Princip karburacie

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4446
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 28 črc 2005

Nieje v tom tá romantika,ale zase je to skoro bezudržbové. :idea:
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
pajas
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 425
Registrován: 01 čer 2005
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod pajas » 28 črc 2005

SO 545 píše:Nieje v tom tá romantika,ale zase je to skoro bezudržbové. :idea:


Romantika jako s karburátorem to asi není, ale osadit desku s plošnými spoji a oživit, namontovat do auta a po půl roce ladění hodnot jet to nechat změřit na motorovou brzdu může být taky dobrý pocit :wink:

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 29 črc 2005

To je spatny pristup k veci :
Vyrabat svoju vlastnu elektroniku by ma nanapadlo ani vo sne / megasquirt /
ked to mas vsetko pohromade,zacinas na dynamometri a nie naopak.
O ziadne polrocne ladenie tu neide.Pouzitim kvalitnych a overenych komponentov vylucis spominane problemy a jazdis s vykonom,ekonomicky,bezstarostne a stale.
PS.fuck romantiku.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4446
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 29 črc 2005

Tak ako píše john hore je foto riadiacej jednotky aj z manualom kde asi budú základné softvérové mapy. Čiže nič neladíš a keď tak až dodatočne.

TO john: Koľko taký set stojí???????
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 29 črc 2005

Kontrolny unit stoji okolo AU$ 1500,injector okolo 60,vysokotlakova pumpa do 200,potrebujes sanie / trubky,klapku,plenum,filter/,fuel rail,aleborozvod benzinu k injektorom,senzory minimalne dva,doporucene 4.,cele to zdratovat,mat pripojenie na laptop,a taktiez je mozny maly extra ovladac,ktorym aj v priebehu jazdy mozes robit mensie ladenie.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4446
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 29 črc 2005

Tak to ešte budem dlho šetri?. :wink:
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sesto » 29 črc 2005

Kokso
:prayer:

Parada.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12236
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sam » 29 črc 2005

Hm, to by me bavilo [smilie=user.gif]
ba ne, pryc s elektronikou a jakymkoliv chytrym zarizenim... [smilie=computermad.gif]

Uz to vidim jak mi to ve 140ti hodi Kernel panic ci General faulire reading drive C:\... :)
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sesto » 29 črc 2005

Sameleon píše:Hm, to by me bavilo [smilie=user.gif]
ba ne, pryc s elektronikou a jakymkoliv chytrym zarizenim... [smilie=computermad.gif]

Uz to vidim jak mi to ve 140ti hodi Kernel panic ci General faulire reading drive C:\... :)


:supz:
niekedy na tych hlaskach odpadavam :-)))))

Uživatelský avatar
pajas
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 425
Registrován: 01 čer 2005
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod pajas » 30 črc 2005

Jediný z čeho bych já neměl strach by bylo udělat ten MegaSquirt. Elektronika, to je moje hobby 8)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 31 črc 2005

Cez stadium stavania kitov som presiel uz davno.Zatial vsetky elektronicke kity boli k nicomu,dokonca aj jednoduche projekty ako otackomery ,tachometre s digital display nepracuju presne.Po takych skusenostiach robit injection management ?

Uživatelský avatar
pajas
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 425
Registrován: 01 čer 2005
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod pajas » 31 črc 2005

S tím souhlasím. Spousta konstrukcí a stavebnic je k ničemu. Proto se ubírám vlastní cestou. Co si nenavrhnu a nenaprogramuju, to nemám 8)

Tady je pracovní verze teploměru se kterou si teď hraju. Čidlo je kalibrované z výroby a na jeho výstupu šířkově modulovaný signál.
Ta teplota, je skutečná teplota v pokoji... uf :(

Na druhé polovině zkušební desky testuju Lambda meter. Ta strašlivě vypadající řada LED diod, je to, co jsem vyhrabal po šuplíčkách :lol:

Obrázek

Jeden pohled na pracovní stůl...

