tlumice pro snizovatelnou napravu
ty tlumiče jsou pro svarovany podvozky na míru na ktere se pak davaji laminatove kary i buggyny.no a jelikož jsou dosti krátke musel jsem udelat uchycení s vokem.Výpočtem to odskoušeno nebylo ale par chytrych a praxii poznamenanych strojařu kyvlo na to ze to vydrží i pulmetrovou jamu tyto tlumice maji vlastni stelovani tvrdosti a jejich zpravnou vysku dosteluji tím spešl uchycenim.Autiko je v pokročile renovaci a tak pocity z jizdy jeste zadne nejsou
...neni lepší a horší...
...olejovej je technologie klasická...plyňák je technologie moderní...
...jedná se vesměs o to...že oleják je komfortnější..pohodlnější...
...plyňák je tvrdší...ale zase má auto mírě sportovnější charakter...
...je to podle vkusu každého soudruha tak nějak...
...olejovej je technologie klasická...plyňák je technologie moderní...
...jedná se vesměs o to...že oleják je komfortnější..pohodlnější...
...plyňák je tvrdší...ale zase má auto mírě sportovnější charakter...
...je to podle vkusu každého soudruha tak nějak...
You can't win 'em all...
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Ak som to dobre pochopil tak 5s je stary cap a nechce sa prisposobovat novym modernym lepsim veciam a preto mu vsetko moderne vadi.Preto aj furt zhana stare veci.Napriklada vid aj jeho auto.Starsie ako on sam
ok a cerveny KONI tlmic je potom aky?
ok a cerveny KONI tlmic je potom aky?
Naposledy upravil(a) Sesto dne 16 říj 2008, celkem upraveno 1 x.
...KONI cajky sou myslim řazený jako žlutá verze street(tvrdší než serie...sportovní charakter...kompromis mezi sportem a pohodlím)...no a červený?...červený sou nekompromisní sportovní tlumiče...prakticky nejvyšší level...maximálně sport...minimálně pohodlí...
...5š má poměrně festovně "našponovanej podvozek"...urethanový tlumící gumy...pevnější stabilizátory...proto zvolil mírně měkčí tlumič...a ve výsledku dosáh pro něj optimálního poměru pro ČR silnice...
...5š má poměrně festovně "našponovanej podvozek"...urethanový tlumící gumy...pevnější stabilizátory...proto zvolil mírně měkčí tlumič...a ve výsledku dosáh pro něj optimálního poměru pro ČR silnice...
You can't win 'em all...