Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Odpovědět
Uživatelský avatar
halfsun
Příspěvky: 50
Registrován: 22 črc 2004
Bydliště: Bubenska 15, Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Cislo motoru

Příspěvek od halfsun »

Ahoj,

potreboval bych poradit: pri patecnim hledani dilu jsem znovu objevil motor, ktery jsem kdysi dostal vymontovany (a behem nekolika let na nej uplne zapomnel), ale nevim co je to za motor. Muzete mi poradit podle cisla motoru (bez pismen 6242133 na bloku motoru) co je to zac ? A nebo nejaky odkaz.

Diky
VETERÁNSKÉ ROJENÍ
Lobeč

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

motor má sání se šikmými dosedacími plochami, takže jsem to odhadl na jednokanál 1300-1500, vzhledem k tomu starýmu číslu teda spíš na 1500. Je tam spojka 180mm a nějakej německej ne-VW rozdělovač.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
halfsun
Příspěvky: 50
Registrován: 22 črc 2004
Bydliště: Bubenska 15, Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Cislo motoru

Příspěvek od halfsun »

..take jsem hned v patek v noci surfoval na netu, ale zadny seznam cisel motoru s rokama vyroby a obsahem jsem nenasel. Pouze na (tusim ze -the samba) jsem nasel cisla VIn a k nim prirazeny roky a take prislusne montovane motory. Podle toho by to mel byt rok 1962 - 1963 (je to ale bez zaruky).
VETERÁNSKÉ ROJENÍ
Lobeč

Pavel.pl
plameňák fóra flat4.org
Příspěvky: 28
Registrován: 02 bře 2004
Bydliště: praha,3,

Příspěvek od Pavel.pl »

podle chytry knihy by to mel byt 1.2l 25kw ,vyrobeny mezi 1.8.1961az 31.12.1961. plamenak.
dedek58

Uživatelský avatar
halfsun
Příspěvky: 50
Registrován: 22 črc 2004
Bydliště: Bubenska 15, Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Cislo motoru

Příspěvek od halfsun »

Fakt 1,2 l 25 kW ? Ale nohu pro dynamo ma uz sroubovanou. Zatim jsem si myslel, ze tyhle stary motory do 30 kW maji nohu dynama soucasti bloku ? Ale brouci motor to je ne ?

halfsun
VETERÁNSKÉ ROJENÍ
Lobeč

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

nene, pavel udal výkon v kW: 25kW=34k. Pevnou nohu měly motory 25k a 30 k.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8946
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

jestli má šikmé dosedací pochy sání, tak to nemůže být 1200, takže to znamená, že je číslo přeraženo....
Pro definitivní identifikaci, jestli je to 1,3 nebo 1,5 bude třeba sundat makovici....

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Už pol hodiny požívam tlačítko hľadať, ale aj tak sa mi nepodarilo nájsť zoznam, ktorý by mi pomohol identifikovať motor s číslom 9569746. Skúste mi, prosím, pomôcť. Vďaka.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Krystof píše:Už pol hodiny požívam tlačítko hľadať, ale aj tak sa mi nepodarilo nájsť zoznam, ktorý by mi pomohol identifikovať motor s číslom 9569746. Skúste mi, prosím, pomôcť. Vďaka.
udělej fotku - ukaž mi ji - a já ti to řeknu :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Nevidel som to naživo, a mám len takúto fotku. Neviem, či z nej niečo vyčítaš. Keby si ju chcel v plnom rozlíšení, pošlem Ti ju mailom.
Obrázek

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

mno kdyby byl sundanej aspoň jeden chobot tak ti to řeknu přesně, ale i tak a s ohledem na to číslo bych řek, že to je prostě nejběžnější motor. tzn. 1200ccm 34Ps
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Dík, ale to mi moc nepomôže :cry:
Práve preto sa pýtam, lebo evidujem, že kdesi sa nachádzala nejaká tabuľka... A neviem ten odkaz znovu nájsť. Keby som ten motor videl lepšie, tak by som bol múdrejší aj ja. :wink:

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

O tomto viem, ale ja by som práve potreboval od 67 vyššie (zrejme). Ale vďaka, už to neriešme. Do pol hodiny by som to mal vedieť naisto.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Krystof píše:O tomto viem, ale ja by som práve potreboval od 67 vyššie (zrejme). Ale vďaka, už to neriešme. Do pol hodiny by som to mal vedieť naisto.
od 67výš tam musí být byť nějaký písmeno před tím číslem - 100%ně
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13945
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

tady neni co resit panove
1200 34HP

nema-li pismeno a neni-li cislo prebrusovane
tak to nic jinyho bejt nemuze
protoze 30-tka to neni urcite :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13945
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

podle knihy Dokumentace - H.R. Etzold
by cislo motoru odpovidalo breznu/dubnu 65

protoze v kvetnu tady je uvedeny cislo 9623350
od srpna 65 nove cislovani D0000001
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Herbie pravdu má. 1200/34HP, vraj 60.000 po generálke. Ale nevie to zdokumentovať. Takže :roll: ...
Ďakujem vám za pomoc.
Mimochodom, síce trochu OT, ale naskytla sa možnosť tohto auta ako darcu orgánov. Dovezené z Oesterreichu, o motore už viete, podvozok je vystriekaný gumoasfaltom, z vnútra len povrchová hrdza na klasických miestach (pri pedáloch, jened prah prehrdzavený dosť silno, druhý len v počiatkoch. Špičky vpredu aj vzadu hrdzavejú, ale nie sú ešte skrz. Karoséria zodpovedajúca veku, ale nezbastlená. Pôvodný interiér nemec 1973, veľmi zachovalé sedačky (sú vonku z auta, boli používané iné), palubná doska ešte z originálnou záslepkou diery na autorádio. Sú k tomu ešte 2 páry predných blatníkov s patinkou ale neprehrdzavené a nepokrivené, jeden pár dverí, komplet celá sada skiel (zachovalé), štyri skoro nejazdené zimné gumy s diskami a štyri letné tak 80% + disky a ešte krabica prkotín k tomu. To celé za 30t Sk. Som sysel začiatočník opatrný. Tak skúste poraďiť.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

mě by zaujimala tá paľubovka :-)

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

OK, tak zopár ďalších foto. Len mám pocit, že by to už malo byť v inom topicu...
Obrázek
Obrázek

Odpovědět