VWodou chlazený brouk?

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

standartní převodovka pro IRS nápravu zvládne výkon do 150PS....

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

yahoďák píše:Spíš mě zajímalo, kudy hadice, jaký průměry, z čeho chladič atd....
viz Škoda 105,120 a 130 - proč si s tím lámat hlavu no a vedení prahem se přímo nabízí - nepoužiješ výměníky(a vyhodíš teplovodnou trubku), ale budeš si topit olejem :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

Předpokládal bych použití celého systému z jiného vodního auta. Trubky překáží venku i vevnitř auta. Tedy tunelem. Ve VW Scene jednou ukazovali vedení spodem v ochranném profilu "U". Jenže když děláš rychlé auto, tak ho i snižuješ a pak je cokoliv pod autem nevhodné. Ještě jsem v jiné viděl zabudování Wankela od Mazdy. Najdu a oskenuju.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

do tunelu bych nešel - jednak už je tam dost málo místa (třeba pod řadící pákou) a navíc bys ho musel někde vrtnout abys je vepředu vyvedl ven. Vedení prahy má podle mě výhodu v tom, že když použiješ kovový trubky a dáš si tam sací větráček, tak ti to přitopí a navíc to sníží potřebnou velikost olejovýho chladiče, páč se bude chladit i v těch trubkách (tunelem by se asi líp vedly hadice a ty tak dobře teplo neodvádí) :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Hadice alebo trubky je najlepšie osadi? tam kde je jednoduchá ich kontrola.
Cez tunel kde je labyrint vodiacích trubiek na lanká je to skoro nemožne.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

SO 545 píše:Hadice alebo trubky je najlepšie osadi? tam kde je jednoduchá ich kontrola.
Cez tunel kde je labyrint vodiacích trubiek na lanká je to skoro nemožne.
souhlasím a co teprve časté změny teploty, které tak "svědčí" korozi prahů, ty se dají vyměnit, ale když ti shnije středový tunel no............ jezdit se s tím dá :lol: (mám vlastní zkušenosti), ale auto se tak kroutí, že to za to nestojí :lol:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

hmm, to bych chtěl vidět, jak tam(do prahů) ty trubky budeš cpát a jak s nima vepředu opíšeš ten slalom od A sloupku ke středu auta....
a:
potřebnou velikost olejovýho chladiče.
..myslel jsi vodní, viď Žanku :wink:

jak to tak sleduju, tak je to pěknej opruz a otázka zní: vyplatí se to, stojí to za to?

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

yahoďák píše:otázka zní: vyplatí se to, stojí to za to?
:?:

Každý blbne svojim spôsobom.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

yahoďák píše:
potřebnou velikost olejovýho chladiče.
..myslel jsi vodní, viď Žanku :wink:
jasně - myslel jsem vodní - jen na ten pojem nejsem zvyklej :lol:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

yahoďák píše:hmm, to bych chtěl vidět, jak tam(do prahů) ty trubky budeš cpát a jak s nima vepředu opíšeš ten slalom od A sloupku ke středu auta....
viděl bych to tak - vycukneš původní teplovodný trubky (musí se rozbodovat práh) na konci prahu (tam kde je přivařený k plechu před pedálama) do něj uděláš díru a je to - na nějaký sloupky bych se vysr.... ... no a vyběhne ti to vedle kladiva a není nic jednudušího než udělat dírku do kufru tam kde je rezerva a seš tam kdes chtěl být :wink: - já bych to teda ale nedělal - otázka je "stojí těch bezproblémových 112koní za to?"
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

tuhle "zaplatu" ma na svedomiStepan Mraz
Hosi u nej to tam silikonem prilepili a prej se u toho bavili
Stejne opravili i zatejkajici sibr - opet silikonem
bohuzel cely to auto je ve stavu kterej hranici se smrti :-(
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

Jinak toho modryho brouka s vodnikem prodava nejakej kluk co dela u Endla
... a vůbec !

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Viem o niekolkych WBX v beetloch,kazdy s inym usporiadanim chladenia,kazdy viac stoji nez jazdi.Nevyhody su extra vaha a hodne malych tesneni,spojov a gumiciek,ktore tecu.
Poznam dva Subar WRX,je to hrozne natesnane,rovnaky problem s chladicom a pripojenim,svetla vyska je hodne mensia ako stock,taktiez vaha motora je vacsia.
Beetle s T4 mu nalozil 3 sekundy na kolo.
Poznam jeden s RX7,tam je miesta dost,nevyhoda je adaptor na VW box.
V USA je dost casta vymena za Chevrolet Corvair.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

takže nevýhody těžce převažují nad výhodami, leda že opomíjím lidský faktor - touhu mít něco vyjímečného a něco v čem se může jeden pořád vrtat a řešit problémy.

Uživatelský avatar
Radek
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 770
Registrován: 10 bře 2004
Bydliště: mezi Libercem a Děčínem

Příspěvek od Radek »

Herbie píše:tuhle "zaplatu" ma na svedomiStepan Mraz
Jinak Štěpán měl i buse T2 s nějakým vodním motorem (z audiny), ale toho busíka to moc bolelo, ta přestavba...autogen a dvoje žábry..

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

Ad Štěpán & company:
Toho buse pamatuju, ale Štěpán to nestavěl, tak to už přišlo
V otázce řekněme rychlé opravy 1302ky bych se jich zastal, je potřeba vědět, jaké bylo zadání opravy a finanční limit.... to auto vypadá fakt dost opotřebovaně (ačkoliv takový 3-4 roky zpátky jsem okolo něj párkrát šel a pěkný) a celkové náklady na pořádnou opravu by byly drobet vysoké....

013

Příspěvek od 013 »

to john: ty brouci se Subaru wrx jezdi v CR? Nemas nejaky odkaz na ne? Jen me to zajima, tak me neukamenujte :D

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

To 013:
Tie auta su tu,v Sydney.Co Ta na tom zaujima?

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

To 013:
jednoho 1303 s WRX stavěli pro zákazníka v Happy Endu....ještě to není hotové

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

na Attacku byl kluk se zelenym broukem a uvnitr byl motor z nejaky Alfy
... a vůbec !

Odpovědět