Jak vyndat saharu z auta bez vyndání motoru

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Jak vyndat saharu z auta bez vyndání motoru

Příspěvek od Lugen »

Jde to vůbec? A jak, mam všechnoi vyndaný a ted nevim co se saharou

...ted to vypadá asi takhle:

Obrázek
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Uz si to nepamatam presne.
Ale urcite zospodu afta treba uvolnit termostat (taka harmonika)
Taktiez asi budes musiet dat dole plechy a nasavanie aby si sa dostal k sroubom na saharu.
A po bokoch a zo zadu su dalsie srouby a malo by to ist von.

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

harmonika :) je povolená, ale visí tam, jinak ty šrouby po stranách už jsou, ty ze předu jak vidíš taky, ty a smaý zezádu na pravo taky, ty co jsou na levo za saharou, tam se asi těžko dá dostat, přes domeček,
...předpokládam že těhlech osm šroubů drží klapky a bez jejich povolení to nepujde ven :(

...kdo poradí? plís
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

"harmoniku" je třeba odšroubovat - chyť tyčku do kleští a měla by povolit normálně rukou - jinak už jednou jsem říkal že je možná jednodušší vyndat motor :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Veru Veru
Lepsie vybrat motor a vcetko sfachat.
Takto nieje priestor na pracu a secko zavadza

Daj to secko pekne dole, vypieskovat a nastriekat.
Motor zober na WAPku a pekne vystriekaj
Nove srauby lesknuce sa a tak.Ved zacina sezoona :lol:

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2488
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Pokud máš všechno odháklé, tak jediný problém je citlivě se vyhnout olejovému chladiči (trochu to pruží). Pokud někdo zezadu neboural, nebo neměnil silentbloky na převodovce, čímž by změnil geometrii, mělo by to jít. Měl jsem to takto venku, ale v jednokanálové dvanáctce (chladič uvnitř). V nejhorším zkus povolit chladič.

To sesto: myslím, že lesklé šrouby v motoru nejsou až tak důležité :wink:

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

Ted vyndani motoru neni prostor, to se udela na zakladne, ale Jelikož Herbie ma ještě na práci svoje tak, já to zatim tak nějakl připravuju
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
brzi.2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2000
Registrován: 12 pro 2005
Bydliště: Plzeň-jih
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od brzi.2 »

Hrozná práce takhle odstrojovat.
Právě mám motor před sezonou venku,příprava a lakovna.
Saharu sundáš i s klapkama,povol saharu v pravo a v levo z čela na každé str. jeden 6tka šroubek,jen ne straně kde je termostat přizvedni saharu a táhlo termostatu je zajištěno zásekovou podložkou. pak ji sundáš, ale ten chladič bude taky brutus.Ten drží 3 šroby na který se pořádně nedostaneš.

Uživatelský avatar
brzi.2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2000
Registrován: 12 pro 2005
Bydliště: Plzeň-jih
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od brzi.2 »

:?
Naposledy upravil(a) brzi.2 dne 21 bře 2006, celkem upraveno 2 x.

simak
leštič starých součástek
Příspěvky: 926
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: asinus mundi

Příspěvek od simak »

Mno, Lugene, to co jsi začal je pěknej voser. Hádám, že by se i v tuto chvíli vyplatilo torzo motoru vyndat a pokračovat s tím venku. Nejen že Tě čeká ještě masáž kloubů při demontáži sahary, ale zejména megapruda při montáži. Tak to promysli :)

p.s. vyndat a zandat motor je sice práce, ale ne tak strašná jako to, do čeho ses pustil :)

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

no jediny co ti tam muze vadit je skutecne domecek pro chladic
jinak by to melo jit vydolovat(nezapomen rozebrat ten domecek zezadu)

maximalne ti budou vadit jeste drzaky zadni kapoty
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

je fakt ze na 1200 s chladicem v sahare se to dela vyrazne lepe
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

...jak jsem řek je to taková předpříprava, zpátky se to bude dávat už na vyndanej motor.

...držáky vadit nebudou, když jsem sundaval kapotu tak jsem to sundal i s držákama

...jen mi vubec neni jasný jak se rozebírá domeček s chladičem...

Obrázek
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

sklada se ze 3 dilu
- cela sahara
- trojuhelnïkovej kryt
- odfuk zkrz zadni plech
... a vůbec !

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

než jsi tohle všechno rozebral, už bys měl motor nejméně dvakrát vyndanej. Stejně půjde ven, tak snad není co řešit. Na vyndání přece nepotřebuješ žádné další místo. Měnil jsem motor i před panelákem, nic na tom není.
A jestli půjde na základnu, hoď ho do batohu a odnes ho tam. Odstrojenej se vejde i do kufru Brouka (67+).
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

A když už to máš takto rozebrané, už ani nebudeš muset tolik zvedat auto. Až motor šoupneš na zem, půjde ti bouda pěkně sundat a chladič pak také.
Před tím je třeba samozřejmě zespodu odšroubovat vlnovec. Zvrchu se ségrovka sundavá blbě a můžeš to zohybat.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

řečeno slovy klasika "stačí bouchnout pořádně dveřma a motor vypadne spodem" [smilie=whistle.gif]

Uživatelský avatar
psycho
pro známé: psyxo
Příspěvky: 480
Registrován: 26 zář 2005
Bydliště: Prešporok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od psycho »

brzi.2 píše: Právě mám motor před sezonou venku,příprava a lakovna.
jo jo,tak na to sa chystam vo stvrtok,uz sa neviem dockat az ho nahodim nazad vynoveny :twisted:

Uživatelský avatar
brzi.2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2000
Registrován: 12 pro 2005
Bydliště: Plzeň-jih
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od brzi.2 »

psycho píše:
brzi.2 píše: Právě mám motor před sezonou venku,příprava a lakovna.
jo jo,tak na to sa chystam vo stvrtok,uz sa neviem dockat az ho nahodim nazad vynoveny :twisted:
vynovený ho mam, jen foto z galerky se mě zas nedaří vložit.

Uživatelský avatar
brzi.2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2000
Registrován: 12 pro 2005
Bydliště: Plzeň-jih
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od brzi.2 »

prak píše:A když už to máš takto rozebrané, už ani nebudeš muset tolik zvedat auto. Až motor šoupneš na zem, půjde ti bouda pěkně sundat a chladič pak také.
Před tím je třeba samozřejmě zespodu odšroubovat vlnovec. Zvrchu se ségrovka sundavá blbě a můžeš to zohybat.
Ségrovku jsem sundal jednou pařátou.otáčet, otáčet,prt a je dole.
Je to opravdu to co drží saharu, až na 2 šrouby z čel sahary.Tych 8 šroubů které drží klapky neřešit, povolej se až na světle.
vyndat motor snažší. :)

Zamčeno