Dovoz brouka ze zahraničí
to, co je zakroužkované nahoře znamená, že spolkový úřad pro fárání povoluje mít číslo podvozku pod sedačkou, alespoň tak tomu rozumím.
Tedy volně přeloženo, "V souladu s všeobecnými podmínkami pro provoz vozidel souhlasí spolkový úřad ježdění, že - narozdíl od paragrafu blabla - je číslo podvozku uvedené na tunelu pod zadními sedačkami"
takže o nějaké evropské homologaci ani prd
naopak u toho druhého scanu je zakroužkovaná část, která říká, že vozidlo je shodné se schváleným/homologovaným autem, tedy jakési prohlášení o shodě, evidované pod číslem G363, nebo jak. To, že se odvolávají v obou scanech na stejnou normu je shoda náhodná, nikoliv určující. Jako by se u nás v techničáku odvolávali na zákon o pozemních komunikacích.
Tedy volně přeloženo, "V souladu s všeobecnými podmínkami pro provoz vozidel souhlasí spolkový úřad ježdění, že - narozdíl od paragrafu blabla - je číslo podvozku uvedené na tunelu pod zadními sedačkami"
takže o nějaké evropské homologaci ani prd
naopak u toho druhého scanu je zakroužkovaná část, která říká, že vozidlo je shodné se schváleným/homologovaným autem, tedy jakési prohlášení o shodě, evidované pod číslem G363, nebo jak. To, že se odvolávají v obou scanech na stejnou normu je shoda náhodná, nikoliv určující. Jako by se u nás v techničáku odvolávali na zákon o pozemních komunikacích.
furt mu to kurva vopakuju. Silniční vozidlo přivezené do čr musí mýt typové schválení typu ES (tedy zemí evropského společenství), nebo hromadné typové schválení v zemi evropské unie. To je domnívám se ta spodní část Lugenova scanu, potvrzují tam že se VW typ 11 shoduje s hromadným typovým schválením (ABE) číslo to a to
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
...to co jsi řikal před tím, mi přišlo občas chatocký, navíc to moc nekorespondovalo s přízpěvky ostatních, tohle vypadá rozumně. Zítra se pujdu zeptat přímo na STKPětišroub píše:furt mu to kurva vopakuju. Silniční vozidlo přivezené do čr musí mýt typové schválení typu ES (tedy zemí evropského společenství), nebo hromadné typové schválení v zemi evropské unie. To je domnívám se ta spodní část Lugenova scanu, potvrzují tam že se VW typ 11 shoduje s hromadným typovým schválením (ABE) číslo to a to
...tak jestli to bude všechno souhlasit, tak to jakej je to typ techničáku je snad jenom otázkou domluvy. Zejtra se na paní za okýnkem budu usmívat, budu vstřícnej, zvídavej, pokornej, roztomilej a to by bylo aby nebylo... [smilie=angel-smiley-002.gif]Pětišroub píše:otázka je jestli s Lugčou nevyfakujou proto, že zkrátka tenhle starej techničák už neznaj. Bukvice úřední mají ve voku pouze tu modernějšá rozkládací harmoniku co je na druhém scanu, proto jsem pohořel s přihlášením Golfa
...jen se bojim toho, že zejtra mi řeknou ok, já udělam dovozovou technickou za kterou dam ranec a vyfakujou mě až pak a do 14 dnů to nestihnu dořešit a technická bude v písku
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
pro hloubavé je na netu znění zákona, konkr. par. 34 viz zde: http://www.mdcr.cz/cs/Legislativa/Legis ... 6_2001.htm
jestli jsem tomu dobře rozuměl, tak by mělo jít u nás přihlásit jakékoliv auto, které mělo v zemi, ze které se dovezlo, technickou mladší osmi let a splňuje Euro2?
Oříšek bude o tom přesvědčit ouřednička za šaltrem, který má oberanit bumažku
jestli jsem tomu dobře rozuměl, tak by mělo jít u nás přihlásit jakékoliv auto, které mělo v zemi, ze které se dovezlo, technickou mladší osmi let a splňuje Euro2?
