elektronické zapaľovanie

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

john píše:To je dobra variacia,no musis mat tyristorove / alebo podobne / zapalovanie.Compufire nahradi len kladivko,nic ine nepridavas.
To john: bez násilia sa priznám že čo sa elektriky týka nemám ju rád :wink:

Ale máš pravdu bolo to asi tyristorové.Išlo to jak hodinky z minimálnou udržbou a to skontrolova? sem tam odtrh.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Takže definitívne - komplet celé zapaľovanie z favorita :(
Rozdeľovač:
Obrázek

...a tyristory v nádhernom obale + modul pre vytváranie impulzov
Obrázek

Vôbec netuším, akým spôsobom sa vytvárajú v rozdeľovači impulzy, lebo sa mi ho nepodarilo rozobra?. Viem, že pod hriadeľom je navinutá cievka, ale co dál... Predpokladám teda, že tu bude plati? tých johnových presných 90 stupňov pre všetky valce. A to by som asi chcel vymeni?. Rozdeľovač+cievka+káble (tiež už nanič)= cca 5000 Sk.
Tak neviem, možno aspoň na laborovanie by som minimálne rozdeľovač kúpil starší.
Navyše som pozeral charakteristiku podtlakovej regulácie, a ktoho vie, či to sedí. Ľudia, ktorí si to dávali do 120tiek museli meni? pružinu v regulátore, lebo priebeh nesedel ani v rámci škodovky...

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Toto som mal na mysli:
Obrázek

A kde je potom vw...

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

pokud se ty stupně sčítají tak to docela sedí :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

máš údaje o vw (respektíve bosch 009)?

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

musel bych dlouho hledat ale 25stupňů při 2000ot/min je tuším v toleranci nastavení Bosche 009
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

oprava Bosch 009 má 22° při 2600 ot/min
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Skôr by bol zaujímavejší ten priebeh od 400-2000.

Johne...?

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Zahanas ma do uzkych,pretoze na 009 nemam presny data sheet,ale je velmi blizko k 010,o ktorom mam nejake info.
Ako 010,tak aj 009 maju plny predstih pri 2500 ot.,019 to ma pri 3500 ot.
Vsetky tri su iba odstredive.Pouzitie vakuo -odstrediveho rozdelovaca je priaznivejsie pre auta na normalne pouzitie.Mozes pouzit bud VW,alebo Bosch rozdelovac,bolo ich tolko typov,ze ani profici to nemaju celkom jasne.
Len VW manual 71-79 uvadza 9 typov rozdelovacov.
Pri 400 otackach ,co je polovica predpisaneho volnobehu odstredivy regulator samozrejme nepracuje.Zacina asi od 1000 ot.do 2500,ked je na plno.
010 a 009 ma total 20 stupnov na kluke / 10 na rozdelovaci /pri 2500 ot.,019 ma total 17 stupnov na kluke pri 3500 ot.

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

k eliminaci specifik různých motorů bych doporučoval použití takového zapalování, které používá klasický rozdělovač VW. Kdysi jsem měl u jednoho auta tyristorového zapalování z mazdy 929. Používalo to klasický rozdělovač, jen mezi přerušovač a cívku byl jakýsi bazmek, který nahrazoval přešurovač (kladívka). Tedy se nezměnilo vůbec nic a žádná pecka na kontaktech nehrozila. Někde mám ještě jedno, zkusím to po dovolený najít a nafotit.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Odpovědět