Obrázek

Otáčky se dají měřit dost přesně, ale záleží na metodě, která se použije. Třeba tady http://www.hw.cz/constrc/auto/otackomer/index.html je popsán otáčkoměr, který měří přesně.

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod axoun » 31 črc 2005

:shock: adopr dele :shock:
hotovej eS eM LOMOS!!!
čeče pajas... by mě zajímalo co tebe baví na broucích... 8-[

Uživatelský avatar
pajas
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 425
Registrován: 01 čer 2005
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod pajas » 31 črc 2005

No kromě elektroniky a počítačů mě berou i auta :D

Ještě, že už nic jiného jako třeba vláčky nebo tak něco i když na to by už stejně nebyly prostředky... (oni už takhle nejsou) :| To jsem si vzpoměl na jednoho kamaráda, co se věnuje vláčkům. Ukazoval mi katalog a malikatej vagónek stál jako nová náprava na brouka :twisted:

Taky mě ještě berou ženský, ale to je jiná kapitola... :P

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12236
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sam » 31 črc 2005

To zatisi s pracovnim stolem mi neco pripomina :lol:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 01 srp 2005

Pajas :
teraz uz chapem Tvoje odpovede.Mozno Ti dohodim par praktickych veci na riesenie.
Ten Lambda meter chces pouzit na analyzu vyfukovych plynov?To by bola vynikajuca pomocka na nastavenie zmesi volnobehu,za predpokladu,ze mas senzor.

Uživatelský avatar
pajas
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 425
Registrován: 01 čer 2005
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod pajas » 01 srp 2005

john píše:Pajas :
teraz uz chapem Tvoje odpovede.Mozno Ti dohodim par praktickych veci na riesenie.
Ten Lambda meter chces pouzit na analyzu vyfukovych plynov?To by bola vynikajuca pomocka na nastavenie zmesi volnobehu,za predpokladu,ze mas senzor.


Ano, chtěl bych zkusit analyzovat výfukové plyny. Ale nemám v tom úplně jasno.

Co vím:
Lambda sonda potřebuje mít určitou pracovní teplotu. To je 300 - 350 stupňů celsia. Výstupní signál vyhodnotit umím.

Otázka zní, když si seženu vyhřívanou lambda sondu, tu co se umís?uje dál od motoru za zběrným potrubím na spodku auta a strčím ji jen tak do výfuku, získám správné hodnoty na nastavení karburátoru? Teoreticky?

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3686
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 01 srp 2005

Ked pouzijes zirkoniovy senzor s predhrevom,mozes ho strcit do vyfuku,pretoze za asi 8 sekund je vyhriaty na 500 st.C. Titaniovy senzor pracuje naopak,meras a porovnavas rezistenciu.
Ked Zirk.senzor indikuje spravny stoichiometricky pomer,voltaz je asi 0.45V.

Uživatelský avatar
pajas
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 425
Registrován: 01 čer 2005
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod pajas » 01 srp 2005

Díky. Seženu senzor, osadím desku s plošnými spoji a dám vědět jak to ukazuje.

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvekod Šíša » 16 kvě 2007

Ad lamda tester: mas tu "klasickou" verzi, kde se diody v provoznim stavu lamda sondy(tj zahrata a funkcni :D ) a pri ustalene jizde neustale rozsvecej "nahoru a dolu" s frekvenci lambda sondy? Nebo je to osetreno nejak, aby svitila ta stala dioda odpovidajici AF pomeru? Bo tech integracu na tom plosaku je nejak malo, pripomina mi to to, co jsem si delal na forda

Ad vstrikovani: hele, tusite nekdo(asi john) proc v drtive vetsine pouzivaji komponenty z forda? Minimalne EDIS, civku, snimac na setrvak, nekdy i vstrikovace... Cena/dostupnost/spolehlivost...


Zpět na “Broučí fórum”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host