Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Odpovědět
Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvek od Šíša »

ok, vsak mi rikaj "zkrat" :lol:

Kdyztak i s navodem, at vime, jak to funguje(jake kroky a pod). ikdyz i to schema by bodlo

Pipkoun
Příspěvky: 68
Registrován: 23 led 2007
Bydliště: Katovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipkoun »

Návod-co to je? To se maže na chleba? :o Schéma nějak nemůžu najít, :cry: takže až ho najdu, hned ho sem šoupnu. :wink:

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvek od Šíša »

navod :lol: treba to, co jsem sem dal jako odkaz na to z trabose, proste ja je rad ctu a abych mel predstavu funkcnosti ... ale schema postaci to jo :wink:

Uživatelský avatar
Broukator
Příspěvky: 38
Registrován: 22 pro 2005
Bydliště: Tachov

bufík

Příspěvek od Broukator »

[smilie=spinning.gif] Halooo já mám návod na montáž bufíku (v němčině) a marně se to snažím dostat do galerie. [smilie=computermad.gif] [smilie=smashfreakb.gif] Pokud máte někdo zájem pošlu mailem - to umím :weedman:
Broukator@seznam.cz 8)
Broukům zdar! http://www.vwwest.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvek od Šíša »

do brouka? vsiska@centrum.cz

danke

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 830
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vako »

Tak je to tu pokope, vyfuk je vedeny dole do podlahy ako bola rezerva a teplo vedene hadicou po boku kufra z bufika do kabiny. Zial ani vyfuk, ani privod tepla do kabiny som nenafotil, ked som to cele zlozil.. funguje to spickovo
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Pipkoun
Příspěvky: 68
Registrován: 23 led 2007
Bydliště: Katovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipkoun »

Šíša píše:ok, vsak mi rikaj "zkrat" :lol:

Kdyztak i s navodem, at vime, jak to funguje(jake kroky a pod). ikdyz i to schema by bodlo
Tak plním slib a něco sem dávám. Je to focený dneska odpoledne a to nebylo nic moc světlo. Takže to podle toho taky vypadá. :oops:
Návod jsem našel ale má ho jeden háček. Je to v PDF-ku a nevím jak z toho vyjmout tu správnou stránku. :cry:

Obrázek

Obrázek

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvek od Šíša »

Bud sis tahni treba Adobe Reader 7 a tam to normalne oznacis a zkopirujes treba jako obrazek, pote postup uz je stejny.

A nebo to posli...

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Nejaka fotecka co som nasiel na bufik
Obrázek

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VW181 »

Nemá prosím někdo schéma na bufík PAL 3COB1?
V sobotu jsem instaloval bufík (tatrovácký) do busa pod podlahu a nějak si nepamatuji zapojení, jak to bylo v předchozím busu. :roll:
Na ftp jsem to taky nenašel.
Je tam svorkovnice na 5 drátů.
Dík.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Thomas
Příspěvky: 28
Registrován: 30 srp 2007

Příspěvek od Thomas »

Asi jdu s křížkem po funuse ale tady je schemátko topení 3COB1...z knížky o t603
Obrázek
Obrázek

Thomas
Příspěvky: 28
Registrován: 30 srp 2007

Příspěvek od Thomas »

Jo chybí na začátku jedno w pac mi to nedovolí vložit odkaz obrazku...

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8946
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

upravil jsem Ti to...díky za schema.
Obrázek

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VW181 »

Dík.
Mám to sice už zapojené, ale to schémátko se hodí. :lol:
Nepíšou tam něco o seřízení čerpadla benzínu? Je tam nějaký šroubeček na memránku.
Zdá se mi, že to dost čoudí, tak jestli to nemá moc benzínu.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
Volcom
Příspěvky: 69
Registrován: 25 črc 2007
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Volcom »

VW181 píše:Dík.
Mám to sice už zapojené, ale to schémátko se hodí. :lol:
Nepíšou tam něco o seřízení čerpadla benzínu? Je tam nějaký šroubeček na memránku.
Zdá se mi, že to dost čoudí, tak jestli to nemá moc benzínu.
Tady by mohlo něco u šroubku a membrance byt pracuje to stejnem principu http://sestsettrojka.euweb.cz/topeni.htm

Thomas
Příspěvky: 28
Registrován: 30 srp 2007

Příspěvek od Thomas »

O šroubku tam nepíšou nic,je to jen novodobá knížka o 603ce obecně a náhodou tam to schema je spolu s el. schematem atp. Teď jsem si topení 3COB1 opatřil a ne a ne topit, svíčka žhaví, větrák větrákuje, tepelná pružinka taky dělá co má ale čerpadlo mi stávkuje, nesaje a netlačí...Když ho zapojím natvrdo na 12V na baterii tak při rozebrání je patrná snaha o funkci ale jinak nejede. Když sací hadičku naplním benzínem a zdvihnu ji, tak malinko jde čůrek benzínu výtokovou tryskou, natlakování sání injekční stříkačkou taky nepomohlo, když tlak opadl zase přestalo dávat. To že by si nacuclo ze skleničky benzín a špriclo ho tryskou ven samo nehrozí, na ten šroubek jsem radši zatím nesahal abych to nezkur... víc než je to teď, nějaký nápad?

