Stránka 4 z 4

Napsal: 01 čer 2006
od brzi.2
Olejáček maskováček? :D \:D/

Napsal: 31 srp 2007
od Šíša
Jistě máte všichni olejáci na filtru tento nápis a dodržujete ho, že:

Obrázek

Napsal: 31 srp 2007
od Lugen
samozřejmě, že filtr kontorluju každej den, hned co se probudim...

Obrázek


...á filtr na svém místě, vše je v pořádku...

Napsal: 31 srp 2007
od john
Musis citat medzi riadkami.
Under very dusty conditions,check daily and change oil if necessary...

Napsal: 31 srp 2007
od Lugen
john píše:Musis citat medzi riadkami.
Under very dusty conditions,check daily and change oil if necessary...
to taky odpovídá, uvědomuju si to vždy když uklízim... :)

Napsal: 31 srp 2007
od Šíša
:D jsem netušil, že to tak dopadne :lol:

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 07 črc 2009
od Glasy
to 5tišroub:Jenom dotaz pro utvrzení...Jakej ojej patří do filtru?.....nomrální co liju do motoru nebo se dělá nějakej speciální???

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 07 črc 2009
od Sam
Glasy píše:to 5tišroub:Jenom dotaz pro utvrzení...Jakej ojej patří do filtru?.....nomrální co liju do motoru nebo se dělá nějakej speciální???
Do olejáků dávám 20let starý mogul, který se již na nic jiného nedá upotřebit. Olej v tomto případě slouží pouze k tomu, aby se v něm utopily nečistoty které vlivem setrvačnosti skončí v odpadní nádobce a nepokračují ostrou zatáčkou směrem k ústí karburace.
Dej tam to nejlevnější.

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 07 črc 2009
od Glasy
Sam: jasný dík:-D to sem přesně chtěl slyšet:-D

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 07 črc 2009
od Želvák Bob
... stále chybí v hlasování moje oblíbená možnost: Bavlna (např. Green nebo K&N - oba bavlna se spec. olejovým nástřikem)
A myslím, že je to možnost co do kvality filtrace a množství nasátého vzduchu asi nejlepší.

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 07 črc 2009
od Pětišroub
stačí zbytek motorového oleje, tedy 10W30, 15W40, toho co leješ do motoru. Když jsem kupoval LX, GTX v litrovkách, tak 2.5 litr padl do motoru a skoro celý zbytek (?) do filtru.

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 05 srp 2009
od Glasy
zdar má ještě jeden dotaz co se týče filtru.....zezadu mám na pružinku která ovládá,klapku filtru na sání vzduch z motorového prostoru,ale problém je ten, že je vyháklá a já nevím kam ji zachytit

Obrázek

Obrázek

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 05 srp 2009
od Herbie
mno tak ta pruzinka je sucasti mechanismu kterej tam evidentne nemas :)
jedna se o system otvirani klapky termostatem spolecne s otviranim klapek v sahare
tzn klapky v sahare maji navic vyvod s pakou, od ni vede bovden s lankem nahoru ke klapce a na uplnem konci je ta pruzinka.

Takze pruzinku si schovej do supliku je ti tam naprd :)

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 05 srp 2009
od Glasy
fajn. díky....ještě mrknu jestli to tam není

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 20 srp 2010
od Lugen
Zdarec děcka, netušíte někdo jaký je part number tohoto filru? Upozorňuji, že je s podtlakém

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 22 srp 2010
od maxmax
Kouknu se, doma mám jeden plonkovej :D

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 23 srp 2010
od Lugen
Ty na něm máš ještě nálepku? tak jí prosím vyfoť co možná v nejlepší kvalitě, chci si udělat repliku.
Děkuju :)

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 23 srp 2010
od maxmax
Tak nálepka se nezachovala, :( jedině partno. z podtlau,kdyby Tě zajímal.

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 24 srp 2010
od Lugen
číslo podtlakový klapky mi nepomůže :(

Re: Vzduchový filtr = olej versus papír

Napsal: 24 srp 2010
od Lugen
ale už mam...