Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
bufík
[smilie=spinning.gif] Halooo já mám návod na montáž bufíku (v němčině) a marně se to snažím dostat do galerie. [smilie=computermad.gif] [smilie=smashfreakb.gif] Pokud máte někdo zájem pošlu mailem - to umím
Broukator@seznam.cz 8)
Broukator@seznam.cz 8)
Broukům zdar! http://www.vwwest.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak plním slib a něco sem dávám. Je to focený dneska odpoledne a to nebylo nic moc světlo. Takže to podle toho taky vypadá.Šíša píše:ok, vsak mi rikaj "zkrat"
Kdyztak i s navodem, at vime, jak to funguje(jake kroky a pod). ikdyz i to schema by bodlo
Návod jsem našel ale má ho jeden háček. Je to v PDF-ku a nevím jak z toho vyjmout tu správnou stránku.
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Nemá prosím někdo schéma na bufík PAL 3COB1?
V sobotu jsem instaloval bufík (tatrovácký) do busa pod podlahu a nějak si nepamatuji zapojení, jak to bylo v předchozím busu.
Na ftp jsem to taky nenašel.
Je tam svorkovnice na 5 drátů.
Dík.
V sobotu jsem instaloval bufík (tatrovácký) do busa pod podlahu a nějak si nepamatuji zapojení, jak to bylo v předchozím busu.
Na ftp jsem to taky nenašel.
Je tam svorkovnice na 5 drátů.
Dík.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Dík.
Mám to sice už zapojené, ale to schémátko se hodí.
Nepíšou tam něco o seřízení čerpadla benzínu? Je tam nějaký šroubeček na memránku.
Zdá se mi, že to dost čoudí, tak jestli to nemá moc benzínu.
Mám to sice už zapojené, ale to schémátko se hodí.
Nepíšou tam něco o seřízení čerpadla benzínu? Je tam nějaký šroubeček na memránku.
Zdá se mi, že to dost čoudí, tak jestli to nemá moc benzínu.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Tady by mohlo něco u šroubku a membrance byt pracuje to stejnem principu http://sestsettrojka.euweb.cz/topeni.htmVW181 píše:Dík.
Mám to sice už zapojené, ale to schémátko se hodí.
Nepíšou tam něco o seřízení čerpadla benzínu? Je tam nějaký šroubeček na memránku.
Zdá se mi, že to dost čoudí, tak jestli to nemá moc benzínu.
O šroubku tam nepíšou nic,je to jen novodobá knížka o 603ce obecně a náhodou tam to schema je spolu s el. schematem atp. Teď jsem si topení 3COB1 opatřil a ne a ne topit, svíčka žhaví, větrák větrákuje, tepelná pružinka taky dělá co má ale čerpadlo mi stávkuje, nesaje a netlačí...Když ho zapojím natvrdo na 12V na baterii tak při rozebrání je patrná snaha o funkci ale jinak nejede. Když sací hadičku naplním benzínem a zdvihnu ji, tak malinko jde čůrek benzínu výtokovou tryskou, natlakování sání injekční stříkačkou taky nepomohlo, když tlak opadl zase přestalo dávat. To že by si nacuclo ze skleničky benzín a špriclo ho tryskou ven samo nehrozí, na ten šroubek jsem radši zatím nesahal abych to nezkur... víc než je to teď, nějaký nápad?
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Já měl stejný problém a pomohlo rozebrání a vyčištění toho čerpadla.Thomas píše:O šroubku tam nepíšou nic,je to jen novodobá knížka o 603ce obecně a náhodou tam to schema je spolu s el. schematem atp. Teď jsem si topení 3COB1 opatřil a ne a ne topit, svíčka žhaví, větrák větrákuje, tepelná pružinka taky dělá co má ale čerpadlo mi stávkuje, nesaje a netlačí...Když ho zapojím natvrdo na 12V na baterii tak při rozebrání je patrná snaha o funkci ale jinak nejede. Když sací hadičku naplním benzínem a zdvihnu ji, tak malinko jde čůrek benzínu výtokovou tryskou, natlakování sání injekční stříkačkou taky nepomohlo, když tlak opadl zase přestalo dávat. To že by si nacuclo ze skleničky benzín a špriclo ho tryskou ven samo nehrozí, na ten šroubek jsem radši zatím nesahal abych to nezkur... víc než je to teď, nějaký nápad?
Byl tam pěkný bordel!
Taky mělo vliv potočit s tím šroubečkem, má to zřejmě vliv na funkci čerpadla, proto mě zajímalo, jak se má správně nastavit?
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Něco podobného s tou renovací motoru a topení chystám taky,je vůbec při provozu jaro-podzim u busíka bufík eberspacher potřeba? mám ho tam nainstalovaný a přemýšlím o jeho vyoperování-vypadá jak luftwafebomba a mám z něj divnej pocit...Pětišroub píše:já to taky odpískal - po výměně výfuku a přetěsnění foukací soustavy to topí docela dobře
nestačí pak do obytného buse takové to plynové žhavítko -strká se do stanů.Teda,když bude v noci kláda..
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
VW181 píše:Já měl stejný problém a pomohlo rozebrání a vyčištění toho čerpadla.Thomas píše:O šroubku tam nepíšou nic,je to jen novodobá knížka o 603ce obecně a náhodou tam to schema je spolu s el. schematem atp. Teď jsem si topení 3COB1 opatřil a ne a ne topit, svíčka žhaví, větrák větrákuje, tepelná pružinka taky dělá co má ale čerpadlo mi stávkuje, nesaje a netlačí...Když ho zapojím natvrdo na 12V na baterii tak při rozebrání je patrná snaha o funkci ale jinak nejede. Když sací hadičku naplním benzínem a zdvihnu ji, tak malinko jde čůrek benzínu výtokovou tryskou, natlakování sání injekční stříkačkou taky nepomohlo, když tlak opadl zase přestalo dávat. To že by si nacuclo ze skleničky benzín a špriclo ho tryskou ven samo nehrozí, na ten šroubek jsem radši zatím nesahal abych to nezkur... víc než je to teď, nějaký nápad?
Byl tam pěkný bordel!
Taky mělo vliv potočit s tím šroubečkem, má to zřejmě vliv na funkci čerpadla, proto mě zajímalo, jak se má správně nastavit?
Prispejem svojou troskou do mlyna. Riesil som teplo v brouku minuly rok a mal som k dispozicii dva benzinove bufiky. Jeden (zial momentalne neviem zistit presny typ a oznacenie) z T603 a druhy z T613. Rozdiel medzi nimi bol v tom, ze privod paliva do bufika z T603-jky bol samospadom a bez cerpadla. Pri T613-ke (BN4) je uz cerpadlo, ktore je ovladane impulzatorom z rotora ventilatora, t.j. cim rychlejsie sa ventilator toci, tym viac paliva cerpadlo dava, tzn. viac tepla (membranove cerpadlo "tika" rychlejsie). Cize membranove palivove cerpadlo pri samospadovom bufiku nema zmysel, pretoze niet odkial brat impulzy.
Chcel som tym vlastne povedat, ze kombinacia bufik T603 a membranove cerpadlo s nejakym externym prerusovacom by mozno mohla zafungovat??? (to este nemam odskusane)
A home is not a house