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VW181 »

Thomas píše:O šroubku tam nepíšou nic,je to jen novodobá knížka o 603ce obecně a náhodou tam to schema je spolu s el. schematem atp. Teď jsem si topení 3COB1 opatřil a ne a ne topit, svíčka žhaví, větrák větrákuje, tepelná pružinka taky dělá co má ale čerpadlo mi stávkuje, nesaje a netlačí...Když ho zapojím natvrdo na 12V na baterii tak při rozebrání je patrná snaha o funkci ale jinak nejede. Když sací hadičku naplním benzínem a zdvihnu ji, tak malinko jde čůrek benzínu výtokovou tryskou, natlakování sání injekční stříkačkou taky nepomohlo, když tlak opadl zase přestalo dávat. To že by si nacuclo ze skleničky benzín a špriclo ho tryskou ven samo nehrozí, na ten šroubek jsem radši zatím nesahal abych to nezkur... víc než je to teď, nějaký nápad?
Já měl stejný problém a pomohlo rozebrání a vyčištění toho čerpadla.
Byl tam pěkný bordel! :roll:
Taky mělo vliv potočit s tím šroubečkem, má to zřejmě vliv na funkci čerpadla, proto mě zajímalo, jak se má správně nastavit?
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
gitan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 283
Registrován: 25 zář 2005
Bydliště: LBC

Příspěvek od gitan »

Pětišroub píše:já to taky odpískal - po výměně výfuku a přetěsnění foukací soustavy to topí docela dobře
Něco podobného s tou renovací motoru a topení chystám taky,je vůbec při provozu jaro-podzim u busíka bufík eberspacher potřeba? mám ho tam nainstalovaný a přemýšlím o jeho vyoperování-vypadá jak luftwafebomba a mám z něj divnej pocit... :shock:
nestačí pak do obytného buse takové to plynové žhavítko -strká se do stanů.Teda,když bude v noci kláda..
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident SudetenbuslandmanschaftuObrázek

Uživatelský avatar
Peter
Příspěvky: 193
Registrován: 05 dub 2004
Bydliště: Žilina - SK

Příspěvek od Peter »

VW181 píše:
Thomas píše:O šroubku tam nepíšou nic,je to jen novodobá knížka o 603ce obecně a náhodou tam to schema je spolu s el. schematem atp. Teď jsem si topení 3COB1 opatřil a ne a ne topit, svíčka žhaví, větrák větrákuje, tepelná pružinka taky dělá co má ale čerpadlo mi stávkuje, nesaje a netlačí...Když ho zapojím natvrdo na 12V na baterii tak při rozebrání je patrná snaha o funkci ale jinak nejede. Když sací hadičku naplním benzínem a zdvihnu ji, tak malinko jde čůrek benzínu výtokovou tryskou, natlakování sání injekční stříkačkou taky nepomohlo, když tlak opadl zase přestalo dávat. To že by si nacuclo ze skleničky benzín a špriclo ho tryskou ven samo nehrozí, na ten šroubek jsem radši zatím nesahal abych to nezkur... víc než je to teď, nějaký nápad?
Já měl stejný problém a pomohlo rozebrání a vyčištění toho čerpadla.
Byl tam pěkný bordel! :roll:
Taky mělo vliv potočit s tím šroubečkem, má to zřejmě vliv na funkci čerpadla, proto mě zajímalo, jak se má správně nastavit?

Prispejem svojou troskou do mlyna. Riesil som teplo v brouku minuly rok a mal som k dispozicii dva benzinove bufiky. Jeden (zial momentalne neviem zistit presny typ a oznacenie) z T603 a druhy z T613. Rozdiel medzi nimi bol v tom, ze privod paliva do bufika z T603-jky bol samospadom a bez cerpadla. Pri T613-ke (BN4) je uz cerpadlo, ktore je ovladane impulzatorom z rotora ventilatora, t.j. cim rychlejsie sa ventilator toci, tym viac paliva cerpadlo dava, tzn. viac tepla (membranove cerpadlo "tika" rychlejsie). Cize membranove palivove cerpadlo pri samospadovom bufiku nema zmysel, pretoze niet odkial brat impulzy.
Chcel som tym vlastne povedat, ze kombinacia bufik T603 a membranove cerpadlo s nejakym externym prerusovacom by mozno mohla zafungovat??? (to este nemam odskusane)
A home is not a house

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Zajtra idem kuknut na jeden bufik pre TYP3.Viete povedat na co si mam davat bacha a co dokladne skontrolovat?Pnako vravel ze je ktomu komplet elektrika plechy a cerpadlo.
Dik
Sesto

Odpovědět