Stránka 2 z 3

Napsal: 28 črc 2005
od SO 545
Nieje v tom tá romantika,ale zase je to skoro bezudržbové. :idea:

Napsal: 28 črc 2005
od pajas
SO 545 píše:Nieje v tom tá romantika,ale zase je to skoro bezudržbové. :idea:
Romantika jako s karburátorem to asi není, ale osadit desku s plošnými spoji a oživit, namontovat do auta a po půl roce ladění hodnot jet to nechat změřit na motorovou brzdu může být taky dobrý pocit :wink:

Napsal: 29 črc 2005
od john
To je spatny pristup k veci :
Vyrabat svoju vlastnu elektroniku by ma nanapadlo ani vo sne / megasquirt /
ked to mas vsetko pohromade,zacinas na dynamometri a nie naopak.
O ziadne polrocne ladenie tu neide.Pouzitim kvalitnych a overenych komponentov vylucis spominane problemy a jazdis s vykonom,ekonomicky,bezstarostne a stale.
PS.fuck romantiku.

Napsal: 29 črc 2005
od SO 545
Tak ako píše john hore je foto riadiacej jednotky aj z manualom kde asi budú základné softvérové mapy. Čiže nič neladíš a keď tak až dodatočne.

TO john: Koľko taký set stojí???????

Napsal: 29 črc 2005
od john
Kontrolny unit stoji okolo AU$ 1500,injector okolo 60,vysokotlakova pumpa do 200,potrebujes sanie / trubky,klapku,plenum,filter/,fuel rail,aleborozvod benzinu k injektorom,senzory minimalne dva,doporucene 4.,cele to zdratovat,mat pripojenie na laptop,a taktiez je mozny maly extra ovladac,ktorym aj v priebehu jazdy mozes robit mensie ladenie.

Napsal: 29 črc 2005
od SO 545
Tak to ešte budem dlho šetri?. :wink:

Napsal: 29 črc 2005
od Sesto
Kokso
:prayer:

Parada.

Napsal: 29 črc 2005
od Sam
Hm, to by me bavilo [smilie=user.gif]
ba ne, pryc s elektronikou a jakymkoliv chytrym zarizenim... [smilie=computermad.gif]

Uz to vidim jak mi to ve 140ti hodi Kernel panic ci General faulire reading drive C:\... :)

Napsal: 29 črc 2005
od Sesto
Sameleon píše:Hm, to by me bavilo [smilie=user.gif]
ba ne, pryc s elektronikou a jakymkoliv chytrym zarizenim... [smilie=computermad.gif]

Uz to vidim jak mi to ve 140ti hodi Kernel panic ci General faulire reading drive C:\... :)
:supz:
niekedy na tych hlaskach odpadavam :-)))))

Napsal: 30 črc 2005
od pajas
Jediný z čeho bych já neměl strach by bylo udělat ten MegaSquirt. Elektronika, to je moje hobby 8)

Napsal: 31 črc 2005
od john
Cez stadium stavania kitov som presiel uz davno.Zatial vsetky elektronicke kity boli k nicomu,dokonca aj jednoduche projekty ako otackomery ,tachometre s digital display nepracuju presne.Po takych skusenostiach robit injection management ?

Napsal: 31 črc 2005
od pajas
S tím souhlasím. Spousta konstrukcí a stavebnic je k ničemu. Proto se ubírám vlastní cestou. Co si nenavrhnu a nenaprogramuju, to nemám 8)

Tady je pracovní verze teploměru se kterou si teď hraju. Čidlo je kalibrované z výroby a na jeho výstupu šířkově modulovaný signál.
Ta teplota, je skutečná teplota v pokoji... uf :(

Na druhé polovině zkušební desky testuju Lambda meter. Ta strašlivě vypadající řada LED diod, je to, co jsem vyhrabal po šuplíčkách :lol:

Obrázek

Jeden pohled na pracovní stůl...

Obrázek

Otáčky se dají měřit dost přesně, ale záleží na metodě, která se použije. Třeba tady http://www.hw.cz/constrc/auto/otackomer/index.html je popsán otáčkoměr, který měří přesně.

Napsal: 31 črc 2005
od axoun
:shock: adopr dele :shock:
hotovej eS eM LOMOS!!!
čeče pajas... by mě zajímalo co tebe baví na broucích... 8-[

Napsal: 31 črc 2005
od pajas
No kromě elektroniky a počítačů mě berou i auta :D

Ještě, že už nic jiného jako třeba vláčky nebo tak něco i když na to by už stejně nebyly prostředky... (oni už takhle nejsou) :| To jsem si vzpoměl na jednoho kamaráda, co se věnuje vláčkům. Ukazoval mi katalog a malikatej vagónek stál jako nová náprava na brouka :twisted:

Taky mě ještě berou ženský, ale to je jiná kapitola... :P

Napsal: 31 črc 2005
od Sam
To zatisi s pracovnim stolem mi neco pripomina :lol:

Napsal: 01 srp 2005
od john
Pajas :
teraz uz chapem Tvoje odpovede.Mozno Ti dohodim par praktickych veci na riesenie.
Ten Lambda meter chces pouzit na analyzu vyfukovych plynov?To by bola vynikajuca pomocka na nastavenie zmesi volnobehu,za predpokladu,ze mas senzor.

Napsal: 01 srp 2005
od pajas
john píše:Pajas :
teraz uz chapem Tvoje odpovede.Mozno Ti dohodim par praktickych veci na riesenie.
Ten Lambda meter chces pouzit na analyzu vyfukovych plynov?To by bola vynikajuca pomocka na nastavenie zmesi volnobehu,za predpokladu,ze mas senzor.
Ano, chtěl bych zkusit analyzovat výfukové plyny. Ale nemám v tom úplně jasno.

Co vím:
Lambda sonda potřebuje mít určitou pracovní teplotu. To je 300 - 350 stupňů celsia. Výstupní signál vyhodnotit umím.

Otázka zní, když si seženu vyhřívanou lambda sondu, tu co se umís?uje dál od motoru za zběrným potrubím na spodku auta a strčím ji jen tak do výfuku, získám správné hodnoty na nastavení karburátoru? Teoreticky?

Napsal: 01 srp 2005
od john
Ked pouzijes zirkoniovy senzor s predhrevom,mozes ho strcit do vyfuku,pretoze za asi 8 sekund je vyhriaty na 500 st.C. Titaniovy senzor pracuje naopak,meras a porovnavas rezistenciu.
Ked Zirk.senzor indikuje spravny stoichiometricky pomer,voltaz je asi 0.45V.

Napsal: 01 srp 2005
od pajas
Díky. Seženu senzor, osadím desku s plošnými spoji a dám vědět jak to ukazuje.

Napsal: 16 kvě 2007
od Šíša
Ad lamda tester: mas tu "klasickou" verzi, kde se diody v provoznim stavu lamda sondy(tj zahrata a funkcni :D ) a pri ustalene jizde neustale rozsvecej "nahoru a dolu" s frekvenci lambda sondy? Nebo je to osetreno nejak, aby svitila ta stala dioda odpovidajici AF pomeru? Bo tech integracu na tom plosaku je nejak malo, pripomina mi to to, co jsem si delal na forda

Ad vstrikovani: hele, tusite nekdo(asi john) proc v drtive vetsine pouzivaji komponenty z forda? Minimalne EDIS, civku, snimac na setrvak, nekdy i vstrikovace... Cena/dostupnost/spolehlivost...