Dvojitý předehřev-výhody a nevýhody.
- JARIS
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 378
- Registrován: 21 čer 2004
- Bydliště: Studenec TR
Dvojitý předehřev-výhody a nevýhody.
Jaké jsou výhody a nevýhody dvojitého předehřevu,na jaké motory se montoval a s jakého důvodu.Přidává to na výkonu?Má někdo nějaké informace.Hodte to sem.Dík.
jasne a ted se mi stavi nova na denni jezdeni neni nic lepsiho 8)Pětišroub píše:ty jsi měl dvoukanálovou třináctku?
Naposledy upravil(a) htd dne 07 lis 2005, celkem upraveno 1 x.
dragbug.com team
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tuším že i na dvoukanálovou 16ku se to montovalo - ale spadl nám server a nemůžu se podívat na písmený označení. U 13ky to bylo "AR" - to si náhodou pamatujuPětišroub píše:pouze na dvoukanálové 1300, v kombinaci s karburátorem s termostaticky řízeným zdvihem akcelerační pumpy. Předpokládám že to bylo proto, aby se sací trakt rychleji dostal na provozní teplotu a provoz byl tedy ekonomičtější.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
tak se to -možná- dávalo i na 16ky, to nevím jistě, ale na účelu trvám. Vypadá to milý Same tak, že jak máš trubičku předehřevu od tlumiče výfuku podél sacího potrubí, tak dvojitý předehřev má ty trubičky dvě, tzn teoreticky dvakrát více tepla, rychlejší ohřev a taky o jednu trubičku, která se snadno ucpe, navíc:) Jo a taky při koupi výfuku jsi odkázanej na nový díl, protože moc použitých slušných se jich nepoflakuje. Mají odlišné koncové nálitky výfukových kolen - na každé straně o díru navíc.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)