Nejdelší výlet s Broukem
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Nejdelší výlet s Broukem
Nejdelší výlet s Broukem
Když už to mají busíci ve své sekci, tak brouci nesmí zůstat pozadu.
Já osobně jsem nijak zvláš? dlouhý nebo pozoruhodný výlet s broukem nejel, ale co ostatní ??
Třeba Majklův výlet do Itálie??
myslím, že na tohodle pašáka, ale stejně nemáme:
http://www.stoessel.ch/africa_in_a_beetle.htm
mrkněte tam, to je síla, malá ochutnávka:
Když už to mají busíci ve své sekci, tak brouci nesmí zůstat pozadu.
Já osobně jsem nijak zvláš? dlouhý nebo pozoruhodný výlet s broukem nejel, ale co ostatní ??
Třeba Majklův výlet do Itálie??
myslím, že na tohodle pašáka, ale stejně nemáme:
http://www.stoessel.ch/africa_in_a_beetle.htm
mrkněte tam, to je síla, malá ochutnávka:
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
Jo, to je hustý. Jen nevim, jestli to je ještě štěstí nebo nezodpovědnost nebo frajeřina. Když jedu s broukem víc jak 300 km od baráku tak mám takový divný mrazení v zádech, že zpátky pojedu vlakem. A vydat se napříč Afrikou... no, to bych asi psychicky neunesl.
Jinak můj nejdelší výlet broukem byl týden v Polsku, během kterého jsme najeli 1600 km. Z toho v jednom kuse asi 500 km/den. A nic se nestalo žádnému ze 3 aut.
Je tohle paranoia?
Jinak můj nejdelší výlet broukem byl týden v Polsku, během kterého jsme najeli 1600 km. Z toho v jednom kuse asi 500 km/den. A nic se nestalo žádnému ze 3 aut.
Je tohle paranoia?
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...
and when I die I expect to find him laughing...
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
no nebylo to tak daleko, ale seznam zemí na okně:
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Od Beogradu do Prahy
Podelim se s vami o muj pribeh. Jel jsem sam v kuse od Belehradu (Srbsko) do Prahy 1050 Km za 13 hodin pres Budapest a Viden, VW 1303, kterou jsem vlastnil jen 3 dny, a najel dohromady 100 Km pred cestou. Tam jsem jen vymenil vyfuk, olej a seridil ventily a karburator.
Bylo to suprove dobrodruzstvi. Prisel den "D" a ja vyrazil v 14:00 pri cca 37 vedru. Auticko si predlo, ja poslouchal kazdy sum, na hranicich jsem vzbuzoval obrovsky zajem lidi. Za Budapesti se na mne nalepili nejake 2 cesky a jeli furt zamnou, predjizdeli mne a koukali na auto, proste jsem se citil skvele. Pripomnelo mi to, jak kdyz se seznamujes s novou holkou a otukavas ji. Kdyz jsem projizdel Vidni tak polovicka aut mi blikala a houkali na mne. A ted zacne pribeh, ktery mi pripomina tak trochu J. Cimermana. Pak to ale stalo za to, zatahlo se, bourka, zacalo se stmivat, absolutne neserizena svetla (serizoval jsem je pri bource uprostred Rakouska na nejakem parkovisti) a jeste k tomu se vyplachly sedadla ventilu, protoze jsem tam lil bezolovny benzin, takze max. rychlost 60-70 Km/h spotreba jak u Ruskeho tanku, a ke vsemu se mi uvolnit levy sterac (to vse v prubehu asi 30 minut). Takze, bez svetel, bez sterace, bez komprese jsem se nejak doplazil do Mikulova a na Benzince jsem nacerpal Special, aniz bych vypinal motor. Bal jsem se, ze kvuli male kompresi ho uz nenastartuji. K tomu se mi chtelo strasne na velkou, ale nemohl jsem nechat nastartovane auto jen tak na cerpacce, s doklady, penezi , atd.. Ventily se vzpamatovaly kousicek za Brnem a auto chytlo druhy dech. Nechtelo se mi verit, ze do tech dlouhych tahlych kopcu na D1 jedu bez problemu na 4 prevodovy stupen 100-110 Km/h s 1/2 plynu. Spotreba za celou cestu byla 10 l / 100Km, neubyla ani kapka oleje, proste parada. Prijel jsem do Prahy kolem 3 rano, sel vzbudit manzelku (az po velke) a predat ji klicky od auta. Ta vyslovene skakala radosti (ja bych ale taky, kdyby mi nekdo daroval klice od VW 1303). Byl jsem domluvenej s kamaradama, ze v pripade nejake poruchy, do Budapesti pro mne prijedou kamosi z Beogradu a od Budapesti prijede svagr z Prahy. Nastesti jsem je nepotreboval. Muzu Vam ale rict, ze bych to asi dnes uz nezopakoval. Na tak dlouhou cestu s uplne neznamym autem, nevim..... asi uz starnu 8)
No za par dnu to budu absolvovat znova a to hned 2 autama. VW 1303 a VW 411 Variant, s manzelkou, 2 detma psem a kocourem. Mam pocit, ze mne na nekterych z hranic zavrou a odvedou rovnou do blazince. Ale auticka jsou uz ted pripravena, vse pretesnene, nove vyfuky, olej, zrepasovane karburatory, atd... atd... Ale stejne si to opet posichruji u kamarada a svagra.
