Však nkdo Ti nebrání rozjet výrobu a prodávat je za 200 Kč, s 100 % ziskem
Nemaj to patentovaný? Prodával bych to tak za 1500 Kč, aby to bylo v nějaký relaci s běžnýma hasičákama, který jsou daleko složitější a taky mají atesty. Vejde se i příplatek za automatický provoz.
... také našinské. .... Predpokladám, že ani chleba nekupuješ, ale si ho pečieš, lebo tí pekári už nevedia čo za to pýtať. Predsa trocha múky a voda....
... inak nezisťoval som čím je dané nastavenie teploty, lebo tiež sa aktivujú podľa teploty, navyše dať si spraviť certifikáty tiež nie je lacná záležitos
Přílohy
na svete je veľa ťažkých havárii, no najťažšia je zrážka s blbcom
Drahá není samotná výroba a materiál ale nástroje, formy, vývoj, zkoušky, testy..ostatně jako u všech ověřených výrobků.
...jako jak píše Lobovsky,tak firma nebo firmy jsou na marketingu něco kolem deseti roků a v té době vyvinuté nástroje a materiály pořád stojí majlant, testy dávno hotový.... jestliže vše bylo otestované a prodáno na tisíce plus výrobků tak logicky výrobci ceny zmírňují...ale záleží na firmě jak je hladová.....
....se můžu mýlit s mým názorem...
Tak na alibabě to určitě bude za pár kaček. Teď jen jestli to i funguje. Kdo se hlásí na test ohněm ?
Same, načo objednávať z Alibaby. Veď ako píše lope, ... stačí kus vodovodnej hadice, naplniť nejakým sajrajtom a za sto kaček si dáš ešte aj kávu. Možno trubku s väčším priemerom a 50 l vody a si za vodou. ... Alebo pod vodou? Ešte aj za poštovné ušetríš.
na svete je veľa ťažkých havárii, no najťažšia je zrážka s blbcom
hračka je to pěkná, líbí se mi to řešení, a pro klid duše je jakokoliv cenovka nepodstatná.
ale na rovinu, kolik toho těma střepama najezdíme, jak moc rychle většina z nás jezdí aby se ten motor rozhicoval aby vzplál
a v neposlední řade, jak často ta auta hořej ?
Mě by taky zajímalo, jestli ten systém hašení zrovna u vzducháčů VW bude fungovat, když dolní půlka morotu je oddělená v otevřeným prostoru. Pokud oheň bude jenom nahoře, tak jo. Spodek to asi neuhasí. Takže radši vozit i normální hasičák.
hračka je to pěkná, líbí se mi to řešení, a pro klid duše je jakokoliv cenovka nepodstatná.
ale na rovinu, kolik toho těma střepama najezdíme, jak moc rychle většina z nás jezdí aby se ten motor rozhicoval aby vzplál
a v neposlední řade, jak často ta auta hořej ?
ono uplně stačí mít je technicky v pořádku
Souhlasím, ale ... já letos málem hořel, 6 let stará hadička šla do kytek. Samozřejmě tlaková za čerpadlem, u typu 4, je pumpa pod autem a má hodně dlouhé vedení... měl jsem auto zanedbané, když neměním hadičky preventivně co pět let?
Tak na alibabě to určitě bude za pár kaček. Teď jen jestli to i funguje. Kdo se hlásí na test ohněm ?
Same, načo objednávať z Alibaby. Veď ako píše lope, ... stačí kus vodovodnej hadice, naplniť nejakým sajrajtom a za sto kaček si dáš ešte aj kávu. Možno trubku s väčším priemerom a 50 l vody a si za vodou. ... Alebo pod vodou? Ešte aj za poštovné ušetríš.
Jde jen o akademickou debatu jestli nezalozit firmu Soptik a syn a zaplavit trh levnejsim resenim.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Tak na alibabě to určitě bude za pár kaček. Teď jen jestli to i funguje. Kdo se hlásí na test ohněm ?
Same, načo objednávať z Alibaby. Veď ako píše lope, ... stačí kus vodovodnej hadice, naplniť nejakým sajrajtom a za sto kaček si dáš ešte aj kávu. Možno trubku s väčším priemerom a 50 l vody a si za vodou. ... Alebo pod vodou? Ešte aj za poštovné ušetríš.
Jde jen o akademickou debatu jestli nezalozit firmu Soptik a syn a zaplavit trh levnejsim resenim.
Som za. V rámci akademickej debaty, ... treba založiť a držím palce. Len obávam sa, ... pri našej náture ... ako s tou cenou? Tam bude pes zakopaný. Podľa mňa každá cena bude podozrivá (že sa niekto chce na tom nabaliť). Ako tu už padlo ... z pohľadu kupujúceho je sto kaček už na hranici, ale pod 1500 sa to neoplatí vyrábať. Bude to zapeklité.
na svete je veľa ťažkých havárii, no najťažšia je zrážka s blbcom
Založíme a zároveň vlastními silami zalidníme chráněnou dílnu!
Chráněná dílna se to jmenuje podle hesla "pomáhat a chránit"?
Z posledních dvou stránek tohoto topiku jsem si vyvodil že: je dobré vozit hasicí přístroj, je dobré mít v autě samohasicí trubici,
ale i tak bych raději neparkoval poblíž benzinových T3
Asi nejlepší ochranou je prevence: vyměnit všechny benz. hadičky za hadice splňující normu DIN 73379 -3E. To 3E dělá ten rozdíl. Nebo SAE 30R9 DIN 73379-3D
Zkontrolovat, zda gumová průchodka pro kovovou paliv. trubku k motoru je OK. Pokud je KO, trubka se časem prodře o díru v plechu.
Plus pól baterky musí mít krytku nebo nejlépe dekl na celou baterku. V D bez krytky pólu není technická. Mně se stalo, že pod kámošem praskla pružina v zadním sedáku, padla na baterku, nastal kraťas a sedák začal dýmit - popálené lýtko a sedák na vyhození.
Kovový paliv. filtr 8mm Mahle KL145
nebo pro 6 mm Mahle KL 18 OF
Já teda nestojím o žádný oplétačky . Ale pokud myslíš ty s kovovým opletem, tak pokud mají duši z NBR, tak se stejně časem rozpustí a zůstane jen ten oplet. Musí mát vnitřek z FKM, FPM.
Ále houby žádný dekly na baterku být nemusí, dekl je spíš proti zkratu na baterce, třeba když si vpravo vzadu sedne 140 kilový člověk . Hlavní je aby vsude poblíž benzínu nic nejiskřilo, nefučel výfuk s plamenama a hlavne tam na neco takového nemohl téct/stříknout benzín, takže dobré hadičky+svorky.
Já teda nestojím o žádný oplétačky . Ale pokud myslíš ty s kovovým opletem, tak pokud mají duši z NBR, tak se stejně časem rozpustí a zůstane jen ten oplet. Musí mát vnitřek z FKM, FPM.
Lope mel zrejme na mysli, aby to melo nejakou stabni kulturu, puvodni hadicky byly opletene.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912