Oříšek bude o tom přesvědčit ouřednička za šaltrem, který má oberanit bumažku
To, co je zakrouzkovane staci. Mam overeno z magistratu, alespon co se Teplic tyka.
Nebo pote muze byti cislo v te kolonce pod tim, a to zacina "e.......", coz je zase ta globalka. Takze s timhle zadny problem.
Tady to mate lepe videt:
Jsou tam obe varianty: jak s globalkou, tak schvalenim(ci jak se ta druha varianta jmenuje)
Jinak info dobre je tez http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... z+vozidel/ kde dole jsou i fota ruznych technicaku a co v nich ma byti.
Tot asi tak vse... ted to zrovna podstupuju...
Nebo pote muze byti cislo v te kolonce pod tim, a to zacina "e.......", coz je zase ta globalka. Takze s timhle zadny problem.
Tady to mate lepe videt:
Jsou tam obe varianty: jak s globalkou, tak schvalenim(ci jak se ta druha varianta jmenuje)
Jinak info dobre je tez http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... z+vozidel/ kde dole jsou i fota ruznych technicaku a co v nich ma byti.
Tot asi tak vse... ted to zrovna podstupuju...
německé / české papíry
Dobrý den, delší dobu už sleduji toto forum a jsem moc rá za plno informací co tady nejdu, děkuji vám. měl ybch jeden problem/dotaz, našel jsem na internetu ža někdo prodává brouka pojíznýho ale na německejch papírech? co je tom za problém, vím že sou potom asi dost problémy s přihlášením auta u nás? a ještě by mě zajímalo za kolik a jestli nevíte kde by šly sehnat normální papíry? předem děkuji za odpovědi.
zajdi si na místní magistrát s fotokopií TP, který si vyžádáš u prodávajícího. TP musí obsahovat typové schválení DE nebo EU. Více informací včetně vzorových scanů:
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... i_vozidel/
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... i_vozidel/
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
přesně jak říká 5š. Vozidlo muselo být v době zahájení provozu typově schváleno v zemi EU. Na stránkách MD jsou uvedeny vzory globálního a individuálního označení schválení a jejich umístění v cizozemských TP.
Problém s typizací je u reexportů, přestaveb a mnohdy i u duplicitních průkazů, které byly vydány později a snad úřednickou nedbalostí neobsahují typové schválení. Při individuálním dovozu doporučuji bedlivě sledovat existenci typového schválení. Ušetříte kola šišek votoč jabkohrušku.
Problém s typizací je u reexportů, přestaveb a mnohdy i u duplicitních průkazů, které byly vydány později a snad úřednickou nedbalostí neobsahují typové schválení. Při individuálním dovozu doporučuji bedlivě sledovat existenci typového schválení. Ušetříte kola šišek votoč jabkohrušku.
German Classic but Motorhead isn´t Hawkwind
I když ti mnoho ostřílených bude trvrdit jinak, automobil musí mít v TP hromadné typové schválení/homologaci a nikoliv jen individuální typové schválení.REDH0T píše: Problém s typizací je u reexportů, přestaveb a mnohdy i u duplicitních průkazů, které byly vydány později a snad úřednickou nedbalostí neobsahují typové schválení. Při individuálním dovozu doporučuji bedlivě sledovat existenci typového schválení. Ušetříte kola šišek votoč jabkohrušku.
Hromadné TS se udělovalo sériově vyráběným vozidlům, Individuální TS pak mají malosériová vozidla, vozidla speciální, přestavby, stavby, Ameriky apod. Dneska je v tom chaos a daří se tady dostat na papíry ledacos, ale spolehnout se na to nedá.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
No, ještě by to chtělo doklad o nabytí, třeba kupní smlouvu nebo fakturu.bruno1 píše:Páni chcem sa spýtať ako prebieha prevoz chrobáka na prívese cez hranice v rámci EU.Auto je bez značiek, len s TP kde je zaznam o odhlásení z evidencie v krajine pôvodu.Stačí to na prevoz?
flat4 teoretik gang member number 1