. no v podstate nič. :roll:

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8714
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 05 čer 2006

Jardo, jde o stupně, kdyby bylo jasně vidět, že je dosedací plocha kolmá na dosedací plochu pro ventilové víko, tak je to jasná 12ka, kdyby šikmá tak se potom teprve můžeme dohadovat o rozdílech ve vybrání v řádu mm. :lol:

Ale podle všeho máš pravdu.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 05 čer 2006

Žanek píše:
Herbie píše:2) vypada to jako obycejny 1200 hlavy :)
hovno předsedo, jsou to hlavy na jednokanálovou 15/16ku :wink: a jsem ochoten se klidně vsadit :wink: - dvanáctkový jsou drobet jiný, tohle na dvanáctku nepasuje - když uvidím i fotku válce, tak ti řeknu jestli to je 15ka nebo 16ka - tak šup



když vidím ten silikon v sání tak je mi po ránu blujno


no ja si nevsim ze je to zkoseny
... a vůbec !

Uživatelský avatar
DuffY
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 818
Registrován: 07 lis 2006
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod DuffY » 25 dub 2007

Ahoj, mam v autě motor označný D 1502916, podle techničáku je to 1,3 ale já si myslim že to je 1,2. Poraďte mi prosím s čím skutečně jezdím. Díky

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19252
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 25 dub 2007

pokud nebylo číslo pozměněno, je to němec nebo mexiko 1200
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
DuffY
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 818
Registrován: 07 lis 2006
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod DuffY » 25 dub 2007

Díky, ještě jedna drobnost, lze tento motor vyměnit za 16ku bez úprav na vozidle? Neválí se někomu takovej motor přebytečnej doma?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19252
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 25 dub 2007

jde to bez větších problémů.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4466
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 25 dub 2007

DuffY píše:Ahoj, mam v autě motor označný D 1502916, podle techničáku je to 1,3 ale já si myslim že to je 1,2. Poraďte mi prosím s čím skutečně jezdím. Díky


Oni si tu totiž při přihlašování úředníci trochu pletli obchodní označení s kubaturou motoru. Např. VW 1300 (obchodní označení) se v 70tých letech dodával s motorem D (1200), což může být tento případ.
Nebo ho prostě někdo vyměnil.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvekod Šíša » 25 dub 2007

...tak u me se sekli jeste hure a jsem jedinej brouk v CR, mozna i na svete, keterj ma v technicaku pohanenou predni napravu(i prez dvojite upozorneni)...

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvekod Krystof » 25 dub 2007

Nie, nie si jediný. Ja mám to isté. A neriešim to. Na STK im to zatiaľ nevadilo.

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4466
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 09 srp 2007

sakra, někam jsem dobře uklidil odkazy. Potřebuju nějak časově určit jeden motor AB. Nemáte někdo nějakej link :?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19252
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 09 srp 2007

třináctka dvoukanál..tak okolo roku 71 a vejš?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19252
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 09 srp 2007

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4466
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 09 srp 2007

no tak tohle bych ještě věděl taky.
myslím takovouhle tabulku:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/chassisdating.php
jen po roce 1967
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19252
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 09 srp 2007

takže ABčko od srpna 70 do konce roku (srpna?) 72. Pak v souvislosti s ropnou krizí upekli motor AR s dvojitým předehřevem sání a termostaticky ovládaným zdvihem akcelerační pumpy.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
čáryfuk
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1434
Registrován: 15 srp 2006

Příspěvekod čáryfuk » 09 srp 2007

prak píše:no tak tohle bych ještě věděl taky.
myslím takovouhle tabulku:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/chassisdating.php
jen po roce 1967


tak jsem si díky tomuto odkazu konečně po roce :) potvrdil měsíc a rok výroby dědka vilíma
dík

#-o Type 1 M-Codes
a tohle značí co ????


Zpět na “Broučí fórum”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti