Kde hledat-spínač couvacích světel+problém se start
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
čo tak navštivi? "odborníka""kolegu" niekoho čo to nevidí po prvý krát
a možno zača? demontážou z auta.
Samo sa to neodstráni..................
a možno zača? demontážou z auta.
Samo sa to neodstráni..................
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Ked pri otoceni kluca pocujes cvaknutie a starter netoci ,to znamena :
a./ bateria .Ak po premerani baterie usudis ,ze je OK,tak
b./ uhliky startera nemaju kontakt s komutatorom,alebo komutator je zasrany oterom z uhlikov a ide do skratu.Ak mas istotu,ze uhliky su nove a komutator v poriadku ,tak
C./mechanika vysuvania pastorku je problem.Do tohoto bodu zapada aj vybehane puzdro osi pastorka .Bolo to nedavno spominane.
Samozrejme spinacia skrinka a spinacie kontakty elektromagnetu a vsetky nastrkovacie koncovky kablov,zaoxidovane kontakty poistky prispievaju k problemu.
a./ bateria .Ak po premerani baterie usudis ,ze je OK,tak
b./ uhliky startera nemaju kontakt s komutatorom,alebo komutator je zasrany oterom z uhlikov a ide do skratu.Ak mas istotu,ze uhliky su nove a komutator v poriadku ,tak
C./mechanika vysuvania pastorku je problem.Do tohoto bodu zapada aj vybehane puzdro osi pastorka .Bolo to nedavno spominane.
Samozrejme spinacia skrinka a spinacie kontakty elektromagnetu a vsetky nastrkovacie koncovky kablov,zaoxidovane kontakty poistky prispievaju k problemu.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
vezmi šroubovák, vlez pod avto, vytáhni konektor ke kotvě a šroubovákem ho spoj s + kabelem. Jestli to bude pěkně točit, je to v řiti v přívodu od spínačky. V opačném případě ve startéru/baterce.
Je dobrý u toho nemít zařazenou rychlost
Je dobrý u toho nemít zařazenou rychlost
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
takhle to asi nebude. Jen vynechám cestu od baterky přes spínačku ke startéru. + si vezmu z kontaktu kotvy a o jeden centimetr vedle ho přes kovový předmět (šroubovák) pustím do kontaktu elektromagnetu. Jinými slovy je to totéž jako bych startoval klíčkem.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
nenapsal jsem to dobře. Na druhou stranu konektor je tam jen jeden.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Abych to ještě upřesnil. Po kontrole jsem zjistil, že mi kablík vede jen k levém couvacímu světlu a k pravému ne. Takže to budu muset asi znovuzapojit.
Prosím opravte mě, jestli se mýlím: Od toho spínače by měly vést 2 kablíky. Jeden (mám dojem že modrý) jde k žárovkám (žárovky jsou uzemněné pomocí toho kousku vytvarovaného plíšku, ve kterém drží, že?) a druhý kablík (černý?) by měl jít do pojistek. Je to správně? Co my ještě chybí?
Prosím opravte mě, jestli se mýlím: Od toho spínače by měly vést 2 kablíky. Jeden (mám dojem že modrý) jde k žárovkám (žárovky jsou uzemněné pomocí toho kousku vytvarovaného plíšku, ve kterém drží, že?) a druhý kablík (černý?) by měl jít do pojistek. Je to správně? Co my ještě chybí?
Raději se zeptat, než pak litovat...
Tak už to svítí, ale samozřejmě to není úplně dokonalé. Problém je v tom, že tam nemám tu pojistku (ten černý váleček) a nevím, na jaký kontakt cívky to mám zapojit. Na cívce mám tři kontakty a všechny jsou obsazené. Díval jsem se na jinou cívku, co mám doma, a ta má 4 kontakty +, -, 15 a 1. (mimochodem jaký je rozdíl v těchto cívkách?) .Nebo je snad ta pojistka ještě s něcím propojená?
Raději se zeptat, než pak litovat...
Omlouvám se, ještě to lépe upřesním. V autě mám cívku, která má 3 kontakty: 1 - kablík jde senzoru oleje (myslím), 15 - jde někam ke karburátoru a + je obsazený a je nutný k nastartování. Jak to tedy připojit přes pojistku? Pokud možno prosím o fotečku (nikdy jsem to neviděl zapojené , když to ani v autě nemám a je to můj první broučkek). Děkuji
Raději se zeptat, než pak litovat...
Normalne su kontakty cievok znacene + / - ,alebo 15 /+/ a 1 /-/ .Ak mas kontakty na cievke na maticku,musis na extra kabel nasadit ocko a pridat to na kontakt +,alebo 15.Ak mas terminal na cievke na nasuvaci konektor,potrebujes bud "rozvodku " na nasuvaci konektor,alebo naletujes extra kabel k tomu,co tam uz je / nie je to vsak najlepsie riesenie/.Od +,alebo 15 ,ide jeden kabel na sytic,druhy na elektromagneticky ventil na karburatore.Treti kabel na tom istom terminale je privod + od spinacej skrinky.Kabel od kondenzatora / zvycajne zelenej farby / ide na - cievky.Ak mas otackomer,ten je pripojeny na ten isty terminal.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
ale prodává a za pár kaček:
http://www.autodilykrc.cz/index.php?str ... o&censtr=3
tady vůbec mají krásné věci, až by se člověk divil, co vše se dá na Brouka použít
http://www.autodilykrc.cz/index.php?str ... o&censtr=3
tady vůbec mají krásné věci, až by se člověk divil, co vše se dá na Brouka použít
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.