Právě že ten plast Ti tam vydrží na věky a přežije prahy,vlastně i celý auto.prak píše:je to práh na ovála
bez trubky je to jaksi polovičaté. vw má u mě tímto podstatné mínus. počítám s tím, že to budu rozdělávat, proto hledám radu na trubku. plastovým ale nedávám dlouhou budoucnost a chtěl bych trvanlivější řešení.
přívod ofukování předního skla - montáž a demontáž
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: přívod ofukování předního skla - montáž a demontáž
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: přívod ofukování předního skla - montáž a demontáž
Aaaa ty chces tunit. Nevim jak na modernach ale stare vw meli vedeni tepla v kovovych hadicich. Maji prolamovany tvar a jsou utesneny bavlnenym provazkem. Viz samsgarage.org. Dobre je, ze jsou dle DIN normy a daji se koupit v metrazi i dnes. Napr. v Gumexu.Prolamovanych pasku ma kapku jiny profil ale laik nerozezna rozdil.prak píše:je to práh na ovála
bez trubky je to jaksi polovičaté. vw má u mě tímto podstatné mínus. počítám s tím, že to budu rozdělávat, proto hledám radu na trubku. plastovým ale nedávám dlouhou budoucnost a chtěl bych trvanlivější řešení.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: přívod ofukování předního skla - montáž a demontáž
Zdravim broukare. Prosim jak cim ma byt propojena krabice naporoveho vzduchu s vnitrni ventilaci u 1302. Nesedi mi to proti sobe. Bud to nepatri k sobe nebo mi tam neco chybi. Pochybuju ze tam ma bejt nejaka prechodka. Prosim o radu ci foto jak to mate vi.
Re: přívod ofukování předního skla - montáž a demontáž
správně tušíš že to k sobě nepatří
takže bud vymenit ten ofuk vpravo za starší provedení
nebo vyměnit bednu vlevo za novejší typ
takže bud vymenit ten ofuk vpravo za starší provedení
nebo vyměnit bednu vlevo za novejší typ
... a vůbec !
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: přívod ofukování předního skla - montáž a demontáž
A až to vyměníš, tak stejně nějakou propojku budeš potřebovat, mezera tam bude pořád stejná
Na svém jsem to zatím jen vymontoval a ke kompletaci se ještě nedostal Ale já mám ten box ještě o kus větší
https://cz.pinterest.com/pin/643381496738690584/
no a nebo toto: https://www.vwispwest.com/113819717.html
Na svém jsem to zatím jen vymontoval a ke kompletaci se ještě nedostal Ale já mám ten box ještě o kus větší
https://cz.pinterest.com/pin/643381496738690584/
no a nebo toto: https://www.vwispwest.com/113819717.html
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
Re: přívod ofukování předního skla - montáž a demontáž
To jo, ale uz to pujde propojit. Ted to na sebe vudec nepasuje.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: přívod ofukování předního skla - montáž a demontáž
Ofuky mezi vítrbednou a oknem jsou dvou provedení, viz. foto:
Později vyrobení brouci (němečtí) s holou přístrojovkou měli už opět malé ofuky.
Samozřejmě mezi ofuk a vítrbednu patří plastová ohebná roura v obou případech. Tu lze nahradit něčím obdobných rozměrů, např. hliníkovým "flexi" potrubím užívaným ve VZT.
"vítrbedna" je také dvou provedení - starší co je na fotce od lotina, nebo novější, větší , hranatá, s větším průměrem výstupů a případně s elektrickým ventilátorem.
Takže lotino, pokud máš opravdu1302 (ze snímku není patrné) tak potřebuješ jinou vítrbednu (nebo to jednoduše zredukuješ propojem třeba tou hliníkovou hadicí). Pokud bys potřeboval ty menší ofuky, tak jeden pár je k mání.)
menší ofuk (vlevo) je pro přístrojovky "holé" plechové, větší pro palubky obložené měkkým plastem (horní výstupní prvek směřující k oknu je větší, lichoběžníkový a navíc má i druhý výstup směrem k řidiči) a nebo pouze u 1302 a soudobých(70-72) brouků 1200 i pro přístrojovky holé (výstupní prvek má obdelníkový tvar s rádiusy na koncích, ale je větší než ten na snímku vlevo, výstup směrem k řidiči je tam také).Později vyrobení brouci (němečtí) s holou přístrojovkou měli už opět malé ofuky.
Samozřejmě mezi ofuk a vítrbednu patří plastová ohebná roura v obou případech. Tu lze nahradit něčím obdobných rozměrů, např. hliníkovým "flexi" potrubím užívaným ve VZT.
"vítrbedna" je také dvou provedení - starší co je na fotce od lotina, nebo novější, větší , hranatá, s větším průměrem výstupů a případně s elektrickým ventilátorem.
Takže lotino, pokud máš opravdu1302 (ze snímku není patrné) tak potřebuješ jinou vítrbednu (nebo to jednoduše zredukuješ propojem třeba tou hliníkovou hadicí). Pokud bys potřeboval ty menší ofuky, tak jeden pár je k mání.)
Re: přívod ofukování předního skla - montáž a demontáž
Dekuji za vysvětlení uz to mam kompletni. Sehnal sem větší vytrbednu od samba.