Bylo to suprove dobrodruzstvi. Prisel den "D" a ja vyrazil v 14:00 pri cca 37 vedru. Auticko si predlo, ja poslouchal kazdy sum, na hranicich jsem vzbuzoval obrovsky zajem lidi. Za Budapesti se na mne nalepili nejake 2 cesky a jeli furt zamnou, predjizdeli mne a koukali na auto, proste jsem se citil skvele. Pripomnelo mi to, jak kdyz se seznamujes s novou holkou a otukavas ji. Kdyz jsem projizdel Vidni tak polovicka aut mi blikala a houkali na mne. A ted zacne pribeh, ktery mi pripomina tak trochu J. Cimermana. Pak to ale stalo za to, zatahlo se, bourka, zacalo se stmivat, absolutne neserizena svetla (serizoval jsem je pri bource uprostred Rakouska na nejakem parkovisti) a jeste k tomu se vyplachly sedadla ventilu, protoze jsem tam lil bezolovny benzin, takze max. rychlost 60-70 Km/h spotreba jak u Ruskeho tanku, a ke vsemu se mi uvolnit levy sterac (to vse v prubehu asi 30 minut). Takze, bez svetel, bez sterace, bez komprese jsem se nejak doplazil do Mikulova a na Benzince jsem nacerpal Special, aniz bych vypinal motor. Bal jsem se, ze kvuli male kompresi ho uz nenastartuji. K tomu se mi chtelo strasne na velkou, ale nemohl jsem nechat nastartovane auto jen tak na cerpacce, s doklady, penezi , atd.. Ventily se vzpamatovaly kousicek za Brnem a auto chytlo druhy dech. Nechtelo se mi verit, ze do tech dlouhych tahlych kopcu na D1 jedu bez problemu na 4 prevodovy stupen 100-110 Km/h s 1/2 plynu. Spotreba za celou cestu byla 10 l / 100Km, neubyla ani kapka oleje, proste parada. Prijel jsem do Prahy kolem 3 rano, sel vzbudit manzelku (az po velke) a predat ji klicky od auta. Ta vyslovene skakala radosti (ja bych ale taky, kdyby mi nekdo daroval klice od VW 1303). Byl jsem domluvenej s kamaradama, ze v pripade nejake poruchy, do Budapesti pro mne prijedou kamosi z Beogradu a od Budapesti prijede svagr z Prahy. Nastesti jsem je nepotreboval. Muzu Vam ale rict, ze bych to asi dnes uz nezopakoval. Na tak dlouhou cestu s uplne neznamym autem, nevim..... asi uz starnu 8)
No za par dnu to budu absolvovat znova a to hned 2 autama. VW 1303 a VW 411 Variant, s manzelkou, 2 detma psem a kocourem. Mam pocit, ze mne na nekterych z hranic zavrou a odvedou rovnou do blazince. Ale auticka jsou uz ted pripravena, vse pretesnene, nove vyfuky, olej, zrepasovane karburatory, atd... atd... Ale stejne si to opet posichruji u kamarada a svagra.
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Hele, tak napiš, že Tvůj brouk ujel nejdelší vzdálenost na laně!!!červený brouk píše:Dobrý příběh.Taky rád cestuju vším možným...
Opava - Praha - Opava ....To je dobrý výkon!
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Ja som absolvoval cestu do UK co je z Blavy asi 1600km. Auto prezilo celu cestu bez problemu. V nemecku som sa vytesoval ze tam maju rychlost bez obmedzenia, tak som po hodine vytiahol maximalku na 130. Mam 1200 a boli sme plne nalozeny zavareninami a inymi blbostami. celkovo som tankoval 3x plnu nadrz co nieje zle. Uz sa tesim na cestu spat.....
- Luke-Jeep
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 06 čer 2005
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
já už jsem o svým road tripu na gran carii psal v jinym topicu...
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=6185
nicmene opakovaní je matka moudrosti... 3200 na trajekt kousek za gibraltar... na ostrove 8000km a 3200 z gibraltaru zpatky...
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=6185
nicmene opakovaní je matka moudrosti... 3200 na trajekt kousek za gibraltar... na ostrove 8000km a 3200 z gibraltaru zpatky...
Debilní nick ale teréňáka u mě už nehledejte... teď už jen Porscheho vozítka... Brouček Speedster, T2 přechoďák Westy a winterwagen Porsche 944 II
dragbug.com team
dragbug.com team
- soe2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 16 kvě 2005
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no kua bubák mi snadneska hodil dom konečně ty fotky...tak se můžete v nejbližší době těšit na cestopis....litva lotyšsko...přes 3000km a slovinský slet a chorvatsko.....2312 km a ták....
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
- soe2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 16 kvě 2005
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no kua doma to nejde...v net kafe nemaj cdromy a v práci mám jen jakýsi modem....takže si asi bu muset kupit usb a přetáhnout to tím nebo co kurva....
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny