VWodou chlazený brouk?

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19268
Registrován: 02 led 2003

Brouk s motorem Golf 1.8GTI pumpička na vodu

Příspěvekod Pětišroub » 10 zář 2004

Včera jsem mluvil s týpkem, kterej tu před pár lety jezdil s broukem, jenž měl motor z Golfa 1.8 GTI. Motor byl přes redukci na původní převodovce, setrvačník a spojka byla snad z Passata. Prý "to" jezdilo 200/hodinu :) Co je důležité, že to nebyl dovoz, ale že to prý stavěl někdo v Čechách.

Pamatujete se někdo na něj? Já byl v tý době ještě na broukařských houbách...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
carrera
Fridolín fóra flat4.org
Příspěvky: 407
Registrován: 16 srp 2004
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod carrera » 10 zář 2004

200km/h s původní převodovkou????? :lol: To se mi zdá krapet out. Je fakt že ten motor točí pře 6000ot/min. ale stejně je to oulet. Dle mýho soudu .....
... VW 183 Iltis, VW 181 (už ne), 964 už brzo ...
WWW.IGNORACING.COM - WWW.AUDIKLUB.CZ
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19268
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 10 zář 2004

Pokud to hnal přes originál tachometr, a počítám s jeho odchylkou, tak 180 bych mu i věřil...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
carrera
Fridolín fóra flat4.org
Příspěvky: 407
Registrován: 16 srp 2004
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod carrera » 10 zář 2004

Pětišroub píše:Pokud to hnal přes originál tachometr, a počítám s jeho odchylkou, tak 180 bych mu i věřil...



to asi spíš .... :wink:
... VW 183 Iltis, VW 181 (už ne), 964 už brzo ...
WWW.IGNORACING.COM - WWW.AUDIKLUB.CZ
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"

Uživatelský avatar
carrera
Fridolín fóra flat4.org
Příspěvky: 407
Registrován: 16 srp 2004
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod carrera » 10 zář 2004

Na sraz do německa jezdí maník co má v 11 motor Audi 2,8 V6. Ten motor je dost kompaktní takže se mu tam krásně vejde aniž by prasil zadek. Má to udělaný dost poctivě komplet se všim (žádnej pokus "To ubrzdim"). Sice to neni moje krevní skupina ale musí to být tak ydílo. Ten motor ma 128kW v základu. Jestli má do něj ještě šáhnuto nevim. :twisted:
... VW 183 Iltis, VW 181 (už ne), 964 už brzo ...
WWW.IGNORACING.COM - WWW.AUDIKLUB.CZ
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"

Vašek
vzduchem chlazený Sysifos
Příspěvky: 507
Registrován: 01 pro 2003
Bydliště: Praha 4 - Chodov

Příspěvekod Vašek » 10 zář 2004

To je úlet jako blázen, a? už 1,8 GTI nebo 2,8 V6, vždy? ty motory jsou těžký jak prase! Jak se s tím brouk může vypořádat?
To musí mít jízdní vlastnosti.... A musí se mu sna di zvedat čumák!!!!!
Taková přestavba (by? kompletní, ale s tím omezením, že by se neměnil původní vnější vzhled) aby byla bezpečná podle mého není možná.

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod htd » 10 zář 2004

Vašek píše:To je úlet jako blázen, a? už 1,8 GTI nebo 2,8 V6, vždy? ty motory jsou těžký jak prase! Jak se s tím brouk může vypořádat?
To musí mít jízdní vlastnosti.... A musí se mu sna di zvedat čumák!!!!!
Taková přestavba (by? kompletní, ale s tím omezením, že by se neměnil původní vnější vzhled) aby byla bezpečná podle mého není možná.


je :wink:

Treba se zacali pouzivat i motory z mazdy RX-7, tez malinke :roll:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19268
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 10 zář 2004

cpát do brouka jinej motor než Alfa Romeo nebo Subaru je echt prasárna. Výše uvedené aspoň zachovávají koncepci boxermotoru.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
carrera
Fridolín fóra flat4.org
Příspěvky: 407
Registrován: 16 srp 2004
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod carrera » 10 zář 2004

U mně zavání prasárnou každá voda v něčem co je dělaný na luft. A motor ze Subaru v brouku?? To by asi Ferdinand nezkous ........ :cry:
... VW 183 Iltis, VW 181 (už ne), 964 už brzo ...
WWW.IGNORACING.COM - WWW.AUDIKLUB.CZ
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"

Uživatelský avatar
carrera
Fridolín fóra flat4.org
Příspěvky: 407
Registrován: 16 srp 2004
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod carrera » 10 zář 2004

Vašek píše:To je úlet jako blázen, a? už 1,8 GTI nebo 2,8 V6, vždy? ty motory jsou těžký jak prase! Jak se s tím brouk může vypořádat?
To musí mít jízdní vlastnosti.... A musí se mu sna di zvedat čumák!!!!!
Taková přestavba (by? kompletní, ale s tím omezením, že by se neměnil původní vnější vzhled) aby byla bezpečná podle mého není možná.



