Jak vyndat saharu z auta bez vyndání motoru
Jak vyndat saharu z auta bez vyndání motoru
Jde to vůbec? A jak, mam všechnoi vyndaný a ted nevim co se saharou
...ted to vypadá asi takhle:
...ted to vypadá asi takhle:
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
harmonika je povolená, ale visí tam, jinak ty šrouby po stranách už jsou, ty ze předu jak vidíš taky, ty a smaý zezádu na pravo taky, ty co jsou na levo za saharou, tam se asi těžko dá dostat, přes domeček,
...předpokládam že těhlech osm šroubů drží klapky a bez jejich povolení to nepujde ven
...kdo poradí? plís
...předpokládam že těhlech osm šroubů drží klapky a bez jejich povolení to nepujde ven
...kdo poradí? plís
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Pokud máš všechno odháklé, tak jediný problém je citlivě se vyhnout olejovému chladiči (trochu to pruží). Pokud někdo zezadu neboural, nebo neměnil silentbloky na převodovce, čímž by změnil geometrii, mělo by to jít. Měl jsem to takto venku, ale v jednokanálové dvanáctce (chladič uvnitř). V nejhorším zkus povolit chladič.
To sesto: myslím, že lesklé šrouby v motoru nejsou až tak důležité
To sesto: myslím, že lesklé šrouby v motoru nejsou až tak důležité
- brzi.2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 12 pro 2005
- Bydliště: Plzeň-jih
- Kontaktovat uživatele:
Hrozná práce takhle odstrojovat.
Právě mám motor před sezonou venku,příprava a lakovna.
Saharu sundáš i s klapkama,povol saharu v pravo a v levo z čela na každé str. jeden 6tka šroubek,jen ne straně kde je termostat přizvedni saharu a táhlo termostatu je zajištěno zásekovou podložkou. pak ji sundáš, ale ten chladič bude taky brutus.Ten drží 3 šroby na který se pořádně nedostaneš.
Právě mám motor před sezonou venku,příprava a lakovna.
Saharu sundáš i s klapkama,povol saharu v pravo a v levo z čela na každé str. jeden 6tka šroubek,jen ne straně kde je termostat přizvedni saharu a táhlo termostatu je zajištěno zásekovou podložkou. pak ji sundáš, ale ten chladič bude taky brutus.Ten drží 3 šroby na který se pořádně nedostaneš.
Mno, Lugene, to co jsi začal je pěknej voser. Hádám, že by se i v tuto chvíli vyplatilo torzo motoru vyndat a pokračovat s tím venku. Nejen že Tě čeká ještě masáž kloubů při demontáži sahary, ale zejména megapruda při montáži. Tak to promysli
p.s. vyndat a zandat motor je sice práce, ale ne tak strašná jako to, do čeho ses pustil
p.s. vyndat a zandat motor je sice práce, ale ne tak strašná jako to, do čeho ses pustil
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
než jsi tohle všechno rozebral, už bys měl motor nejméně dvakrát vyndanej. Stejně půjde ven, tak snad není co řešit. Na vyndání přece nepotřebuješ žádné další místo. Měnil jsem motor i před panelákem, nic na tom není.
A jestli půjde na základnu, hoď ho do batohu a odnes ho tam. Odstrojenej se vejde i do kufru Brouka (67+).
A jestli půjde na základnu, hoď ho do batohu a odnes ho tam. Odstrojenej se vejde i do kufru Brouka (67+).
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
A když už to máš takto rozebrané, už ani nebudeš muset tolik zvedat auto. Až motor šoupneš na zem, půjde ti bouda pěkně sundat a chladič pak také.
Před tím je třeba samozřejmě zespodu odšroubovat vlnovec. Zvrchu se ségrovka sundavá blbě a můžeš to zohybat.
Před tím je třeba samozřejmě zespodu odšroubovat vlnovec. Zvrchu se ségrovka sundavá blbě a můžeš to zohybat.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- brzi.2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 12 pro 2005
- Bydliště: Plzeň-jih
- Kontaktovat uživatele:
Ségrovku jsem sundal jednou pařátou.otáčet, otáčet,prt a je dole.prak píše:A když už to máš takto rozebrané, už ani nebudeš muset tolik zvedat auto. Až motor šoupneš na zem, půjde ti bouda pěkně sundat a chladič pak také.
Před tím je třeba samozřejmě zespodu odšroubovat vlnovec. Zvrchu se ségrovka sundavá blbě a můžeš to zohybat.
Je to opravdu to co drží saharu, až na 2 šrouby z čel sahary.Tych 8 šroubů které drží klapky neřešit, povolej se až na světle.
vyndat motor snažší.