VWodou chlazený brouk?
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Předpokládal bych použití celého systému z jiného vodního auta. Trubky překáží venku i vevnitř auta. Tedy tunelem. Ve VW Scene jednou ukazovali vedení spodem v ochranném profilu "U". Jenže když děláš rychlé auto, tak ho i snižuješ a pak je cokoliv pod autem nevhodné. Ještě jsem v jiné viděl zabudování Wankela od Mazdy. Najdu a oskenuju.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
do tunelu bych nešel - jednak už je tam dost málo místa (třeba pod řadící pákou) a navíc bys ho musel někde vrtnout abys je vepředu vyvedl ven. Vedení prahy má podle mě výhodu v tom, že když použiješ kovový trubky a dáš si tam sací větráček, tak ti to přitopí a navíc to sníží potřebnou velikost olejovýho chladiče, páč se bude chladit i v těch trubkách (tunelem by se asi líp vedly hadice a ty tak dobře teplo neodvádí)
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Hadice alebo trubky je najlepšie osadi? tam kde je jednoduchá ich kontrola.
Cez tunel kde je labyrint vodiacích trubiek na lanká je to skoro nemožne.
Cez tunel kde je labyrint vodiacích trubiek na lanká je to skoro nemožne.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
souhlasím a co teprve časté změny teploty, které tak "svědčí" korozi prahů, ty se dají vyměnit, ale když ti shnije středový tunel no............ jezdit se s tím dá (mám vlastní zkušenosti), ale auto se tak kroutí, že to za to nestojíSO 545 píše:Hadice alebo trubky je najlepšie osadi? tam kde je jednoduchá ich kontrola.
Cez tunel kde je labyrint vodiacích trubiek na lanká je to skoro nemožne.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
yahoďák píše:otázka zní: vyplatí se to, stojí to za to?
Každý blbne svojim spôsobom.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
viděl bych to tak - vycukneš původní teplovodný trubky (musí se rozbodovat práh) na konci prahu (tam kde je přivařený k plechu před pedálama) do něj uděláš díru a je to - na nějaký sloupky bych se vysr.... ... no a vyběhne ti to vedle kladiva a není nic jednudušího než udělat dírku do kufru tam kde je rezerva a seš tam kdes chtěl být - já bych to teda ale nedělal - otázka je "stojí těch bezproblémových 112koní za to?"yahoďák píše:hmm, to bych chtěl vidět, jak tam(do prahů) ty trubky budeš cpát a jak s nima vepředu opíšeš ten slalom od A sloupku ke středu auta....
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Viem o niekolkych WBX v beetloch,kazdy s inym usporiadanim chladenia,kazdy viac stoji nez jazdi.Nevyhody su extra vaha a hodne malych tesneni,spojov a gumiciek,ktore tecu.
Poznam dva Subar WRX,je to hrozne natesnane,rovnaky problem s chladicom a pripojenim,svetla vyska je hodne mensia ako stock,taktiez vaha motora je vacsia.
Beetle s T4 mu nalozil 3 sekundy na kolo.
Poznam jeden s RX7,tam je miesta dost,nevyhoda je adaptor na VW box.
V USA je dost casta vymena za Chevrolet Corvair.
Poznam dva Subar WRX,je to hrozne natesnane,rovnaky problem s chladicom a pripojenim,svetla vyska je hodne mensia ako stock,taktiez vaha motora je vacsia.
Beetle s T4 mu nalozil 3 sekundy na kolo.
Poznam jeden s RX7,tam je miesta dost,nevyhoda je adaptor na VW box.
V USA je dost casta vymena za Chevrolet Corvair.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Ad Štěpán & company:
Toho buse pamatuju, ale Štěpán to nestavěl, tak to už přišlo
V otázce řekněme rychlé opravy 1302ky bych se jich zastal, je potřeba vědět, jaké bylo zadání opravy a finanční limit.... to auto vypadá fakt dost opotřebovaně (ačkoliv takový 3-4 roky zpátky jsem okolo něj párkrát šel a pěkný) a celkové náklady na pořádnou opravu by byly drobet vysoké....
Toho buse pamatuju, ale Štěpán to nestavěl, tak to už přišlo
V otázce řekněme rychlé opravy 1302ky bych se jich zastal, je potřeba vědět, jaké bylo zadání opravy a finanční limit.... to auto vypadá fakt dost opotřebovaně (ačkoliv takový 3-4 roky zpátky jsem okolo něj párkrát šel a pěkný) a celkové náklady na pořádnou opravu by byly drobet vysoké....