Když k tomu dováží předek tak v tom nevidim takový harakiri. 911 s motorem 3,6 taky má na prdeli pěkně naloženo a co to umí.
Neni to jen o tom tam nacpat motor. To tam naskláda kdejakej sedlák. Ale udělat to aby to fungovalo je machrovina. Když to někdo zmákne - proč ne. :?: Každopádně já jsem pro vzduchhhhh :twisted:
... VW 183 Iltis, VW 181 (už ne), 964 už brzo ...
WWW.IGNORACING.COM - WWW.AUDIKLUB.CZ
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12873
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 12 zář 2004

ja myslim ze vim ktery to bylo auto
mel by to bejt ten modrej metalizovej brouk (hodne oplastovanej, predevsim predni habna je takovy divoka)
byl i na jarnim sprintu
tedka uz je v nem zase vzduchac

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8722
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 13 zář 2004

jo a taky tak před deseti lety jezdila s vodním VW motorem růžová 1303, rozšířený blatníky, bíly gumy v oknech, zadní kapota měla křídlo ála Porsche, pod ním takovou krabici, aby se tam motor vůbec vešel a v ní okno, aby ta "krása" byla vidět. Zřejmě se to několikrát uvařilo (ono vymyslet chlazení u takové zásadní změny, tak, aby fungovalo asi není sranda), takže nakonec se tam vrátila snad 16ctka vzduch... to auto potom snad měla nějaká članka dívčí rockové kapely Xichties...ale bez záruky.
Autorem, nebo spoluautorem byl zesnulý Zdeněk Koudela...viz někde zasunutá diskuze o 1303 baja přeplácaném kabriu...

Uživatelský avatar
FEVER
ex fever.pitch
Příspěvky: 461
Registrován: 07 črc 2004
Bydliště: Jince, jsem-li pozván neodmítnu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod FEVER » 14 zář 2004

Tenhle brouček má něco okolo ... kolik sem to čet... to číslo bylo 487, ale nevim jestli kW nebo koně, ale spíš koně :shock:

Obrázek

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1804
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvekod Kvak » 14 zář 2004

Chudák preclík....
Eine Kleine Schwartze Katze

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8722
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 15 zář 2004

Hezký, ale moc to sem nepatří...to je "normální " vzduchem chlazenej čtyřválec, "jenom" má turbo a nějaký další úchylárny...jestli je to fakt preclík, tak je ho opravdu škoda.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8722
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

VWodou chlazený brouk?

Příspěvekod yahoďák » 02 srp 2005

VWodou chlazený brouk?

...jdu si tak po ulici kolem zaparkovaného brouka a co nevidím:
Obrázek
podívám se zblízka:
Obrázek
:shock: no jo, je to vodou chlazený :lol:

Ba ne, teď vážně. Má někdo zkušenosti s přestavbou brouka na vodou chlazený motor??
Používají se pochopitelně zejména motory z transporteru T3 - 1,9 a 2,1 WBX, dále boxery Alfa Romeo, nebo Subaru, nebo i VW-Audi čtyřválce a pětiválce řadové.
Tak co, kdo se pochlubí, jak řešil(nebo má již vyřešené na koupeném autě) umístění chladiče, topení a mnoho dalších růzností????
Pro ty, kterým se při představě brouka s vodníkem (a obzvláš? jiným než VW-WBX) zvedá kufr, bych jenom dodal, že se mi to taky moc nelíbí, jenom jsem zvědav, co to obnáší a jestli to vůbec stojí za to???

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 02 srp 2005

Jeden se prodává i u nás (někde v inzerci jsem ho viděl) a na Ebayi se taky sem tam mihne. Mají náporák vepředu (použitý čelo z 1303ky, který už má z výroby žebrování) a jinak to vypadá že se nic nemění, jen je třeba mít ten WBX motor kompletní a funkční, páč co vím tak se v nich u nás moc lidí nevyzná. Na převodovku by měl bez problémů pasovat, ale je o hodně těžší. Tzn. výztuhy, výztuhy, výztuhy......................
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4470
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 02 srp 2005

trochu odjinud - není to "mlíčko" Moniky Těšíkové (s kopretinami)?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8722
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 02 srp 2005

to prak: ano je, lokace Flora...
to Žanek: co jsem viděl, tak často se upravuje přední část kufru (u superek) - vyndavá se podlaha s vanou pro rezervu a dělá nový výš, aby se tam chladič vešel, rezerva pochopitelně musí jinam (i u klasickýho brouka).

Spíš mě zajímalo, kudy hadice, jaký průměry, z čeho chladič atd....

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4453
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 02 srp 2005

No chladiče sa dajú umiestni? aj po stranách pri prevodovke alebo nad ňou.
Ale ešte by som sem hodil otázku. A čo prevodovka :?:
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž


Zpět na “Broučí fórum”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti