VWodou chlazený brouk?

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

Podle pár příspěvků nelze dělat úsudky.
Předpokládám, že o broucích nevíš vůbec nic a rozdíl mezi vzduchem chlazenym boxerem a vodní řadovkou asi taky moc velkej nevidíš. Tedy pročti si zde technická témata zde na foru, třeba do toho lechce pronikneš a zjistíš, že dávat vodníka do brouka je dost velká blbost. Sice to není uplně nemožné, ale je to fakt blbost

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...přesunuto...počeštěno...

...jde nejen o naprostou nevhodnost záměn motorů,ale pokud by se to povedlo,tak to rozmažeš o první tvrdší předmět kolem silnice...

...auto stavěný na ďábelskejch 25-50 kobyl nemůže jezdit bez dodatečnejch úprav s motorem,kterej jich má tušim 190...

...celá ta anabáze bude řečí peněz někde u částky kolem dvousettisíc...takže jestli se na to cejtíš...tak do toho... :wink:
You can't win 'em all...

DŽON
Příspěvky: 12
Registrován: 21 říj 2007

Příspěvek od DŽON »

takže co teď?chtěl bych něco silnějšího než je třinactistovka.můžeš mi poradit?viděl jsem tady někde ale je to už starší inzerat že někdo prodaval brouka dokonce s 8 valcem z tatry s bubnama-to je šílenost...proto jestli o něčem víš dej mi vědět. Díky

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...čoveče jdeš na to mooooc zhurta... :lol:

...nejdřív VR6...a teď dokonce V-8...

...nejdřív si fakt pořádně přečti o broučích motorech...o jejich konstrukci...o velikosti motorovýho prostoru a taky o systému chlazení...

...Tatrovácká V-8 váží sama o sobě skoro to,co celej brouk...musel bys jít při úpravách tak daleko,že si nemyslim,že bys to v Čechách dotáh do zdárnýho konce...

...doporučuju použít motor Typ1 1.6...dvoukanál a případně mu dát pořádný sání/karburaci...a k tomu odpovídající vejfuck...od hlav až ven...

...ale počítej s tim,že dál jak k nějakejm 70 koním to nepude...to bys musel jít ještě dál a začít měnit vnitřek motoru...

...a v neposlední řadě bych chtěl pozdravit diváky v poslední řadě...a to tak,že brouk se v rychlostech přes 150 km/h díky svýmu tvaru vznáší...a to neni dobrý... :lol:
You can't win 'em all...

DŽON
Příspěvky: 12
Registrován: 21 říj 2007

Příspěvek od DŽON »

díky za radu.pokusím se podívat teda po te 1,6ce.s tou už snad tak velký problem při implantaci nebude.K tomu motoru z tatry jsi mě špatně pochopil myslel jsem šílenost(nezodpovědnost) dat tam něco tak silného a ponechat seriové brzdy.Dokonce prý tam měl i původní spojku s převodovkou???? to nechapu vžyť to musel zničit?no nic jdu pátrat.kdyby jsi o něčem věděl dej pls vědět. Dík

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...v pohodě...sem rád,že sem tě blbě pochopil... :wink:

...tu 1.6 tam prostě jenom dáš místo tý 1.3...

...a pokud budeš mít o věc skutečnej zájem,tak třeba John ze Sydney ti rozhodně poradí,jak postavit z tý 1.6 nekompromisní motor...jde jen o to,v jakejch finančních částkách si ochoten se pohybovat...

...mrkni se do "Projektů"...na formuli Vee...to by tě mohlo zatim poslat správným směrem... :wink:
You can't win 'em all...

DŽON
Příspěvky: 12
Registrován: 21 říj 2007

Příspěvek od DŽON »

tak jsem to zkouknul a paráda.formulka pěkná úspěch měla..jen tak dál.závodění by mě bavilo ale bohužel se k tomu nikdy nedostanu.chtěl jsem si postavit autíčko podle svých představ a brouk se mi zdál jako ideal.líbí se mi starší auta pokud možno se silnejma motorama a proto jsem chtěl poradit s tou přestavbou.snad něco seženu a pokusím se o to. :?

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4514
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

staršie auto s veľkým motorom nieje len o motore.
Ako píše Peter. Výkon=Podvozok a zvyšok auta :wink:
Dobrý pocit a fúra peňazí a stále lavíruješ nad prúserom že ti niekde niečo nevydrží...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

DŽON
Příspěvky: 12
Registrován: 21 říj 2007

Příspěvek od DŽON »

já s tím nehodlám jezdit rally ale když bude větší kopec tak nechci mít strach že ho nevyjedu.našel jsem tu inzerát motor 1,6 jednokanal za 45 000,- zdá se vám to dobrá nabídka?

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4514
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Mám 1,5 jednokanál dobrá voľba pri slušnej jazde v podstate naveky.
Do kopca ide ďas.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

DŽON
Příspěvky: 12
Registrován: 21 říj 2007

Příspěvek od DŽON »

dostal jsem teď nabídku na 1,6 dvoukanál za 25000,- najeto 3500Km co na to říkáš?

goral
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 682
Registrován: 29 bře 2005
Bydliště: Nova Lubovna

1303

Příspěvek od goral »

nie je to málo ale motory už na stromoch nerastú......
GORAĽ - štýl !!!!!!

DŽON
Příspěvky: 12
Registrován: 21 říj 2007

Příspěvek od DŽON »

nevíš jakou mají asi zhruba spotřebu ty 1,6ky? :shock:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12814
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

DŽON
Příspěvky: 12
Registrován: 21 říj 2007

Příspěvek od DŽON »

no to si mi moc nepomohl.dozvěděl jsem se kolik žerou 1200 i 1300 ale1600 ne.

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1839
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Zizkov

Příspěvek od beetle66 »

DŽON píše:no to si mi moc nepomohl.dozvěděl jsem se kolik žerou 1200 i 1300 ale1600 ne.
je to tam. Herbie má 16tku motor...(to si nemohl vědět). Takže počítej mezi 8 až 10 litry na 100Km.
1958 + 1966

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

9.2l dle DIN 70 030

DŽON
Příspěvky: 12
Registrován: 21 říj 2007

Příspěvek od DŽON »

no spotřeba je to pěkná můj dvoulitr žere míň.ale co se dá dělat že jo?

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1839
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Zizkov

Příspěvek od beetle66 »

DŽON píše:no spotřeba je to pěkná můj dvoulitr žere míň.ale co se dá dělat že jo?
nedá se dělat nic pokuď chceš 16ku v brouku. S novými motory to nemůžeš srovnávat, původ hledej v 30.letech minulého století..
1958 + 1966

Uživatelský avatar
Želvák Bob
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1931
Registrován: 14 zář 2003
Bydliště: Brno - centrum

Příspěvek od Želvák Bob »

:wink: měl jsem v Želvě (pro Džona - můj první brouk) 1,6 dvoukanál, klasika - blok AS, mexiko, st. karburátor solex 34 PICT 3, a jezdil jsem za 8,4 l/100 km. Když je dobže seštelovanej ...
A co se týká stylu jízdy - asi každej z tohodle fóra tě ujistí, že Želva se nikdy neloudala :wink: (tak jako cokoli, když jsem za volantem)
[smilie=driving.gif]

Odpovědět