Stránka 2 z 2

Napsal: 28 pro 2006
od Šíša
Hihi... exhumace stareho temata :oops:

Nevim jak u vas, ale tady v Teplicich je slusnej snih a co lepe... nejak to i pod nim namrzlo :lol:

Takze cesta z prace - 4.5km - ktera za normalnich podminek trva cca 7min mi ted na letnich pneu trvala cca 30min :twisted: Asi se dam na drift :D

Jezisek mel/ma sice za ukol dovalit zimni pneu,... ale nejak mu asi stavkuje dodavatel :evil: Ale takhle naposled jsem se vyblbnul se S100. Kdyz to porovnam s tim, ze jsem dnes najel cca 300km s firemakem, ketrej ma ABS, protikluz, hlidani trakce a co ja vim(nuda a nuda na snehu, na parkoviste jsem ani nezajizdel :( ) tak cesta dom byla slusna 8) :twisted:

PS: akorat by mne zajimalo, proc po pul hodinove jizde na "dvojku" a v klidu, zadne pretaceni, na poslednich par krizovatkach vzdy pri pohodovem vyrazeni a sundani nohy z plynu chcipne... asi ho neco boli chudinku :? ... podivame se na nej(temata jsem prolezl, tak nejake info je, ale ne moc k veci)

Napsal: 29 pro 2006
od Lugen
možná tato rovnice: ohřátej sitič + studenej motor = zdech

Napsal: 29 pro 2006
od john
Lugen :
proc po pul hodinove jizde na "dvojku" a v klidu, zadne pretaceni, na poslednich par krizovatkach vzdy pri pohodovem vyrazeni a sundani nohy z plynu chcipne... asi ho neco boli chudinku :?
Po polhodinovej jazde na dvojku motor nemoze byt studeny...

Napsal: 29 pro 2006
od Šíša
tak tak. :? Ale jinak v poho, naskoci na cvrnknuti 8)

Napsal: 29 pro 2006
od sSATYRr
john píše:Lugen :
proc po pul hodinove jizde na "dvojku" a v klidu, zadne pretaceni, na poslednich par krizovatkach vzdy pri pohodovem vyrazeni a sundani nohy z plynu chcipne... asi ho neco boli chudinku :?
Po polhodinovej jazde na dvojku motor nemoze byt studeny...
hele, me to delavalo take (a mozna zase bude delat). Ono kdyz se to mele i na hodne dole, tak i po pul hodce to nemusi byt uplne prohraty. Na volnobeh se taky neohreje.
Coz me onehda docela zaujalo. Od ty doby co mam kontrolni spinac otevreni klapek (vypina cca 1/3 otevreni), tak jsem zazil par zajimavych momentu. Kuprikladu ze brouci motor vyrazne lepe chladi pri 110 na dalnici nez pri 50 po meste apod.

Napsal: 29 pro 2006
od SO 545
sSATYRr píše: Ono kdyz se to mele i na hodne dole, tak i po pul hodce to nemusi byt uplne prohraty. Na volnobeh se taky neohreje.

Kuprikladu ze brouci motor vyrazne lepe chladi pri 110 na dalnici nez pri 50 po meste apod.
Trošku si protirečíte pane.

Moja skúsenosť je z motora na stojane taká že pri 1700-1900ot/min sa motor bez dog house zohreje na pravej strane ľahúčko a na ľavej si spáliš ruku cca po 20min.Samozrejme termostat už je otvorený.

Z dog house sa za zen istý čas ohrejú obe strany skoro rovnako. Na hlavu sa dá položiť ruka ale termostat je tiež otvorený a vetrák chladí.

Pri "popojíždení" ten motor najskôr uvaríš. Hlavne v lete.
Preto sa už nikdy nezapojím do "vláčika" na zrazoch , policajt v predu ide 30km/h a motor ide zošalieť.

Všetko záleží na otáčkach motora od ktorého je hnaná vrtuľa ventilátora.
Samozrejme treba k tomu pripočítať vonkajšiu teplotu,odizolovanie motora v karosérii,dobre urobenú plecharinu motora atď ...

Napsal: 29 pro 2006
od sSATYRr
plnej souhlas.
zapomnel jsem dodat - v zime, samozrejme. :wink: