Geometrie na VW 1302

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Odpovědět
Uživatelský avatar
skvoor
Příspěvky: 30
Registrován: 30 bře 2005
Bydliště: Kameničky

Geometrie na VW 1302

Příspěvek od skvoor »

Nemáte, prosím, někdo údaje pro geometrii na 1302ku?

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Treba pouzit vyhladavanie na stranke :idea:
:D

Uživatelský avatar
skvoor
Příspěvky: 30
Registrován: 30 bře 2005
Bydliště: Kameničky

Příspěvek od skvoor »

Hledal jsem hledal, ale udaje na geometri pro 1302ku jsem nenasel.
Jestli mas na mysli tema Geometria, tak tam jsem koukal..

Jackarero
sysel začátečník
Příspěvky: 701
Registrován: 11 črc 2003
Bydliště: U Herbieho

Příspěvek od Jackarero »

V pondělí jsem to schopnej vytáhnout z geometrie. Připomeň se smskou a dopiš rok a typ 1302ky. 606437047 a pošli číslo faxu, nebo nějakej mail, kam to mám poslat.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Geometria pre McPherson napravy :
Total toe angle of front wheels,not pressed +30' +/- 15'
Total toe angle of front wheels,pressed 10'+/- 15'
Pressure applied to wheels 10 +/- 2 kg
Maximum permissible difference between total
toe angle not pressed and pressed 25'
Front wheel camber with wheels straight ahead 1 degree +20'/-40'
Maximum permissible difference between sides 30'
Toe out angle at 20 deg.lock to left and right
( not pressed ) -30' +/- 30'
Stub axle offset max.11.0mm
Caster angle of a wheel 2 deg.+/- 35'
Corresponds to the camber difference of a wheel on a lock from 20 deg.left to 20 deg.right 1 deg20' +/- 25'

Rear wheel alignment
Rear wheel camber with spring plates properly set -1 deg +/- 40'
Max permissible difference between sides 45'
Rear wheeltoe angle with correct camber 0 deg +/- 15'
Maximum permissible deviation in wheel alignment max 10'

Dufam,ze Ti to je jasne ako facka...

Uživatelský avatar
skvoor
Příspěvky: 30
Registrován: 30 bře 2005
Bydliště: Kameničky

odklon předního kola

Příspěvek od skvoor »

Zdravím všechny broukaře,

mám velký odklon pravého předního kola.
Byl jsem s tím na geometrii a údaje jsou levé kolo -1°15 a pravé -3°07.
Štelovací šroub (viz. obrázek) je na doraz.
Myslíte, že je dobrý nápad vypilovat tam větší drážku pro ten šroub,
aby to šlo srovnat?

Obrázek

Uživatelský avatar
skvoor
Příspěvky: 30
Registrován: 30 bře 2005
Bydliště: Kameničky

Příspěvek od skvoor »

Díky chlapy.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

V akom stave je kladivo myslím spodné teleso podvozka kde sa kotvia ramená prednej nápravy?
A samozrejme vrchné uloženie tlmiča.
Na novších autách je väčšinou posunutý vrchný domček tlmiča.

Najprv musíš zisti? prečo tam máš takýto odklon až potom niečo rieši? inák sa k nemu dopracuješ znova.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
skvoor
Příspěvky: 30
Registrován: 30 bře 2005
Bydliště: Kameničky

Příspěvek od skvoor »

Kladivo je v dobrém stavu, vrchní uložení tlumiče se zdá taky celkem
v pořádku - oproti druhému kolu, kde je na tom dost špatně (jak píšeš - posunutý) ..

Problém je v tom, že jsem boural na to kolo se špatným odklonem
a navíc už to na stejnou stranu boural některý z předchozích majitelů :(

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Podla popisu to vyzera,ze vrchny uchyt tlmica je hnuty k stredu auta.Pokial nechces rovnat plecharinu,najjednoduchsie je presadenie vrchneho uchytu.Spodny uchyt ramena je na excentrickom srube a uprava toho je daleko zlozitejsia.Ze sa jedna o necele dva stupne,prepilovanie dier vrchneho uchytu je asi najlepsia cesta.

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

stejně tak může být ohnutý tubus ve kterém je tlumič dole u náboje (pokud bylo bouráno na kolo, je to dost pravděpodobné). Zkusil bych napřed změřit křížem otvory horních úchytů tlumiče, než budeš něco pilovat. Pokud budou v pohodě, pak je chyba dole. Jestli to bude nahoře křivý, alespoň máš jistotu.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
skvoor
Příspěvky: 30
Registrován: 30 bře 2005
Bydliště: Kameničky

Příspěvek od skvoor »

Děkuji všem za rady.
Mrknu se na to a dám vědět jak to dopadlo..

Uživatelský avatar
Doctors
Příspěvky: 122
Registrován: 10 čer 2005
Bydliště: Libe a Libe a LIBEREC!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doctors »

Když sme u toho superbrouka.. jak se da indentifikovat? Myslim ze ma odlisnou predni napravu.. Ale sou tam jeste jiny odlisnosti? A jak jina je ta naprava??

Dík Doctors
Liberečák Doctors... :)

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »

Úplně jiná, a to tak že Mac Pherson.
http://www.flat4.org/techhelptest.htm#s ... bo%20super
http://www.vwbroukklub.cz/udrzba/prnaprava.htm
Superky mají rezervu na ležato a jakoby zakulacenej "podběhnutej" předek

NORMAL
IIIIIIIIIII*III
IIIIII*IIIIIIII
III*IIIIIIIIIII
I*IIIIIIIIIIIII
*IIIIIIIIIIIIII
*IIIIIIIIIIIIII


"SUPER"
1302 a 1303

IIIIIIIIIII*IIIII
IIIIII*IIIIIIIIII
III*IIIIIIIIIIIII
I*IIIIIIIIIIIIIII
*IIIIIIIIIIIIIIII
I*IIIIIIIIIIIIIII
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Odpovědět