Geometrie na VW 1302
Geometrie na VW 1302
Nemáte, prosím, někdo údaje pro geometrii na 1302ku?
Geometria pre McPherson napravy :
Total toe angle of front wheels,not pressed +30' +/- 15'
Total toe angle of front wheels,pressed 10'+/- 15'
Pressure applied to wheels 10 +/- 2 kg
Maximum permissible difference between total
toe angle not pressed and pressed 25'
Front wheel camber with wheels straight ahead 1 degree +20'/-40'
Maximum permissible difference between sides 30'
Toe out angle at 20 deg.lock to left and right
( not pressed ) -30' +/- 30'
Stub axle offset max.11.0mm
Caster angle of a wheel 2 deg.+/- 35'
Corresponds to the camber difference of a wheel on a lock from 20 deg.left to 20 deg.right 1 deg20' +/- 25'
Rear wheel alignment
Rear wheel camber with spring plates properly set -1 deg +/- 40'
Max permissible difference between sides 45'
Rear wheeltoe angle with correct camber 0 deg +/- 15'
Maximum permissible deviation in wheel alignment max 10'
Dufam,ze Ti to je jasne ako facka...
Total toe angle of front wheels,not pressed +30' +/- 15'
Total toe angle of front wheels,pressed 10'+/- 15'
Pressure applied to wheels 10 +/- 2 kg
Maximum permissible difference between total
toe angle not pressed and pressed 25'
Front wheel camber with wheels straight ahead 1 degree +20'/-40'
Maximum permissible difference between sides 30'
Toe out angle at 20 deg.lock to left and right
( not pressed ) -30' +/- 30'
Stub axle offset max.11.0mm
Caster angle of a wheel 2 deg.+/- 35'
Corresponds to the camber difference of a wheel on a lock from 20 deg.left to 20 deg.right 1 deg20' +/- 25'
Rear wheel alignment
Rear wheel camber with spring plates properly set -1 deg +/- 40'
Max permissible difference between sides 45'
Rear wheeltoe angle with correct camber 0 deg +/- 15'
Maximum permissible deviation in wheel alignment max 10'
Dufam,ze Ti to je jasne ako facka...
odklon předního kola
Zdravím všechny broukaře,
mám velký odklon pravého předního kola.
Byl jsem s tím na geometrii a údaje jsou levé kolo -1°15 a pravé -3°07.
Štelovací šroub (viz. obrázek) je na doraz.
Myslíte, že je dobrý nápad vypilovat tam větší drážku pro ten šroub,
aby to šlo srovnat?
mám velký odklon pravého předního kola.
Byl jsem s tím na geometrii a údaje jsou levé kolo -1°15 a pravé -3°07.
Štelovací šroub (viz. obrázek) je na doraz.
Myslíte, že je dobrý nápad vypilovat tam větší drážku pro ten šroub,
aby to šlo srovnat?
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
V akom stave je kladivo myslím spodné teleso podvozka kde sa kotvia ramená prednej nápravy?
A samozrejme vrchné uloženie tlmiča.
Na novších autách je väčšinou posunutý vrchný domček tlmiča.
Najprv musíš zisti? prečo tam máš takýto odklon až potom niečo rieši? inák sa k nemu dopracuješ znova.
A samozrejme vrchné uloženie tlmiča.
Na novších autách je väčšinou posunutý vrchný domček tlmiča.
Najprv musíš zisti? prečo tam máš takýto odklon až potom niečo rieši? inák sa k nemu dopracuješ znova.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Podla popisu to vyzera,ze vrchny uchyt tlmica je hnuty k stredu auta.Pokial nechces rovnat plecharinu,najjednoduchsie je presadenie vrchneho uchytu.Spodny uchyt ramena je na excentrickom srube a uprava toho je daleko zlozitejsia.Ze sa jedna o necele dva stupne,prepilovanie dier vrchneho uchytu je asi najlepsia cesta.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
stejně tak může být ohnutý tubus ve kterém je tlumič dole u náboje (pokud bylo bouráno na kolo, je to dost pravděpodobné). Zkusil bych napřed změřit křížem otvory horních úchytů tlumiče, než budeš něco pilovat. Pokud budou v pohodě, pak je chyba dole. Jestli to bude nahoře křivý, alespoň máš jistotu.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Úplně jiná, a to tak že Mac Pherson.
http://www.flat4.org/techhelptest.htm#s ... bo%20super
http://www.vwbroukklub.cz/udrzba/prnaprava.htm
Superky mají rezervu na ležato a jakoby zakulacenej "podběhnutej" předek
NORMAL
IIIIIIIIIII*III
IIIIII*IIIIIIII
III*IIIIIIIIIII
I*IIIIIIIIIIIII
*IIIIIIIIIIIIII
*IIIIIIIIIIIIII
"SUPER"
1302 a 1303
IIIIIIIIIII*IIIII
IIIIII*IIIIIIIIII
III*IIIIIIIIIIIII
I*IIIIIIIIIIIIIII
*IIIIIIIIIIIIIIII
I*IIIIIIIIIIIIIII
http://www.flat4.org/techhelptest.htm#s ... bo%20super
http://www.vwbroukklub.cz/udrzba/prnaprava.htm
Superky mají rezervu na ležato a jakoby zakulacenej "podběhnutej" předek
NORMAL
IIIIIIIIIII*III
IIIIII*IIIIIIII
III*IIIIIIIIIII
I*IIIIIIIIIIIII
*IIIIIIIIIIIIII
*IIIIIIIIIIIIII
"SUPER"
1302 a 1303
IIIIIIIIIII*IIIII
IIIIII*IIIIIIIIII
III*IIIIIIIIIIIII
I*IIIIIIIIIIIIIII
*IIIIIIIIIIIIIIII
I*IIIIIIIIIIIIIII
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=