VWodou chlazený brouk?

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8711
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 02 srp 2005

standartní převodovka pro IRS nápravu zvládne výkon do 150PS....

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 02 srp 2005

yahoďák píše:Spíš mě zajímalo, kudy hadice, jaký průměry, z čeho chladič atd....
viz Škoda 105,120 a 130 - proč si s tím lámat hlavu no a vedení prahem se přímo nabízí - nepoužiješ výměníky(a vyhodíš teplovodnou trubku), ale budeš si topit olejem :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4466
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 02 srp 2005

Předpokládal bych použití celého systému z jiného vodního auta. Trubky překáží venku i vevnitř auta. Tedy tunelem. Ve VW Scene jednou ukazovali vedení spodem v ochranném profilu "U". Jenže když děláš rychlé auto, tak ho i snižuješ a pak je cokoliv pod autem nevhodné. Ještě jsem v jiné viděl zabudování Wankela od Mazdy. Najdu a oskenuju.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 02 srp 2005

do tunelu bych nešel - jednak už je tam dost málo místa (třeba pod řadící pákou) a navíc bys ho musel někde vrtnout abys je vepředu vyvedl ven. Vedení prahy má podle mě výhodu v tom, že když použiješ kovový trubky a dáš si tam sací větráček, tak ti to přitopí a navíc to sníží potřebnou velikost olejovýho chladiče, páč se bude chladit i v těch trubkách (tunelem by se asi líp vedly hadice a ty tak dobře teplo neodvádí) :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4446
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 02 srp 2005

Hadice alebo trubky je najlepšie osadi? tam kde je jednoduchá ich kontrola.
Cez tunel kde je labyrint vodiacích trubiek na lanká je to skoro nemožne.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 02 srp 2005

SO 545 píše:Hadice alebo trubky je najlepšie osadi? tam kde je jednoduchá ich kontrola.
Cez tunel kde je labyrint vodiacích trubiek na lanká je to skoro nemožne.
souhlasím a co teprve časté změny teploty, které tak "svědčí" korozi prahů, ty se dají vyměnit, ale když ti shnije středový tunel no............ jezdit se s tím dá :lol: (mám vlastní zkušenosti), ale auto se tak kroutí, že to za to nestojí :lol:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8711
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 02 srp 2005

hmm, to bych chtěl vidět, jak tam(do prahů) ty trubky budeš cpát a jak s nima vepředu opíšeš ten slalom od A sloupku ke středu auta....
a:
potřebnou velikost olejovýho chladiče.

..myslel jsi vodní, viď Žanku :wink:

jak to tak sleduju, tak je to pěknej opruz a otázka zní: vyplatí se to, stojí to za to?

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4446
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 02 srp 2005

yahoďák píše:otázka zní: vyplatí se to, stojí to za to?


:?:

Každý blbne svojim spôsobom.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 02 srp 2005

yahoďák píše:
potřebnou velikost olejovýho chladiče.

..myslel jsi vodní, viď Žanku :wink:
jasně - myslel jsem vodní - jen na ten pojem nejsem zvyklej :lol:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 02 srp 2005

yahoďák píše:hmm, to bych chtěl vidět, jak tam(do prahů) ty trubky budeš cpát a jak s nima vepředu opíšeš ten slalom od A sloupku ke středu auta....
viděl bych to tak - vycukneš původní teplovodný trubky (musí se rozbodovat práh) na konci prahu (tam kde je přivařený k plechu před pedálama) do něj uděláš díru a je to - na nějaký sloupky bych se vysr.... ... no a vyběhne ti to vedle kladiva a není nic jednudušího než udělat dírku do kufru tam kde je rezerva a seš tam kdes chtěl být :wink: - já bych to teda ale nedělal - otázka je "stojí těch bezproblémových 112koní za to?"
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12841
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 02 srp 2005

tuhle "zaplatu" ma na svedomiStepan Mraz
Hosi u nej to tam silikonem prilepili a prej se u toho bavili
Stejne opravili i zatejkajici sibr - opet silikonem
bohuzel cely to auto je ve stavu kterej hranici se smrti :-(
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12841
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 02 srp 2005

Jinak toho modryho brouka s vodnikem prodava nejakej kluk co dela u Endla
... a vůbec !

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 02 srp 2005

Viem o niekolkych WBX v beetloch,kazdy s inym usporiadanim chladenia,kazdy viac stoji nez jazdi.Nevyhody su extra vaha a hodne malych tesneni,spojov a gumiciek,ktore tecu.
Poznam dva Subar WRX,je to hrozne natesnane,rovnaky problem s chladicom a pripojenim,svetla vyska je hodne mensia ako stock,taktiez vaha motora je vacsia.
Beetle s T4 mu nalozil 3 sekundy na kolo.
Poznam jeden s RX7,tam je miesta dost,nevyhoda je adaptor na VW box.
V USA je dost casta vymena za Chevrolet Corvair.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8711
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 02 srp 2005

takže nevýhody těžce převažují nad výhodami, leda že opomíjím lidský faktor - touhu mít něco vyjímečného a něco v čem se může jeden pořád vrtat a řešit problémy.

Uživatelský avatar
Radek
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 698
Registrován: 10 bře 2004
Bydliště: mezi Libercem a Děčínem

Příspěvekod Radek » 03 srp 2005

Herbie píše:tuhle "zaplatu" ma na svedomiStepan Mraz


Jinak Štěpán měl i buse T2 s nějakým vodním motorem (z audiny), ale toho busíka to moc bolelo, ta přestavba...autogen a dvoje žábry..

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8711
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 03 srp 2005

Ad Štěpán & company:
Toho buse pamatuju, ale Štěpán to nestavěl, tak to už přišlo
V otázce řekněme rychlé opravy 1302ky bych se jich zastal, je potřeba vědět, jaké bylo zadání opravy a finanční limit.... to auto vypadá fakt dost opotřebovaně (ačkoliv takový 3-4 roky zpátky jsem okolo něj párkrát šel a pěkný) a celkové náklady na pořádnou opravu by byly drobet vysoké....

Uživatelský avatar
013
Příspěvky: 17
Registrován: 30 kvě 2005
Bydliště: Jičín/Praha

Příspěvekod 013 » 03 srp 2005

to john: ty brouci se Subaru wrx jezdi v CR? Nemas nejaky odkaz na ne? Jen me to zajima, tak me neukamenujte :D

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 04 srp 2005

To 013:
Tie auta su tu,v Sydney.Co Ta na tom zaujima?

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8711
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 04 srp 2005

To 013:
jednoho 1303 s WRX stavěli pro zákazníka v Happy Endu....ještě to není hotové

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12841
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 04 srp 2005

na Attacku byl kluk se zelenym broukem a uvnitr byl motor z nejaky Alfy
... a vůbec !


Zpět na “Broučí fórum”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host